eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzeg › Dowóz dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Brzeg do szkół i przedszkoli w roku szkolnym 2021 / 2022



Ogłoszenie z dnia 2021-08-13


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00148040 z dnia 2021-08-13

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Brzeg do szkół i przedszkoli w roku szkolnym 2021 / 2022

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BRZEG

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412711

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Robotnicza 12

1.5.2.) Miejscowość: Brzeg

1.5.3.) Kod pocztowy: 49-300

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.5.7.) Numer telefonu: 77 416 99 50

1.5.8.) Numer faksu: 77 416 99 52

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: www.bzp@brzeg.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.brzeg.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Brzeg do szkół i przedszkoli w roku szkolnym 2021 / 2022

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-05be4737-e55c-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00148040

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000970/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Dowóz dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Brzeg do szkół i przedszkoli w roku szkolnym 2021 / 2022- 5 części

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00117591/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OR.IV.271.1.7.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 338611,11 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 331030,00 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są usługi transportowe w zakresie dowożenia dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych w Brzegu z miejsc ich zamieszkania do:
a)Publicznej Szkoły Podstawowej nr 3 w Brzegu, Publicznej Szkoły Podstawowej nr 8 w Brzegu, Zespołu Szkół Specjalnych w Brzegu, Publicznego Przedszkola nr 7 Integracyjnego w Brzegu zwanej dalej "trasą nr 1",
b) Zespołu Niepublicznych Szkół w Kup, ul. Karola Miarki 10-12, zwanego dalej "trasą nr 2",
c)Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Grodkowie, ul. Krakowska 31, zwanego dalej "trasą nr 3",
d)Technikum Ekonomicznego Specjalnego w Zespole Szkół i Placówek Fundacji Ewangelickie Centrum Diakonii i Edukacji im. ks. Marcina Lutra we Wrocławiu, ul. ks. Marcina Lutra 2-8, Dolnośląskiego Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego nr 13 dla Uczniów Niewidomych i Słabowidzących oraz innymi niepełnosprawnościami im. Marii Grzegorzewskiej we Wrocławiu, ul. Kamiennogórska 16,zwanego dalej "trasą nr 4",
e) Zespołu Szkół Specjalnych w Oławie, ul. Iwaszkiewicza 9a,zwanego dalej "trasą nr 5",

w podziale na 5 części.
Głównym przedmiotem zamówienia są usługi transportowe w zakresie dowożenia dzieci niepełnosprawnych w ramach następujących zadań:

