Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00080686/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-09
- 2022/BZP 00087824/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-16
- 2022/BZP 00185016/01 - Wynik z dnia 2022-05-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa plotera ze skanerem, składarki do map, akcesoriów do drukarek, drukarki i skanera
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Białej Podlaskiej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030238586
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Brzeska 41
1.5.2.) Miejscowość: Biała Podlaska
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-500
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powiatbialski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.powiatbialski.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa plotera ze skanerem, składarki do map, akcesoriów do drukarek, drukarki i skanera2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-05d281e2-9e1b-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00148703
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00030512/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa sprzętu komputerowego, sprzętu elektronicznego oraz oprogramowania
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OA.272.4.2022.ŁC
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 77382,52 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa plotera ze skanerem i wbudowanym komputerem z podstawą i dwoma podajnikami papieru na rolce oraz akcesoriów do ww. urządzenia.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym parametry techniczne ww. urzadzenia zawarto w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 1.1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30232140-7 - Plotery
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30123000-7 - Maszyny biurowe i przemysłowe
4.5.5.) Wartość części: 50000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa składarki do map. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym parametry techniczne ww. urządzenia, zawarto w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 1.2 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 30123400-1 - Składarki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30123000-7 - Maszyny biurowe i przemysłowe
4.5.5.) Wartość części: 28000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa akcesoriów dla drukarek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym parametry techniczne ww. akcesoriów, zawarto w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 1.3 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 30124000-4 - Części i akcesoria do maszyn biurowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30124100-5 - Fusery
30192320-0 - Taśmy do drukarek
4.5.5.) Wartość części: 4800,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa drukarki laserowej oraz skanera komputerowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym parametry techniczne ww. urządzeń, zawarto w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 1.4 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 30232110-8 - Drukarki laserowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30216110-0 - Skanery komputerowe
30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami
4.5.5.) Wartość części: 3000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEJ PODLASKIEJ
- Dostawa foteli biurowych, krzeseł konferencyjnych, koszy z pedałem nożnym i uchylnych, adapterów i czujników do kardiomonitorów Mindray oraz Emtel, mankietów do ciśnieniomierzy(...), w podz. na 20 cz.
- Dostawa samochodu służbowego
- Świadczenie kompleksowych usług polegających na zarządzaniu i administrowaniu Targowiskiem Miejskim zwanym "Babski Rynek" położonym w Białej Podlaskiej.
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na "Budowę Domu Studenta nr 3 z częścią dydaktyczną"
- PRZEBUDOWA BUDYNKU BURSY SZKOLNEJ W ZWIĄZKU Z DOSTOSOWANIEM DO OBOWIĄZUJĄCYCH WYMOGÓW P.POŻ. - ETAP IV
- Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1114L Sławacinek Nowy -Porosiuki - Sokule - Dołha - Sitno - Wysokie odc. Puchacze -Wysokie
więcej: przetargi w Białej Podlaskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 16/2024 dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu w 7 pakietach w okresie 12 miesięcy
- dostawa sprzętu komputerowego, peryferyjnego, akcesoriów i oprogramowania dla Jednostek organizacyjnych Wydziału Budownictwa, Architektury i Inżynierii Środowiska Politechniki Łódzkiej.
- Zakup sprzętu komputerowego oraz oprogramowania
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania - 6 zadań
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu
- Dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń wielofunkcyjnych oraz akcesoriów komputerowych
więcej: Maszyny biurowe i przemysłowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.