eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzeziny › "Remont dróg na terenie Powiatu Brzezińskiego wraz z zakupem sprzętów do utrzymania dróg powiatowych" (cz. II-Zad. nr 2 i cz. III-Zad. nr 3).

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-03-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Remont dróg na terenie Powiatu Brzezińskiego wraz z zakupem sprzętów do utrzymania dróg powiatowych” (cz. II-Zad. nr 2 i cz. III-Zad. nr 3).

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT BRZEZIŃSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750731786

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Henryka Sienkiewicza 16

1.5.2.) Miejscowość: Brzeziny

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-060

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.7.) Numer telefonu: (46) 874 11 11

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiat-brzeziny.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-brzeziny.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d49eb736-a7af-11ed-9236-36fed59ea7dd

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Remont dróg na terenie Powiatu Brzezińskiego wraz z zakupem sprzętów do utrzymania dróg powiatowych” (cz. II-Zad. nr 2 i cz. III-Zad. nr 3).

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d49eb736-a7af-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00149039

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00021907/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Remont dróg na terenie Powiatu Brzezińskiego wraz z zakupem sprzętów do utrzymania dróg powiatowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00087214

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DR.271.3.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 14823777,68 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1205185,10 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II - Zadanie nr 2
Zakup sprzętów do utrzymania dróg powiatowych, tj. ciągnik, przyczepa tandem o ładowności min. 8 ton, kosiarka tylno – boczna, zamiatarka i posypywarka.
1. Ciągnik rolniczy -wersja drogowa, wraz z wyposażeniem o następujących parametrach:
• Fabrycznie nowy - rok produkcji 2022/23,
• Gwarancji i rękojmi min. 12 miesięcy,
• Moc silnika min. 110 KM,
• Silnik chłodzony cieczą,
• Układ napędowy: - napęd na cztery koła 4x4,
• Oś przednia napędzana amortyzowana,
• prędkość transportowa z maszynami, min. 35 km/ h,
• skrzynia biegów wyposażona w biegi pełzające,
• blokada tylnego mechanizmu różnicowego,
• W.O.M. przód niezależny, W.O.M. tył. niezależny,
• Podnośnik: tył - hydrauliczny sterowany mechanicznie o udźwigu min. 6000 kg., przód - o udźwigu min 1800 kg.
• 4 pary zaworów hydrauliki tylnej.
• Kabina amortyzowana, ogrzewana, klimatyzacja,
• Wysoko zamontowane światła drogowe,
• Zaczep transportowy do przyczepy ze sworzniem,
• Ciągnik oznakowany lampą z napisem SŁUŻBA DROGOWA,

2. Posypywarka (piaskarka):
• Fabrycznie nowa - rok produkcji 2022/23,
• Ładowność: min. 5000 kg,
• Pojemność ładunkowa: min. 4 m3,
• Grubość blachy ścian: min. 2 mm,
• Prędkość konstrukcyjna: min 35 km/h
• Maksymalna szerokość rozsypywania: min. 2500 mm,
• Stalowa skrzynia ładunkowa z gumowym przenośnikiem podłogowym,
• Sito skrzyni ładunkowej z podporą serwisową,
• Rodzaj dyszla: dyszel sztywny do łączenia z dolnymi zaczepami ciągnika,
• Rodzaj zaczepu dyszla: obrotowy z okiem 50mm,
• Rodzaj podpory dyszla: prosta ze składanym kółkiem stalowym,
• Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa,
• Napęd taśmowy mechanizmu podającego –silnik hydrauliczny,
• Napęd tarcz adaptera rozsypującego – silniki hydrauliczne,
• Sterowanie prędkością posuwu taśmy podającej – płynne z zaworem hydraulicznym,
• Postojowy hamulec ręczny,
• Błotniki kół,
• Plandeka,
• Gwarancja i rękojmia min. 12 miesięcy

3. Przyczepa tandem:
• Fabrycznie nowa - rok produkcji 2022/23,
• Ładowność: min. 8000 kg,
• Grubość blachy ścian i podłogi: min. 4 mm(z blachy trudnościeralnej),
• Hydraulicznie podnoszona klapa tylna,
• Gwarancja i rękojmia min. 12 miesięcy

4. Kosiarka tylno-boczna:
• Fabrycznie nowa - rok produkcji 2022/23,
• Szerokość koszenia min. 1200 mm,
• Gwarancja i rękojmia min. 12 miesięcy

5. Zamiatarka:
• Fabrycznie nowa - rok produkcji 2022/23,
• Szerokość robocza min. 1800 mm,
• Napęd z wałka WOM,
• Kosz na nieczystości hydrauliczny,
• Gwarancja i rękojmia min. 12 miesięcy

4.5.3.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34223300-9 - Przyczepy

34144440-4 - Piaskarki

34921100-0 - Zamiatarki drogowe

16310000-1 - Kosiarki

4.5.5.) Wartość części: 707785,10 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III - Zadanie nr 3

Zakup koparko – ładowarki wraz z osprzętem (łyżka 40 cm, łyżka skarpowa, świder):

• Fabrycznie nowa - rok produkcji 2022/23,
• Silnik o mocy min. 55kW spełniający normę Stage V,
• Układ hydrauliczny z pompą wielotłoczkową, przepływ oleju min. 160 l/min,
• Kabina z klimatyzacją,
• Koła przednie 20”, tylne 26”,
• Łyżka przednia otwierana o poj. min. 1,0 m3 z widłami,
• Ramię koparkowe wydłużane teleskopowo,
• Szybkozłącze mechaniczne na ramieniu koparkowym,
• Stabilizacja łyżki ładowarkowej podczas jazdy,
• Łyżka do kopania szer. min. 300 mm,
• Łyżka do kopania szer. min. 600 mm,
• Łyżka skarpowa szer. min. 1500 mm,
• Wiertnica + wiertło min. 300 mm,
• Gwarancja i rękojmia min. 24 miesiące lub 2000 mth, z pakietem przeglądów w okresie gwarancyjnym

4.5.3.) Główny kod CPV: 43261000-0 - Koparki mechaniczne

4.5.5.) Wartość części: 497400,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 632500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 707785,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 707785,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Budownictwo Drogowe "Budar" Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 291183897

7.3.3) Ulica: Królewiec Poprzeczny 15

7.3.4) Miejscowość: Smyków

7.3.5) Kod pocztowy: 26-212

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 870575,68 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 497400,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 497400,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 497400,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Budownictwo Drogowe "Budar" Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 291183897

7.3.3) Ulica: Królewiec Poprzeczny 15

7.3.4) Miejscowość: Smyków

7.3.5) Kod pocztowy: 26-212

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 611802,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.