eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wyszków › Budowa drogi od ul. Pu³tuskiej od ul. Towarowej w Wyszkowie



Og³oszenie z dnia 2021-08-16


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa drogi od ul. Pu³tuskiej od ul. Towarowej w Wyszkowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Wyszkow

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550667994

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Aleja Ró¿ 2

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Wyszków

1.5.3.) Kod pocztowy: 07-200

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostro³êcki

1.5.7.) Numer telefonu: (29) 742-42-01

1.5.8.) Numer faksu: (29) 742-42-09

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@wyszkow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.wyszkow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa drogi od ul. Pu³tuskiej od ul. Towarowej w Wyszkowie

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-bfe6ccbc-fe73-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00149759

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-08-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00004070/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.1 Budowa drogi od ul. Pu³tuskiej do ul. Towarowej

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

www.wyszkow.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 4. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miedzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu j:
1) miniPortalu, który dostêpny jest pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl,
2) ePUAP dostêpnego pod adresem: Urz±d Miejski w Wyszkowie /5f95b8iqqn/skrytka oraz za wyj±tkiem sk³adania ofert
3) poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@wyszkow.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP).
2. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do Formularz do komunikacji wynosi 150 MB.
3. Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê przekazania ich do ePUAP.
4. Zamawiaj±cy przekazuje ID postêpowania z miniPortalu jako za³±cznik do niniejszej SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiaj±cy dopuszcza z³o¿enie oferty w postaci katalogu

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Informacje o RODO zamieszczone w SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ROZ.271.42.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 1782808,44 PLN

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) roboty przygotowawcze, rozbiórkowe, ziemne, wycinka drzew;
2) okrawê¿nikowanie;
3) wykonanie jezdni o nawierzchni asfaltowej KR 3 – 3.180,00 m2;
4) wykonanie chodnika o nawierzchni z kostki brukowej gr. 8 cm – 604,50 m2;
5) wykonanie zjazdów o nawierzchni z kostki brukowej gr. 8 cm – 198,30 m2;
6) wykonanie parkingów o nawierzchni z kostki brukowej gr. 8 cm – 204,80 m2;
7) wykonanie oznakowania pionowego i poziomego;
8) humusowanie terenu z obsiewem traw± – 1.573,00 m2;
9) budowa kanalizacji deszczowej:
 kana³y z rur PP SN8 Ø500 mm – 337,46 m;
 kana³y z rur PP SN8 Ø200 mm – 104,48 m;
 studnie betonowe Ø1200 mm – 21 szt.;
 studnie betonowe Ø1200 mm (namurowane) – 2 szt.;
 wpusty deszczowe – 23 szt.
10) budowa linii o¶wietlenia ulicznego – 10 s³upów, 17 opraw typu LED;

Uwagi:
1) Szczegó³owy zakres robót okre¶la dokumentacja projektowa, STWiOR i przedmiar robót.
2) Za³±czona dokumentacja projektowa zawiera szerszy zakres.
3) Na ¿±danie Zamawiaj±cego Wykonawca zobowi±zany bêdzie przedstawiæ Zamawiaj±cemu kosztorys sporz±dzony metod± kalkulacji szczegó³owej, zgodny z podanymi w ofercie cenami jednostkowymi i czynnikami cenotwórczymi.
4) Wykonawca prowadz±c roboty ma obowi±zek zapewniæ mo¿liwo¶æ dostaw towarów oraz dostêp klientów do obiektu handlowego po by³ym TESCO.
5) Wykonawca na ¿±danie Zamawiaj±cego udostêpni plac budowy Przedsiêbiorstwu Wodoci±gów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Wyszkowie w celu umo¿liwienia wykonania prac zwi±zanych z budow± odcinków sieci wodoci±gowej i kanalizacji sanitarnej.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie ró¿nych nawierzchni

