eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chorzów › "Remont kanalizacji deszczowej dn500mm na terenie Parku Śląskiego"



Ogłoszenie z dnia 2021-08-13


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00148209 z dnia 2021-08-13

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Remont kanalizacji deszczowej dn500mm na terenie Parku Śląskiego”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKI PARK KULTURY I WYPOCZYNKU IM. GEN.JERZEGO ZIĘTKA SPÓŁKA AKCYJNA.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000150194

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Różana 2

1.5.2.) Miejscowość: Chorzów

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-501

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@parkslaski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.parkslaski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://parkslaski.logintrade.net/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Remont kanalizacji deszczowej dn500mm na terenie Parku Śląskiego”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4e045b21-ce91-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00148209

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00090212/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 10/TP/RB/2021/AS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych istniejącego odcinka sieci kanalizacji deszczowej dla zadania p.n. „Remont kanalizacji deszczowej dn500mm na terenie Parku Śląskiego” na terenie Wojewódzkiego Parku Kultury i Wypoczynku w Chorzowie na działkach o nr ewid. 128/1, 126/45, 140/45. Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach Umowy o dofinansowanie Projektu Miejskiego pn.: „Modernizacja Parku Śląskiego”, zadanie nr 2 pod nazwą: „Uregulowanie Gospodarki Wodnej” realizowanego w ramach drugiego obrotu środkami wracającymi z Inicjatywy JESSICA Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera program funkcjonalno-użytkowy, zwany dalej PFU (Załącznik nr 3 do SWZ) wraz z załącznikami, tj. rysunkiem – sytuacja (Załączniki nr 1 do PFU) oraz mapą zasadniczą (Załącznik nr 2 do PFU).
3. Szczególne warunki Zamawiającego dotyczące prowadzenia inwestycji na terenie Parku Śląskiego.
1) Wykonawca zobowiązany będzie do przestrzegania zapisów regulaminu porządkowego obowiązującego na terenie WPKiW S.A. Na terenie obowiązuje strefa zamieszkania, co zobowiązuje pojazdy Wykonawcy do parkowania na wyznaczonych parkingach oraz poruszania się z maksymalną prędkością do 20km/h jak również przestrzegania zasady pierwszeństwa pieszego przed pojazdem. Dla przedmiotowego zadania wyznaczony zostaje parking znajdujący się przy Al. Dojazdowej. Zobowiązuje się Wykonawcę do organizacji dowozu pracowników z wyznaczonego parkingu na teren budowy dedykowanym pojazdem transportu osobowego, na który zostanie wydane stosowne zezwolenie.
2) Pojazdy budowy winne poruszać się na wyznaczonej trasie dojazdu: wjazd od ul. Złotej – miejsce budowy na podstawie wydanych przez Zamawiającego dokumentów wjazdowych. Zasady wydawania oraz poboru opłat za wydanie stosownych zezwoleń określają przepisy wewnętrzne wydane na podstawie stosownych uchwał. Dopuszcza się poruszanie pojazdów na odcinku Al. Dojazdowej, Al. Leśnej oraz Promenadzie Gen. Jerzego Ziętka z naciskiem do 5T na oś oraz naciskiem jednostkowym do 4 kG/cm2.
3) Na odcinku Al. Dojazdowej, Al. Leśnej oraz Promenadzie Gen. Jerzego Ziętka do bieżącego utrzymania czystości dopuszcza się używania ciężkich zamiatarek.
4. Dodatkowe warunki realizacji zamówienia określają projektowane postanowienia umowy (Załącznik nr 2 do SWZ).
5. Rozwiązania równoważne.
1) W opisie przedmiotu zamówienia zawartym w PFU (Załącznik nr 3 do SWZ), nie wskazano znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę.
Wobec powyższego, nie znajduje zastosowania art. 99 ust. 5 i 6 ustawy Pzp.
2) W opisie przedmiotu zamówienia zawartym w PFU (Załącznik nr 3 do SWZ), nie odniesiono się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp.
Wobec powyższego, nie znajduje zastosowania art. 101 ust. 4 ustawy Pzp.
6. Zamawiający nie wymaga złożenia (wraz z ofertą) przedmiotowych środków dowodowych.
7. Wymagania dotyczące podwykonawstwa.
1) W świetle art. 462 ust. 1 ustawy Pzp Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy.
2) W takim przypadku, stosownie do treści art. 462 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę, w ofercie, części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podania nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani.
Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 118 ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 156000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 266650,57 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 156000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BRIGADON LEASE SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6322020276

7.3.3) Ulica: ul. Martyniaków 38

7.3.4) Miejscowość: Jaworzno

7.3.5) Kod pocztowy: 43-600

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 156000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 65 dni

2021-08-13 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.