Część nr 1: Dowozy na trasie nr 1
Wykonanie usługi dowożenia dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych w Brzegu z miejsc ich zamieszkania do Publicznej Szkoły Podstawowej nr 3 w Brzegu, Publicznej Szkoły Podstawowej nr 8 w Brzegu, Zespołu Szkół Specjalnych w Brzegu, Publicznego Przedszkola nr 7 Integracyjnego w Brzegu zwanej dalej „trasą nr 1” i z powrotem do miejsca zamieszkania, wraz z zapewnieniem im opieki w czasie dowożenia w okresie od dnia 1 września 2021 r. do dnia 31 sierpnia 2022 r. z zastrzeżeniem, że:
dowozy, o których mowa odbywać się będą:
1) w przypadku trasy nr 1 obejmującej dowóz dzieci uczęszczających do Publicznej Szkoły Podstawowej nr 3 w Brzegu, Publicznej Szkoły Podstawowej nr 8 w Brzegu, Zespołu Szkół Specjalnych w Brzegu od dnia 1 września 2021 r. do dnia zakończenia roku szkolnego 2021/2022, z uwzględnieniem okresów przerw w zajęciach szkolnych,
2) w przypadku trasy nr 1 obejmującej dowóz dzieci uczęszczających do Publicznego Przedszkola nr 7 Integracyjnego w Brzegu od dnia 1 września 2021 r. do dnia 31 sierpnia 2022 r., z uwzględnieniem okresów przerw w zajęciach przedszkolnych.
Przejazdy na trasie nr 1 będą się odbywać w każdy dzień nauki w roku szkolnym (jeden kurs
z miejsca zamieszkania do szkoły/przedszkola oraz ze szkoły/przedszkola do miejsca zamieszkania dziecka).
Opis przedmiotu zamówienia zawarty we wzorze umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 153861,12 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są usługi transportowe w zakresie dowożenia dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych w Brzegu z miejsc ich zamieszkania do:
a)Publicznej Szkoły Podstawowej nr 3 w Brzegu, Publicznej Szkoły Podstawowej nr 8 w Brzegu, Zespołu Szkół Specjalnych w Brzegu, Publicznego Przedszkola nr 7 Integracyjnego w Brzegu zwanej dalej „trasą nr 1”,
b) Zespołu Niepublicznych Szkół w Kup, ul. Karola Miarki 10-12, zwanego dalej „trasą nr 2”,
c)Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Grodkowie, ul. Krakowska 31, zwanego dalej „trasą nr 3”,
d)Technikum Ekonomicznego Specjalnego w Zespole Szkół i Placówek Fundacji Ewangelickie Centrum Diakonii i Edukacji im. ks. Marcina Lutra we Wrocławiu, ul. ks. Marcina Lutra 2-8, Dolnośląskiego Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego nr 13 dla Uczniów Niewidomych i Słabowidzących oraz innymi niepełnosprawnościami im. Marii Grzegorzewskiej we Wrocławiu, ul. Kamiennogórska 16,zwanego dalej „trasą nr 4”,
e) Zespołu Szkół Specjalnych w Oławie, ul. Iwaszkiewicza 9a,zwanego dalej „trasą nr 5”,

w podziale na 5 części.
Głównym przedmiotem zamówienia są usługi transportowe w zakresie dowożenia dzieci niepełnosprawnych w ramach następujących zadań:
Część nr 2: Dowozy na trasie nr 2
Wykonanie usługi dowożenia dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych w Brzegu
z miejsc ich zamieszkania do Zespołu Niepublicznych Szkół w Kup, ul. Karola Miarki 10-12, zwanegodalej „trasą nr 2” i z powrotem do miejsca zamieszkania, wraz z zapewnieniem
im opieki w czasie dowożenia w okresie od dnia 1 września 2021 r. do dnia 31 sierpnia 2022 r. z uwzględnieniem okresów przerw w zajęciach szkolnych/przedszkolnych.
Przejazdy na trasie nr 2 będą się odbywać w każdy dzień nauki w roku szkolnym (jeden kurs z miejsca zamieszkania do szkoły/przedszkola oraz ze szkoły/przedszkola do miejsca zamieszkania dziecka bez względu na ilość przewożonych dzieci).
Opis przedmiotu zamówienia zawarty we wzorze umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 96390,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są usługi transportowe w zakresie dowożenia dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych w Brzegu z miejsc ich zamieszkania do:
a)Publicznej Szkoły Podstawowej nr 3 w Brzegu, Publicznej Szkoły Podstawowej nr 8 w Brzegu, Zespołu Szkół Specjalnych w Brzegu, Publicznego Przedszkola nr 7 Integracyjnego w Brzegu zwanej dalej „trasą nr 1”,
b) Zespołu Niepublicznych Szkół w Kup, ul. Karola Miarki 10-12, zwanego dalej „trasą nr 2”,
c)Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Grodkowie, ul. Krakowska 31, zwanego dalej „trasą nr 3”,
d)Technikum Ekonomicznego Specjalnego w Zespole Szkół i Placówek Fundacji Ewangelickie Centrum Diakonii i Edukacji im. ks. Marcina Lutra we Wrocławiu, ul. ks. Marcina Lutra 2-8, Dolnośląskiego Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego nr 13 dla Uczniów Niewidomych i Słabowidzących oraz innymi niepełnosprawnościami im. Marii Grzegorzewskiej we Wrocławiu, ul. Kamiennogórska 16,zwanego dalej „trasą nr 4”,
e) Zespołu Szkół Specjalnych w Oławie, ul. Iwaszkiewicza 9a,zwanego dalej „trasą nr 5”,

