eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › WYKONANIE ORAZ DOSTAWA OZNAKOWANYCH GADŻETÓW PROMOCYJNYCH NA POTRZEBY DEPARTAMENTU WSPÓŁPRACY Z ZAGRANICĄ I PROMOCJI REGIONU ORAZ PROJEKTU WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW EUROPEJSKICH



Ogłoszenie z dnia 2023-03-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
WYKONANIE ORAZ DOSTAWA OZNAKOWANYCH GADŻETÓW PROMOCYJNYCH NA POTRZEBY DEPARTAMENTU WSPÓŁPRACY Z ZAGRANICĄ I PROMOCJI REGIONU ORAZ PROJEKTU WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW EUROPEJSKICH

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Opolskie

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412421

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piastowska 14

1.5.2.) Miejscowość: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-082

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: + 48 77 5416468

1.5.8.) Numer faksu: nie dotyczy

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@opolskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.opolskie.pl/typy-tresci/zamowienia-publiczne/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/ https://bip.opolskie.pl/typy-tresci/zamowienia-publiczne/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

WYKONANIE ORAZ DOSTAWA OZNAKOWANYCH GADŻETÓW PROMOCYJNYCH NA POTRZEBY DEPARTAMENTU WSPÓŁPRACY Z ZAGRANICĄ I PROMOCJI REGIONU ORAZ PROJEKTU WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW EUROPEJSKICH

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-976a3f83-8741-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00148611

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00045499/70/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.33 WYKONANIE ORAZ DOSTAWA OZNAKOWANYCH GADŻETÓW PROMOCYJNYCH NA POTRZEBY DEPARTAMENTU WSPÓŁPRACY Z ZAGRANICĄ I PROMOCJI REGIONU ORAZ PROJEKTU WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW EUROPEJSKICH

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt „MAMY RADY NA ODPADY” – kampania edukacyjna na terenie województwa opolskiego - Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach „Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00520540

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DOA-ZP.272.57.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 206358,50 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa oznakowanych gadżetów promocyjnych:

Zadanie nr 1: Gadżety promocyjne na potrzeby Departamentu Współpracy z Zagranicą i Promocji Regionu

- Kieszonkowy notes z długopisem- 500 zestawów;
- Torba bawełniana na zakupy- 1000 szt.;
- Smycz z karabińczykiem –2000 szt.;
- Parasol automatyczny składany – 200 szt.;
- Plecak/worek – 1000 szt.;
- Zestaw do notatek – 1000 zestawów;
- Zestaw notes A5 z długopisem w pudełku – 100 zestawów;
- Kabel USB min. 3 w 1 -100 szt.;
- Skakanka – 500 szt.;
- Kubek z uszkiem- 1000 szt.;

Zadanie nr 2: PROJEKT „MAMY RADY NA ODPADY”- kampania edukacyjna na terenie województwa opolskiego

- Zestaw do notatek – 2000 zestawów;
- Kieszonkowy notes z długopisem– 2000 zestawów.;
- Torba papierowa – 2000 szt.;
- Kredki w pudełku – 2000 zestawów;
- Kołonotatnik z długopisem – 2000 szt.;
- Zestaw dużych toreb na odpady – 650 zestawów;
- Zestaw małych toreb na odpady– 650 zestawów;

na potrzeby Departamentu Współpracy z Zagranicą i Promocji Regionu oraz projektu współfinansowanego ze środków europejskich.
Dostarczone oznakowane gadżety promocyjne muszą być zgodne z zaakceptowanymi projektami, a także muszą być nowe, pełnowartościowe, w pierwszym gatunku, wolne od wad, zarysowań, przebarwień, pęknięć, ewentualnie innych uszkodzeń widocznych gołym okiem, a także muszą spełniać warunki dla produktów bezpiecznych wg art., 4 ustawy o ogólnym bezpieczeństwie produktów (Dz. U. 2021 r. poz. 222).

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ.

Gadżety promocyjne będą przeznaczone dla wszystkich użytkowników, kolorystyka smyczy z karabińczykiem oraz plecaków/worków, będzie dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnościami (Opis przedmiotu zamówienia, nr pozycji 3 i 5).

W Projektowanych postanowieniach umowy zawarte są elementy dotycząca przedmiotu i zasady realizacji – zał. nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 15

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 15

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 7

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 193110,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 306270,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 193110,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU LIR ELŻBIETA ZAJET

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 578 117 93 89; REGON: 170 343 308

7.3.3) Ulica: Grunwaldzka

7.3.4) Miejscowość: Elbląg

7.3.5) Kod pocztowy: 82-300

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 193110,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

dot. pkt 8.3.) Okres realizacji zamówienia - 15 dni roboczych od dnia ostatecznej akceptacji wszystkich projektów graficznych gadżetów promocyjnych przez Zamawiającego (zgodnie z ofertą Wykonawcy). Jako termin wykonania i dostarczenia zamówienia Zamawiający rozumie termin liczony od dnia ostatecznego zaakceptowania wszystkich projektów graficznych gadżetów promocyjnych przez Zamawiającego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.