eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Elbląg › ROBOTY BUDOWLANE W KOMPLEKSACH WOJSKOWYCH W BRANIEWIE I MORĄGU



Ogłoszenie z dnia 2022-05-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
ROBOTY BUDOWLANE W KOMPLEKSACH WOJSKOWYCH
W BRANIEWIE I MORĄGU

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 281385396

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kwiatkowskiego 15

1.5.2.) Miejscowość: Elbląg

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-300

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.7.) Numer telefonu: 261 313 015

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 21wog@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://21wog.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/21wog

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


21 Wojskowy Oddział Gospodarczy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ROBOTY BUDOWLANE W KOMPLEKSACH WOJSKOWYCH
W BRANIEWIE I MORĄGU

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6b0acf25-9306-11ec-9bc1-c2db95d08897

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00149083

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00066923/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 21WOG-SZP.2712.7.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1195121,95 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 766392,87 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wymiana pokrycia dachowego z papy asfaltowej układanej na lepiku na papę asfaltową modyfikowaną SBS, termozgrzewalną z wymianą obróbek blacharskich w budynku nr 11 na terenie KNW przy ul. Sikorskiego w Braniewie.

Charakterystyka obiektu:
Budynek dwu-kondygnacyjny, murowany, niepodpiwniczony, dwu-klatkowy. Dach czterospadowy konstrukcji drewnianej, kryty papą asfaltową.
Kubatura budynku: 12 078 m3
Pow. użytkowa: 2 168 m2
Pow. dachu: 1 524 m²
Budynek wyposażony w instalację elektryczną, wod-kan., c.o., piorunochronną
Budynek jest użytkowany i w czasie naprawy będzie użytkowany.

Zakres robót budowlanych obejmuje wykonanie:

 Wymiana pokrycia z papy asfaltowej układanej na lepiku na papę asfaltową modyfikowaną SBS, termozgrzewalną, warstwa podkładowa mocowana mechanicznie z możliwością zgrzania zakładów oraz warstwa nawierzchniowa.
 Częściowa wymiana deskowania pełnego z desek 25mm.
 Wymiana uszkodzonych elementów więźby dachowej.
 Wymiana obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej: murów ogniowych, okapów i komina.
 Wymiana rynien i rur spustowych z blachy ocynkowanej.
 Przemurowanie komina ponad dachem.
 Odtworzenie instalacji piorunochronnej z wykonaniem pomiarów.
 Wywóz i utylizacja odpadów

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 434917,71 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres prac do wykonania w ramach realizacji zadania obejmuje:
- oczyszczenie mechaniczne i zmycie starej farby z luźnym odstającym tynkiem na elewacji;
- uzupełnienie tynków zewnętrznych na elewacji;
- wykonanie tynków mineralnych cienkowarstwowych na gotowym podłożu z oprawy
o uziarnieniu 2 mm i fakturze baranka z uprzednim przygotowaniem podłoża;
- dwukrotne malowanie powierzchni tynków fakturowych farbą silikonową w kolorze jasno szarym;
- „remont wrót garażowych stalowych z uzupełnieniem blachą w miejscach demontażu szyb zbrojonych wraz z malowaniem farbą olejną w kolorze jasno szarym (w zakres wchodzi prostowanie odkształconych i wypaczonych elementów konstrukcyjnych wrót; wymiana elementów konstrukcyjnych odkształconych, których nie można wyprostować; uzupełnienie spawów na zawiasach częściowo urwanych; wyprostowanie wrót, które uległy skręceniu w trakcie eksploatacji; uzupełnienie brakujących rygli blokujących zamknięcie wrót; usprawnienie polegające na bezproblemowym, lekkim zamknięciu wrót)”.
- wymiana stolarki okiennej stalowej na okna z kształtowników aluminiowych;
- rozebranie starej i ułożenie nowej opaski betonowej budynku;
- oczyszczenie z rdzy i pomalowanie farbą olejną dwukrotnie dźwigarów kratowych;
- dwukrotne malowanie tynków wewnętrznych z uprzednim przygotowaniem podłoża oraz uzupełnienie ubytków w tynkach do 10% pow. ściany;
- pokrycie dachu jednokrotne papą termozgrzewalną z wykonaniem obróbek blacharskich;
- wymiana instalacji elektrycznej i osprzętu z zabezpieczeniem;
- utwardzenie terenu nawierzchnią betonową z wcześniejszym wykonaniem koryta oraz
z zastosowanie warstw i podbudowy zgodnie z przedmiarem robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45262311-4 - Betonowanie konstrukcji

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45410000-4 - Tynkowanie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45442100-8 - Roboty malarskie

4.5.5.) Wartość części: 714671,60 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 312719,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 730620,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 312719,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): APARTAMENT S.C. SZURPICKA ZOFIA, ROMANOWSKI LESZEK

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: ROMANOWSKI LESZEK ZAKŁAD REMONTOWO-BUDOWLANY "APARTAMENT", ZOFIA SZURPICKA INWEST

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5821610682

7.3.3) Ulica: Morska 30C

7.3.4) Miejscowość: Braniewo

7.3.5) Kod pocztowy: 14-500

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 312719,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 537978,04 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 817950,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 537978,04 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Instalacyjno - Budowlane "NORBUD" Norbert Szulc

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7411591118

7.3.3) Ulica: Przemysłowa 7

7.3.4) Miejscowość: Morąg

7.3.5) Kod pocztowy: 14-300

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 537978,04 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin realizacji:
Część zamówienia nr 1:
60 dni kalendarzowych od dnia przekazania placu budowy (przekazanie placu budowy nie wcześniej niż 10 maja 2022 r.)
Część zamówienia nr 2:
90 dni kalendarzowych od dnia przekazania placu budowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.