eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa energii elektrycznej dla Okręgowego Urzędu Miar w Warszawie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-05-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa energii elektrycznej dla Okręgowego Urzędu Miar w Warszawie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Okręgowy Urząd Miar w Warszawie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010793286

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Elektoralna 4/6

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-139

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wa.oum.warszawa@poczta.gum.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://warszawa.gum.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa energii elektrycznej dla Okręgowego Urzędu Miar w Warszawie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-42fd2e9e-cd27-11ec-b879-9a86e5ac3946

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00148658

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00145519/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa energii elektrycznej dla Okręgowego Urzędu Miar w Warszawie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/75182651-1164-44cf-a9d1-4a7f6967a45e

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/75182651-1164-44cf-a9d1-4a7f6967a45e

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal (dostępnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi), szczegółowych informacjach dotyczących korzystania z systemu miniPortal (dostępnych w Instrukcji użytkownika https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcje) oraz dostępnej pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcja_uzytkownika_miniPortal-ePUAP.pdf Instrukcji użytkownika systemu miniPortal-ePUAP. jak również w Regulaminie ePUAP. Warunki korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP) oraz konta Mój Gov dostępne są pod adresem (https://www.gov.pl/web/gov/warunki-korzystania).
2. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tego Regulaminu.
3. Oferty należy składać za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Szczegółowe informacje dotyczące sposobu składania ofert określone zostały
w Rozdziale XV SWZ (Sposób oraz termin składania i otwarcia ofert).
4. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji. Korespondencja przesyłana za pomocą formularza do komunikacji nie może być szyfrowana. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do komunikacji wynosi 150 MB
Komunikacja odbywa się przy użyciu następujących narzędzi:
1) poprzez miniPortal: https://miniportal.uzp.gov.pl/
2) poprzez ePUAP- https://epuap.gov.pl/wps/portal/
nazwa adresata: Okręgowy Urząd Miar w Warszawie
Identyfikator adresata: /ca27rk4o3x/Skrytka ESP
3) drogą elektroniczną: wa.oum.warszawa@poczta.gum.gov.pl
5. We wszelkiej komunikacji związanej z niniejszym postępowaniem prowadzonej za pośrednictwem miniPortalu i ePUAP Zamawiający i Wykonawcy posługują się identyfikatorem postępowania z miniPortalu: 75182651-1164-44cf-a9d1-4a7f6967a45e.
6. W komunikacji prowadzonej za pomocą poczty elektronicznej Zamawiający dopuszcza posługiwanie się również oznaczeniem „Dostawa energii elektrycznej dla Okręgowego Urzędu Miar w Warszawie - Znak postępowania: OUM1.WO.RAG.261.1.2022”
7. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
8. Wszystkie dokumenty (pliki) składające się na ofertę powinny być skompensowane do jednego pliku archiwum (ZIP). Wykonawca powinien stworzyć folder, do którego przeniesie wszystkie dokumenty oferty, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Następnie z tego folderu Wykonawca zrobi folder .zip (bez nadawania mu haseł i bez szyfrowania). W kolejnym kroku za pośrednictwem Aplikacji do szyfrowania Wykonawca zaszyfruje folder zawierający dokumenty składające się na ofertę.
9. Wykonawca w celu poprawnego zaszyfrowania oferty powinien mieć zainstalowany na komputerze .NET Framework 4.5. aplikacja działa na platformie WINDOWS (Vista SP2, 7,8,10). Aplikacja nie jest dostępna dla systemów Linux i MAC OS.
10. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, w postaci elektronicznej w formacie danych: .xps, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt i opatrzona pod rygorem nieważności kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (e-dowód).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informuję:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Okręgowy Urząd Miar w Warszawie, ul. Elektoralna 4/6, 00-139 Warszawa.
2. Z administratorem danych można się skontaktować przez adres mailowy oum.warszawa@poczta.gum.gov.pl, lub pisemnie na adres siedziby administratora.
3. Z Inspektorem Ochrony Danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych w szczególności w zakresie korzystania z praw związanych z ich przetwarzaniem przez adres mailowy iod.oum.warszawa@poczta.gum.gov.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora.
4. Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych jest art. 6 ust 1 lit. c RODO, tj.: przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze w związku z przepisami ustawy prawo zamówień publicznych.
5. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na Dostawę energii elektrycznej dla Okręgowego Urzędu Miar w Warszawie, znak postępowania: OUM1.WO.RAG.261.1.2022, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji.
6. Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępnione organom lub podmiotom publicznym uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązujących przepisów prawa.
7. Pani/Pana dane będą przechowywane do momentu wygaśnięcia obowiązku przechowywania danych wynikającego z przepisów, tj. zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129, z późn. zm.), przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, a następnie przez okres przewidziany w przepisach dotyczących archiwizacji.
8. Odbiorcami Pani/Pana danych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp.
9. Posiada Pan/Pani:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do Pani/Pana danych osobowych,
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych,
- na podstawie art. 18 RODO prawo do żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO.
10. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, tel: 22 531 03 00.
11. Pani/Pana dane nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
12. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
13. Nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO,
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: OUM1.WO.RAG.261.1.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: dostawa energii elektrycznej do obiektów wymienionych w Załączniku nr 1a do Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia, stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia określone zostały w projektowanych postanowieniach umowy – załącznik nr 2 do SWZ.
2. Przedmiot zamówienia nie obejmuje spraw związanych z dystrybucją energii elektrycznej, przyłączeniem, opomiarowaniem i jakością energii wchodzących w zakres odrębnej umowy o świadczenie usługi dystrybucji zawartej z właściwym przedsiębiorstwem energetycznym zajmującym się świadczeniem usług dystrybucji energii elektrycznej (Operatorem Systemu Dystrybucji).
3. Dostawa energii elektrycznej odbywać się będzie na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo energetyczne oraz zgodnie z wydanymi do tej ustawy przepisami wykonawczymi w szczególności ze standardami jakości obsługi odbiorców określonymi w Rozporządzeniu Ministra Energii z dnia 6 marca 2019 r. w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną. Parametry jakościowe energii elektrycznej w części dystrybucyjnej reguluje Rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.
5. Zamawiający przekaże Wykonawcy wyłonionemu w niniejszym postępowaniu niezbędne dane i dokumenty do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy, niezwłocznie, w terminie nie dłuższym niż 7 dni od dnia zawarcia umowy.
6. Szczegółowe warunki realizacji i wykonania zamówienia zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 2 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. Zamawiający zastrzega, iż ma prawo do niewykorzystania szacowanej ilości energii elektrycznej w zakresie 20%. Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie z tytułu niepobrania przez Zamawiającego przewidywanej szacowanej ilości energii.
2. Zamawiający przewiduje prawo opcji na niżej wskazanych warunkach:
1) zwiększenie zamawianej ilości energii elektrycznej, nie więcej niż 20% szacowanej ilości;
2) wykorzystanie prawa opcji nie jest obowiązkowe. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
3. Ewentualna zmiana przewidywanego szacunkowego zużycia, o której mowa w ust. 1 i 2, nie będzie skutkowała dodatkowymi kosztami dla Zamawiającego, poza rozliczeniem za faktycznie zużytą ilość energii wg cen określonych w ofercie Wykonawcy.
4. Zamawiający zastrzega sobie również prawo zamiennego wykorzystania ilości zamawianej energii elektrycznej w poszczególnych punktach odbioru poboru w ramach zawartej umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie niżej zdefiniowanych
kryteriów i przypisanego im znaczenia (wagi)