w podziale na 5 części.
Głównym przedmiotem zamówienia są usługi transportowe w zakresie dowożenia dzieci niepełnosprawnych w ramach następujących zadań:
Część nr 3: Dowozy na trasie nr 3
Wykonanie usługi dowożenia dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych w Brzegu
z miejscich zamieszkania do Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Grodkowie, ul. Krakowska 31, zwanego dalej „trasą nr 3” i z powrotem do miejsca zamieszkania, wraz z zapewnieniem im opieki w czasie dowożenia w okresie od dnia 1 września 2021 r. do dnia zakończenia roku szkolnego 2021/2022, z uwzględnieniem okresów przerw w zajęciach szkolnych.
Przejazdy na trasie nr 3 będą się odbywać w każdy dzień nauki w roku szkolnym (jeden kurs z miejsca zamieszkania do szkoły/ośrodka oraz ze szkoły/ośrodka do miejsca zamieszkania dziecka bez względu na ilość przewożonych dzieci).
Opis przedmiotu zamówienia zawarty we wzorze umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 74725,20 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są usługi transportowe w zakresie dowożenia dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych w Brzegu z miejsc ich zamieszkania do:
a)Publicznej Szkoły Podstawowej nr 3 w Brzegu, Publicznej Szkoły Podstawowej nr 8 w Brzegu, Zespołu Szkół Specjalnych w Brzegu, Publicznego Przedszkola nr 7 Integracyjnego w Brzegu zwanej dalej „trasą nr 1”,
b) Zespołu Niepublicznych Szkół w Kup, ul. Karola Miarki 10-12, zwanego dalej „trasą nr 2”,
c)Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Grodkowie, ul. Krakowska 31, zwanego dalej „trasą nr 3”,
d)Technikum Ekonomicznego Specjalnego w Zespole Szkół i Placówek Fundacji Ewangelickie Centrum Diakonii i Edukacji im. ks. Marcina Lutra we Wrocławiu, ul. ks. Marcina Lutra 2-8, Dolnośląskiego Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego nr 13 dla Uczniów Niewidomych i Słabowidzących oraz innymi niepełnosprawnościami im. Marii Grzegorzewskiej we Wrocławiu, ul. Kamiennogórska 16,zwanego dalej „trasą nr 4”,
e) Zespołu Szkół Specjalnych w Oławie, ul. Iwaszkiewicza 9a,zwanego dalej „trasą nr 5”,

