Ogłoszenie z dnia 2022-05-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00132012/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-22
- 2022/BZP 00169116/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-20
- 2022/BZP 00255322/01 - Wynik z dnia 2022-07-14
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
MODERNIZACJA SYSTEMU WODOCIĄGOWEGO POPRZEZ USPRAWNIENIE FUNKCJONOWANIA STACJI UZDATNIANIA WODY W M. GOSTKOWO I M. ŚWIERCZYNY W GMINIE ŁYSOMICE
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŁYSOMICE
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118738
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Warszawska 8
1.4.2.) Miejscowość: Łysomice
1.4.3.) Kod pocztowy: 87-148
1.4.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@lysomice.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lysomice.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00148349
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-05-06
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00132012/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja systemu wodociągowego poprzez usprawnienie funkcjonowania stacji uzdatniania wody w m. Gostkowo i m. Świerczyny w gminie Łysomice.
2. W zakres zadania wchodzi:
a) Opracowanie projektu budowlanego;
b) Uzyskanie pozwolenia na budowę;
c) Opracowanie dokumentacji technicznej;
d) Opracowanie dokumentacji hydrologicznej na odwiert nowej studni wód podziemnych nr 4 wraz z dokumentacją ustalającą zasoby – jeśli pobór wody z istniejących ujęć nie umożliwi poboru w ilości 180m3/h;
e) Opracowanie nowego operatu wodnoprawnego na pobór wód podziemnych wraz z uzyskaniem prawomocnej decyzji pozwalające na pobór wód w ilości 180 m3/h;
f) Opracowanie nowego operatu wodnoprawnego na odprowadzenie popłuczyn do odbiornika wraz z uzyskaniem prawomocnej decyzji – jeśli będzie wymagana.
3. Zakres robót w ramach ustalonego wynagrodzenia obejmuje ponadto:
a) Projekt Organizacji Ruchu na czas prowadzenia robót budowlano-montażowych;
b) Inwentaryzację Zieleni w obszarze prowadzonych robót;
c) Dokumentację powykonawczą z naniesionymi w sposób czytelny wszelkimi zmianami; wprowadzonymi w trakcie budowy wraz z inwentaryzacją geodezyjną wykonanych sieci i obiektów;
d) Instrukcje rozruchu Stacji Uzdatniania Wody;
e) Dokumentację Techniczno - Ruchową wszystkich zamontowanych urządzeń;
f) Instrukcje BHP zatwierdzone przez Rzeczoznawcę ds. BHP z uprawnieniami GIP;
g) Instrukcję eksploatacji wszystkich zamontowanych urządzeń;
h) Instrukcję współpracy agregatu z siecią energetyki zawodowej;
i) Inne opracowania wymagane dla uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę, rozbiórkę i po¬zwoleniu na użytkowanie;
j) Wszelkie inne dokumenty i opracowania do zaprojektowania, wykonania i odbioru ro¬bót i przekazania inwestycji do eksploatacji;
4. Wykonawca po zakończeniu prac przeprowadzi rozruch i przeszkoli użytkowników w zakresie obsługi.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna, stanowiąca załącznik nr 5 do SWZ w tym: Program funkcjonalno – użytkowy oraz Warunki wykonania i odbioru robót.
6. Wykonawca zrealizuje przedmiot umowy w zakresie i w sposób określony w Programie funkcjonalno – użytkowym i Warunkach wykonania i odbioru robót oraz zgodnie z postanowieniami umowy, obowiązującymi przepisami, normami, sztuką budowlaną, na podstawie oględzin terenu budowy oraz zgodnie z uzyskanymi przez Wykonawcę decyzjami administracyjnymi;
7. Roboty budowlane prowadzone będą na czynnym terenie, wobec tego Wykonawca musi uwzględnić wynikające stąd ograniczenia i konieczność wykonania dodatkowych zabezpieczeń, utrzymania wjazdu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania na bieżąco nieczystości, zbędnych materiałów, odpadów i śmieci.
8. Zapewnienia we własnym zakresie wywozu i utylizacji odpadów budowlanych. Po zakończeniu robót, ale przed ostatecznym odbiorem przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy wraz z terenem przyległym i doprowadzenie do stanu jaki był przed rozpoczęciem robót.
9. Wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność za naruszenie istniejącego wszelkiego rodzaju sieci uzbrojenia terenu i urządzeń podziemnych. Wszelkie naprawy uszkodzonych w wyniku prowadzonych robót urządzeń uzbrojenia podziemnego i nadziemnego należy uzgadniać z zarządcami sieci
10. Z uwagi na to, że wynagrodzenie Wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy, Wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym w dokumentacji technicznej, w tym Programie funkcjonalno – użytkowym i Warunkach wykonania i odbioru robót - stanowiącej załącznik nr 5.
11. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
1) Główny kod CPV: 45000000-7 Roboty budowlane
2) Dodatkowe kody CPV:
45200000-9: Roboty w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej;
45250000-4: Roboty budowlane w zakresie instalowa¬nia, wydobycia, produkcji, oraz budowy obiektów bu-dowlanych przemysłu naftowego i gazowniczego;
45252126-7: Zakłady uzdatniania wody pitnej
45259900-6: Modernizacja zakładów;
45252120-5: Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody
45310000-3: Roboty instalacyjne elektryczne
12. Niniejsze zamówienie publiczne wykonane będzie przy udziale środków z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja systemu wodociągowego poprzez usprawnienie funkcjonowania stacji uzdatniania wody w m. Gostkowo i m. Świerczyny w gminie Łysomice.