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie:
1) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualne uprawnienia do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, tj. posiada aktualną koncesję w zakresie obrotu energią elektryczną, wydana przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, zgodną z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo Energetyczne (Dz. U. z 2021 r. poz. 716 z późn. zm.). Zgodnie z art. 117 ust. 2 ustawy Pzp warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje dostawy lub usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
2) zdolności technicznej i zawodowej - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), wykonał należycie (tj. świadczył, zrealizował, zakończył) co najmniej dwa zamówienia, których przedmiotem jest sprzedaż energii elektrycznej o wartości nie mniejszej niż 70 000 zł brutto każda,
- przez jedno zamówienie Zamawiający rozumie jeden/ą kontrakt/umowę,
- w przypadku zamówień będących w trakcie wykonywania, wymagania w zakresie wartości danego zamówienia dotyczą części umowy już zrealizowanej (tj. od dnia rozpoczęcia wykonywania do upływu terminu składania ofert) i tę wartość zrealizowanego zamówienia Wykonawca obowiązany jest podać w wykazie dostaw należycie wykonanych, o którym mowa w Rozdziale VII ust. 4 pkt 3 SWZ,
- w przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ww. warunek musi spełniać w całości jeden z Wykonawców,
- jeżeli na spełnienie ww. warunku Wykonawca planuje wykazać zamówienie zrealizowane wspólnie z innym podmiotem (Wykonawcą), to Zamawiający uzna warunek za spełniony tylko w przypadku, gdy Wykonawca wykaże, że bezpośrednio uczestniczył w wykonywaniu tego zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) aktualna koncesja upoważniająca do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydana przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne;
3) wykaz dostaw należycie wykonanych (w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych) w okresie ostatnich g3 (trzech) lat (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), spełniających wymogi określone w Rozdziale VI ust. 1 pkt 4 lit. c SWZ, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane (w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane), a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy. Wzór wykazu dostaw stanowi Załącznik nr 4 do SWZ; W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych, referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
Uwaga! W przypadku przedstawienia dostaw wykonanych (zakończonych) do wykazu należy bezwzględnie załączyć dokument potwierdzający, że te dostawy zostały wykonane należycie, tj. wystawiony po ich zakończeniu.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta, zgodnie z kryteriami oceny ofert określonymi w w Rozdziale XVI SWZ - została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w
zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Pełnomocnictwo – dokument wytworzony w postaci elektronicznej – musi zostać złożony wraz z ofertą i zawierać także wskazania:
1) przedmiotu zamówienia, którego dotyczy,
2) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wymienionych z nazwy wraz z określeniem adresu i siedziby.
3. Pełnomocnictwo, o którym mowa w ust. 2 musi być udzielone przez każdego z Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia i podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę uprawnioną każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
4. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
5. Wspólników spółki cywilnej obowiązują przepisy dotyczące Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 58 ustawy.
6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub wspólników spółki cywilnej – każdy podmiot występujący wspólnie lub każdy wspólnik spółki cywilnej winien złożyć odrębnie oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale VII ust. 1 SWZ oraz dokument, o którym mowa w Rozdziale VII ust. 4 pkt 1 SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