w podziale na 5 części.
Głównym przedmiotem zamówienia są usługi transportowe w zakresie dowożenia dzieci niepełnosprawnych w ramach następujących zadań:
Część nr 4: Dowozy na trasie nr 4
Wykonanie usługi dowożenia dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych w Brzegu
z miejsc ich zamieszkania do Technikum Ekonomicznego Specjalnego w Zespole Szkół
i Placówek Fundacji Ewangelickie Centrum Diakonii i Edukacji im. ks. Marcina Lutra we Wrocławiu, ul. ks. Marcina Lutra 2-8, Dolnośląskiego Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego nr 13 dla Uczniów Niewidomych i Słabowidzących oraz innymi niepełnosprawnościami im. Marii Grzegorzewskiej we Wrocławiu, ul. Kamiennogórska 16, zwanego dalej „trasą nr 4” i z powrotem do miejsca zamieszkania, wraz z zapewnieniem im opieki w czasie dowożenia w okresie od dnia 1 września 2021 r. do dnia do dnia zakończenia roku szkolnego 2021/2022, z uwzględnieniem okresów przerw w zajęciach szkolnych.
Przejazdy na trasie nr 4 będą się odbywać w każdy pierwszy dzień nauki następujący po dniu wolnym od nauki oraz w każdy ostatni dzień nauki następujący przed dniem wolnym od nauki z miejsca zamieszkania do szkoły/ośrodka oraz ze szkoły/ośrodka do miejsca zamieszkania dziecka bez względu na ilość przewożonych dzieci.
Opis przedmiotu zamówienia zawarty we wzorze umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 29160,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są usługi transportowe w zakresie dowożenia dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych w Brzegu z miejsc ich zamieszkania do:
a)Publicznej Szkoły Podstawowej nr 3 w Brzegu, Publicznej Szkoły Podstawowej nr 8 w Brzegu, Zespołu Szkół Specjalnych w Brzegu, Publicznego Przedszkola nr 7 Integracyjnego w Brzegu zwanej dalej „trasą nr 1”,
b) Zespołu Niepublicznych Szkół w Kup, ul. Karola Miarki 10-12, zwanego dalej „trasą nr 2”,
c)Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Grodkowie, ul. Krakowska 31, zwanego dalej „trasą nr 3”,
d)Technikum Ekonomicznego Specjalnego w Zespole Szkół i Placówek Fundacji Ewangelickie Centrum Diakonii i Edukacji im. ks. Marcina Lutra we Wrocławiu, ul. ks. Marcina Lutra 2-8, Dolnośląskiego Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego nr 13 dla Uczniów Niewidomych i Słabowidzących oraz innymi niepełnosprawnościami im. Marii Grzegorzewskiej we Wrocławiu, ul. Kamiennogórska 16,zwanego dalej „trasą nr 4”,
e) Zespołu Szkół Specjalnych w Oławie, ul. Iwaszkiewicza 9a,zwanego dalej „trasą nr 5”,

w podziale na 5 części.
Głównym przedmiotem zamówienia są usługi transportowe w zakresie dowożenia dzieci niepełnosprawnych w ramach następujących zadań:
Część nr 5: Dowozy na trasie nr 5
Wykonanie usługi dowożenia dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych w Brzegu
z miejsc ich zamieszkania do Zespołu Szkół Specjalnych w Oławie, ul. Iwaszkiewicza 9a, zwanego dalej „trasą nr 5” i z powrotem do miejsca zamieszkania, wraz z zapewnieniem im opieki w czasie dowożenia w okresie od dnia 1 września 2021 r. do dnia 31 sierpnia 2022 r. z uwzględnieniem okresów przerw w zajęciach szkolnych/przedszkolnych.
Przejazdy na trasie nr 5 będą się odbywać w każdy dzień nauki w roku szkolnym (jeden kurs z miejsca zamieszkania do szkoły/przedszkola oraz ze szkoły/przedszkola do miejsca zamieszkania dziecka bez względu na ilość przewożonych dzieci).
Opis przedmiotu zamówienia zawarty we wzorze umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 96390,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 153861,12 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 153861,12 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 153861,12 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NAVA - TRANS

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7471109734

7.3.3) Ulica: Małujowicka 26

7.3.4) Miejscowość: Brzeg

7.3.5) Kod pocztowy: 49-300

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 153861,12 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-09-01 do 2022-08-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 96390,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 96390,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 96390,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NAVA - TRANS

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7471109734

7.3.3) Ulica: Małujowicka 26

7.3.4) Miejscowość: Brzeg

7.3.5) Kod pocztowy: 49-300

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 96390,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-09-01 do 2022-08-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 74725,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 74725,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 74725,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NAVA - TRANS

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7471109734

7.3.3) Ulica: Małujowicka 26

7.3.4) Miejscowość: Brzeg

7.3.5) Kod pocztowy: 49-300

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 74725,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-09-01 do 2022-08-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29160,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29160,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29160,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NAVA - TRANS

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7471109734

7.3.3) Ulica: Małujowicka 26

7.3.4) Miejscowość: Brzeg

7.3.5) Kod pocztowy: 49-300

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29160,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-09-01 do 2022-08-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 96390,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 96390,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 96390,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NAVA - TRANS

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7471109734

7.3.3) Ulica: Małujowicka 26

7.3.4) Miejscowość: Brzeg

7.3.5) Kod pocztowy: 49-300

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 96390,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-09-01 do 2022-08-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-08-13 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.