2. W zakres zadania wchodzi:
a) Opracowanie projektu budowlanego;
b) Uzyskanie pozwolenia na budowę;
c) Opracowanie dokumentacji technicznej.
3. Zakres robót w ramach ustalonego wynagrodzenia obejmuje ponadto:
a) Projekt Organizacji Ruchu na czas prowadzenia robót budowlano-montażowych;
b) Inwentaryzację Zieleni w obszarze prowadzonych robót;
c) Dokumentację powykonawczą z naniesionymi w sposób czytelny wszelkimi zmianami; wprowadzonymi w trakcie budowy wraz z inwentaryzacją geodezyjną wykonanych sieci i obiektów;
d) Instrukcje rozruchu Stacji Uzdatniania Wody;
e) Dokumentację Techniczno - Ruchową wszystkich zamontowanych urządzeń;
f) Instrukcje BHP zatwierdzone przez Rzeczoznawcę ds. BHP z uprawnieniami GIP;
g) Instrukcję eksploatacji wszystkich zamontowanych urządzeń;
h) Instrukcję współpracy agregatu z siecią energetyki zawodowej;
i) Inne opracowania wymagane dla uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę, rozbiórkę i po¬zwoleniu na użytkowanie;
j) Wszelkie inne dokumenty i opracowania do zaprojektowania, wykonania i odbioru ro¬bót i przekazania inwestycji do eksploatacji;
4. Wykonawca po zakończeniu prac przeprowadzi rozruch i przeszkoli użytkowników w zakresie obsługi.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna, stanowiąca załącznik nr 5 do SWZ w tym: Program funkcjonalno – użytkowy oraz Warunki wykonania i odbioru robót.
6. Wykonawca zrealizuje przedmiot umowy w zakresie i w sposób określony w Programie funkcjonalno – użytkowym i Warunkach wykonania i odbioru robót oraz zgodnie z postanowieniami umowy, obowiązującymi przepisami, normami, sztuką budowlaną, na podstawie oględzin terenu budowy oraz zgodnie z uzyskanymi przez Wykonawcę decyzjami administracyjnymi;
7. Roboty budowlane prowadzone będą na czynnym terenie, wobec tego Wykonawca musi uwzględnić wynikające stąd ograniczenia i konieczność wykonania dodatkowych zabezpieczeń, utrzymania wjazdu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania na bieżąco nieczystości, zbędnych materiałów, odpadów i śmieci.
8. Zapewnienia we własnym zakresie wywozu i utylizacji odpadów budowlanych. Po zakończeniu robót, ale przed ostatecznym odbiorem przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy wraz z terenem przyległym i doprowadzenie do stanu jaki był przed rozpoczęciem robót.
9. Wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność za naruszenie istniejącego wszelkiego rodzaju sieci uzbrojenia terenu i urządzeń podziemnych. Wszelkie naprawy uszkodzonych w wyniku prowadzonych robót urządzeń uzbrojenia podziemnego i nadziemnego należy uzgadniać z zarządcami sieci
10. Z uwagi na to, że wynagrodzenie Wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy, Wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym w dokumentacji technicznej, w tym Programie funkcjonalno – użytkowym i Warunkach wykonania i odbioru robót - stanowiącej załącznik nr 5.
11. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
1) Główny kod CPV: 45000000-7 Roboty budowlane
2) Dodatkowe kody CPV:
45200000-9: Roboty w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej;
45250000-4: Roboty budowlane w zakresie instalowa¬nia, wydobycia, produkcji, oraz budowy obiektów bu-dowlanych przemysłu naftowego i gazowniczego;
45252126-7: Zakłady uzdatniania wody pitnej
45259900-6: Modernizacja zakładów;
45252120-5: Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody
45310000-3: Roboty instalacyjne elektryczne
12. Niniejsze zamówienie publiczne wykonane będzie przy udziale środków z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-05-09 12:15
Po zmianie:
2022-05-20 12:15
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-05-09 12:45
Po zmianie:
2022-05-20 12:45
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2022-06-07
Po zmianie:
2022-06-17
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty remontowe korytarza, łazienki na parterze, sali informatycznej w Szkole Podstawowej nr 4 im. Sybiraków w Białymstoku
- Poprawa infrastruktury sportowej w popegeerowskiej miejscowości Babule, Gmina Padew Narodowa, poprzez budowę kortu tenisowego
- Malowanie ścian oraz sufitów w tym prace na wysokościach, w klatce schodowej, holu oraz korytarzach, w obrębie od parteru do 4 piętra, w budynku A zlokalizowanym w Bytomiu przy Placu Akademickim 17
- Wymiana kotłów centralnego ogrzewania w budynkach mieszkalnych Nadleśnictwa Krzyż
- Zaprojektowanie i realizacja robót budowlanych dotyczących przebudowy i dostosowania pomieszczeń ZS nr 2 na potrzeby utworzenia i wsparcia funkcjonowania BCU dla branży elektromobilności
- Budowa zbiornika przeciwpożarowego oraz infrastruktury towarzyszącej na terenie Ośrodka Szkoleniowo - Wypoczynkowego Leśnik w Orzechowie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.