§2
ust. 3 Zamawiający zastrzega, iż ma prawo do niewykorzystania szacowanej ilości energii elektrycznej wskazanej w ust. 2 w zakresie 20%. Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie z tytułu niepobrania przez Zamawiającego przewidywanej szacowanej ilości energii.
ust. 4 Zamawiający przewiduje prawo opcji na niżej wskazanych warunkach:
1) Zamawiającemu przysługuje prawo zwiększenia szacowanej ilości energii elektrycznej, nie więcej niż 20% szacowanej ilości;
2) wykorzystanie prawa opcji nie jest obowiązkowe. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu;
3) Zamawiający poinformuje Wykonawcę o zamiarze skorzystania z prawa opcji przekazując mu pisemne oświadczenie przed upływem obowiązywania niniejszej Umowy;
4) wykonawca po otrzymaniu powiadomienia zobowiązany jest zwiększyć zakres Zamówienie;
5) do prawa i obowiązków Zamawiającego i Wykonawcy w zakresie zadań realizowanych w ramach wykonania prawa opcji stosuje się postanowienia Umowy;
6) skorzystanie z prawa opcji nie wymaga zawarcia aneksu do Umowy;
7) prawo opcji wygasa z końcem obowiązywania niniejszej Umowy.
ust. 6 Zamawiający zastrzega sobie również prawo zamiennego wykorzystania ilości zamawianej energii elektrycznej w poszczególnych punktach poboru w ramach zawartej umowy.
ust. 12. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany mocy umownej, określonej w umowie o świadczenie usług dystrybucji.
§5
ust. 3. Ceny jednostkowe netto wskazane w ofercie Wykonawcy, stanowiącej załącznik nr 2 do umowy zawierają wszystkie niezbędne koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, podatek akcyzowy oraz koszty wynikające z bilansowania i rozliczeń handlowych. Ceny jednostkowe są stałe i nie ulegną zmianie przez cały okres obowiązywania umowy, za wyjątkiem zmiany wynikającej ze zmiany stawki podatku akcyzowego. Zmiana ta wymaga sporządzenia aneksu do umowy.
ust. 4. Do ceny jednostkowej netto zostanie doliczony podatek od towarów i usług w wysokości obowiązującej w dacie sprzedaży energii.
ust. 5 Cena jednostkowa brutto energii elektrycznej może ulec zmianie, poza zmianą o której mowa w ust. 3, wyłącznie w sytuacji zmian obowiązujących stawek podatku od towarów i usług. Zmiany te zachodzą automatycznie i nie wymagają sporządzania aneksu do umowy. W przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług przyjętej do określenia wysokości ceny jednostkowej brutto energii elektrycznej, która zacznie obowiązywać po dniu zawarcia niniejszej umowy, cena jednostkowa energii elektrycznej w ujęciu brutto ulegnie odpowiedniej zmianie poprzez zastosowanie zmienionej stawki podatku od towarów i usług – bez sporządzania aneksu do umowy. Zmianie ulegnie wysokość ceny jednostkowej brutto energii elektrycznej w okresie od dnia obowiązywania zmienionej stawki podatku, przy czym zmiana dotyczyć będzie wyłącznie części należności Wykonawcy, do której zgodnie z przepisami prawa powinna być stosowana zmieniana stawka podatku od towarów i usług. Na dzień podpisania umowy stawka podatku od towarów i usług wynosi 5%
ust. 6 W sytuacji, o której mowa w ust. 5 Wykonawca ma obowiązek powiadomić Zamawiającego w formie pisemnej o wysokości nowej stawki podatku od towarów i usług oraz daty, od której ona obowiązuje.
§13 ust. 2 Zamawiający dopuszcza zmiany treści umowy w zakresie zmiany liczby punktów poboru wskazanych w załączniku nr 1 do umowy: zmiana liczby punktów poboru energii elektrycznej wynikać może np. z włączenia punktu poboru przez Zamawiającego, z likwidacji punktu poboru, budowy nowych punktów poboru, zmiany stanu prawnego punktu poboru. W przypadku włączenia nowego punktu poboru zmiana możliwa jest jedynie w obrębie grup taryfowych wymienionych w załączniku nr 1 do umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-05-16 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem formularza do złożenia, zmiany lub wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Sposób złożenia oferty opisany został w Instrukcji użytkownika dostępnej na miniPortalu

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-05-16 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-06-14

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.