eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jeleśnia › Przebudowa składu drewna wraz z drogą przejazdową w leśnictwie Gilowice.



Ogłoszenie z dnia 2022-05-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa składu drewna wraz z drogą przejazdową w leśnictwie Gilowice.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne LP Nadleśnictwo Jeleśnia

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 071001955

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Suska 5

1.5.2.) Miejscowość: Jeleśnia

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-340

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.7.) Numer telefonu: + 48 33 8636 131

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jelesnia@katowice.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://jelesnia.katowice.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://josephine.proebiz.com/pl/tender/18961/summary

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa składu drewna wraz z drogą przejazdową w leśnictwie Gilowice.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6d6fb8e2-a760-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00148972

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00095206/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: S.270.5.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 352111,32 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie składu drewna wraz z drogą przejazdową od drogi powiatowej oraz budowę przepustu z blach falistych na potoku i wykonanie nawierzchni składu oraz drogi przejazdowej obejmujące:
1. Budowa zjazdu
Od drogi powiatowej nr 1409S (Okrajnik-Łysina) w km 1+660 projektuje się włączenie (zjazd) do drogi przejazdowej. Niweletę zjazdu zaprojektowano od krawędzi drogi.
W krawędzi drogi powiatowej na zjeździe projektuje się krawężnik betonowy stojący najazdowy o wym. 15/22cm na ławie betonowej z oporem długości 25,5cm.
W granicach pasa drogowego projektuje się nawierzchnię zjazdu z betonu asfaltowego.
Parametry techniczne zjazdu: zjazd typu publiczny; droga kl. D; spadek podłużny i=5% na długości 11,1m, dalej 3%; łuki poziome R=11,0m; szerokość nawierzchni 3,5m; szerokość korony 5,0m; pobocza po 0,75m; pobocza utwardzone; zjazd długości 11,0m.

2. Przepust
Na przekroczeniu drogi przejazdowej do kompleksu leśnego w km 0+011,10 z potokiem Okrajnik w km 1+936 projektuje się budowę przepustu o konstrukcji podatnej z blachy falistej o wym. 3,2x1,32m z dnem otwartym.
Konstrukcję nośną stanowi blacha grubości 3,0mm ocynkowana oparta na ławach fundamentowych żelbetowych o wym.: korona 50cm, podstawa fundamentu 83cm i wysokości 1,65m, z betonu C25/30 posadowionych w zwietrzelinie (piaskowca i łupka ilastego na głębokość 1,2m poniżej istniejącego dna koryta potoku Okrajnik.

3. Droga przejazdowa
Początek robót wyznaczono na skraju zjazdu z nawierzchni bitumicznej z drogi powiatowej w km 1+660. Koniec drogi przejazdowej i placu manewrowo-postojowego o nawierzchni tłuczniowej km 0+053,20.
Projektowany odcinek drogi o długości 42,1m ma na celu wykonanie nawierzchni po wybudowaniu przepustu.
Parametry techniczne: droga klasy D; teren falisty; spadek podłużny od km 0+000 do km 0+011,10 – 5,0%; od km 0+011,10 do km 0+053,20 – 0,3%; spadek poprzeczny 3%.

4. Plac manewrowo-postojowy
Po przekroczeniu potoku Okrajnik na lewobrzeżnym stoku kompleksu leśnego w oddz. nr 163 dla składowania oraz procesów obróbki ściętego drewna zaprojektowano plac manewrowo-postojowy wraz z trójkątem do zawracania.
Spadek podłużny placu manewrowego 0,3%. Spadek poprzeczny od stoku w stronę potoku 3%. Trójkąt zwrotny o promieniach 6,0 i 11,0m w km 0+018. W km 0+024 istniejący zjazd ze szlaku zrywkowego na plac manewrowo-postojowy.
Nawierzchnia na placu, trójkącie do zawracania jak na drodze przejazdowej i zjeździe.
Dla odcięcia wód powierzchniowych zaprojektowano wodospusty z drewna kantówka z wyżłobieniem (frez) długości 6,0m z wylotami umocnionymi narzutem kamiennym grubości 20cm o wym. (0,2+0,8)×1,0m.

5. Konstrukcja nawierzchni zjazdu na odc. od km 0+000 do km 0+005
− profilowanie podłoża pod projektowaną konstrukcję nawierzchni z jej mechanicznym zagęszczeniem, uformowaniem poboczy wraz z ich zagęszczeniem,
− podłoże wzmocnione geowłókniną o gramaturze 260dag/m2 i wytrzymałości na rozciąganie 20kN;
− podbudowa zasadnicza grubości 17cm z kruszywa łamanego niesortowanego o uziarnieniu 0-63mm;
− nawierzchnia tłuczniowa warstwa grubości 15cm z kruszywa łamanego sortowanego o uziarnieniu 0-31,5mm po zagęszczeniu, klinowanie klińcem 5-31,5mm, wałowanie walcem 10t, zamknięcie nawierzchni miałem kamiennym 0-5mm;
− nawierzchnia bitumiczna – warstwa wiążąca z betonu asfaltowego grubości 4cm beton asfaltowy B/A 0/20; warstwa ścieralna j.w. grubości 4cm; beton asfaltowy B/A 0/12,8

6. Nawierzchnie na pozostałym odcinku drogi przejazdowej i placu manewrowo-postojowym
− profilowanie jak w pkt 2.1.1.5.;
− podłoże wzmocnione geowłókniną jak w pkt 2.1.1.5.;
− podbudowa zasadnicza jak w pkt 2.1.1.5. lecz grubości 25cm;
− nawierzchnia tłuczniowa jak w pkt 2.1.1.5.;
− uformowanie poboczy wraz z ich zagęszczeniem i utwardzeniem mieszanką z kruszywa łamanego niesortowanego o uziarnieniu 0-31,5mm warstwą grubości 10cm po zagęszczeniu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu

45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

45233280-5 - Wznoszenie barier drogowych

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 411542,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 419242,83 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 411542,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAT-TRANS Stanisław Jasica

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5521016041, REGON: 070744967

7.3.3) Ulica: Stryszawa 313b

7.3.4) Miejscowość: Żywiec

7.3.5) Kod pocztowy: 34-205

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 411542,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.