eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Tomyśl › Utworzenie powiatowej bazy danych GESUT, BDOT 500, uzupełnienie bazy EGiB oraz cyfryzacja operatów technicznych na terenie gm. Opalenica



Ogłoszenie z dnia 2022-05-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utworzenie powiatowej bazy danych GESUT, BDOT 500, uzupełnienie bazy EGiB oraz cyfryzacja operatów technicznych na terenie gm. Opalenica

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Nowotomyski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631276937

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Poznańska 33

1.5.2.) Miejscowość: Nowy Tomyśl

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-300

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.7.) Numer telefonu: +48614426700

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiatnowotomyski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatnowotomyski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/595350

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utworzenie powiatowej bazy danych GESUT, BDOT 500, uzupełnienie bazy EGiB oraz cyfryzacja operatów technicznych na terenie gm. Opalenica

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-63d6f4b8-b3ef-11ec-9f44-6e63702cb2f7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00149773

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00026609/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Utworzenie bazy danych GESUT I BDOT uzupełnienie bazy EGiB oraz cyfryzacja operatów technicznych na terenie gminy Opalenica

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00108205/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.11.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 200000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest utworzenie powiatowej bazy danych geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu, bazy danych obiektów topograficznych, uzupełnienie bazy EGiB oraz cyfryzacja operatów technicznych na terenie gm. Opalenica.
Przedmiot opracowania
Założenie bazy danych:
• geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu (GESUT)
• obiektów topograficznych (BDOT500)
• uzupełnienie bazy danych EGiB o obiekty związane z budynkami
• operatów geodezyjnych
Obszar opracowania
Powiat: Nowotomyski
Jednostka ewidencyjna: Gmina Opalenica
Podstawowe dane o obiekcie
- Jednostka ewidencyjna: Gmina Opalenica
- Numer statystyczny: 301505_5
- Ilość obrębów ewidencyjnych: 16 szt.
- Ilość działek ewidencyjnych: 8817 szt.
- Powierzchnia ewidencyjna opracowania – max. 14008 ha – powierzchnia ewidencyjna gminy Opalenica.
- Dla obszaru gminy PODGiK posiada w bazie wpasowane rastry mapy wchodzące w skład hybrydowej mapy zasadniczej – 308 sztuk wpasowanych rastrów.
- Szacowana ilość operatów technicznych do przetworzenia do postaci elektronicznej: 3400 sztuk +/- 10%.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, warunki realizacji określają SWZ wraz z załącznikami ( zał. A – warunki techniczne dla prac geodezyjnych i kartograficznych , zał. nr 6 – istotne postanowienia umowy).

4.5.3.) Główny kod CPV: 72320000-4 - Usługi bazy danych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71354100-5 - Usługi odwzorowania cyfrowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 171564,36 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 243511,71 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 171564,36 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OPGK RZESZÓW S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon: 690034071

7.3.3) Ulica: Geodetów 1

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-328

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 171564,36 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 196 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.