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ¶ciekowej

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-06-15

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: 1. Okre¶lenie przedmiotu: Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ udzielenia zamówienia Wykonawcy wybranemu w niniejszym postêpowaniu w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego.
2. Zakres robót budowlanych: Zamówienie bêdzie polega³o na powtórzeniu robót budowlanych o podobnym charakterze co przedmiot zamówienia. Warto¶æ tych robót zosta³a uwzglêdniona przy obliczaniu warto¶ci zamówienia i wynosi 700 000 z³.
3. Warunki na jakich zostan± udzielone zamówienia: zamówienie uzupe³niaj±ce zostanie zlecone jako odrêbne zamówienie w sytuacji, gdy zajdzie konieczno¶æ wykonania zamówienia.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert wg kryterium ceny

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ osobami skierowanymi realizacji niniejszego zamówienia tj. posiadaj±cymi prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie uprawnienia budowlane w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci:
1) drogowej,
2) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych,
3) instalacyjno-in¿ynieryjnej bez ograniczeñ w zakresie sieci i urz±dzeñ sanitarnych;

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków i op³at, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem podatków lub op³at wraz z za¶wiadczeniem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿ odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postepowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych podatków lub op³at wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;
2) za¶wiadczenie w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej ZUS lub KRUS albo innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne i spo³eczne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne wraz z za¶wiadczeniem albo innym dokumentem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie tych nale¿no¶ci.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

Wadium w kwocie 25 000 z³ (dwadzie¶cia piêæ tysiêcy z³otych)

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, sk³ada ka¿dy z wykonawców.
2. Pe³nomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postêpowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postêpowaniu i zawarcia umowy, je¿eli osoba reprezentuj±ca Wykonawcê w postêpowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upowa¿niona do jego reprezentacji we w³a¶ciwym rejestrze. Pe³nomocnictwo zawieraæ powinno umocowanie do reprezentowania w postêpowaniu lub do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy.
3. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia (w takim przypadku wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego). Przepisy dotycz±ce wykonawcy stosuje siê odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia
4. Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, sk³ada dokumenty, o których mowa w niniejszej SWZ.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1) Zmiany w zakresie ceny zamówienia, je¶li konieczno¶æ wprowadzenia takiej zmiany jest skutkiem zmiany przepisów prawa w szczególno¶ci zmiany stawek podatku VAT.
2) Zmiany terminu realizacji umowy w przypadku:
a) je¿eli wykonanie robót dodatkowych lub zamiennych wp³ynie na termin wykonania zamówienia podstawowego,
b) wyst±pienia okoliczno¶ci wynikaj±cych z anomalii pogodowych uniemo¿liwiaj±cych realizacjê robót przez okres d³u¿szy ni¿ 1 tydzieñ. Wstrzymanie robót z tego powodu musi byæ potwierdzone w dzienniku budowy i zaakceptowane przez inspektora nadzoru.
c) w sytuacji, je¿eli z powodu anomalii pogodowych wykonanie robót mog³oby groziæ powstaniem szkody,
d) potrzeby opó¼nienia rozpoczêcia lub wstrzymania wykonywania robót budowlanych z przyczyn niezale¿nych od Zamawiaj±cego np. przed³u¿aj±cej siê procedury przetargowej,
3) Zmiany zakresu przedmiotu umowy oraz zmiany wynagrodzenia w przypadku:
a) konieczno¶ci wykonania robót, których nie by³o w dokumentacji projektowej, a których wykonanie jest niezbêdne do realizacji zamówienia np. konieczno¶æ usuniêcia kolizji zwi±zanej z uzbrojeniem terenu, wymiana gruntu, odwodnienie terenu, b³êdy w inwentaryzacji geodezyjnej urz±dzeñ infrastruktury podziemnej.
b) konieczno¶ci zrealizowania robót budowlanych przy zastosowaniu innych rozwi±zañ ni¿ wskazane w dokumentacji technicznej i ofercie, w sytuacji gdyby zastosowanie przewidzianych rozwi±zañ grozi³o niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem robót.
c) Zmiany p³atno¶ci faktury z ca³o¶ciowej na czê¶ciow± i odwrotnie.
4) Inne zmiany zawarte we wzorze umowy.
5) Zmiany wynikaj±ce z wyst±pieniem COVID-19.
6) Wszelkie nieistotne zmiany do umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-08-31 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-31 12:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiaj±cy zamierza stosowaæ w celu ograniczenia liczby wykonawców:

Cena

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.