eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Dostawa drobnego sprzetu laboratoryjnego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-07-22

Gdynia: Dostawa drobnego sprzetu laboratoryjnego
Numer ogłoszenia: 200147 - 2011; data zamieszczenia: 22.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Morski Instytut Rybacki - Państwowy Instytut Badawczy , ul. Kołłątaja 1, 81-332 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 58 7356100, 7356105, 7356108, faks 58 7356110.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mir.gdynia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa drobnego sprzetu laboratoryjnego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1- dostawa akcesoriów laboratoryjnych zgodnie z Załącznikiem B1 Zadanie nr 2- dostawa szkiełek zgodnie z Załącznikiem B2 Zadanie nr 3- dostawa mieszadeł magnetycznych zgodnie z Załącznikiem B3 Zadanie nr 4- dostawa filtrów do aparatu do uzdatniania wody Millipore zgodnie z załącznikiem B4 Zadanie nr 5- Naczynia scyntylacyjne zgodnie z Załącznikiem B5.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.64.00.00-4, 24.11.32.00-1, 30.23.74.30-2, 33.14.00.00-3, 33.14.13.10-6, 33.14.14.11-4, 33.16.20.00-3, 33.16.93.00-5, 33.16.22.00-5, 33.79.30.00-5, 33.19.25.00-7, 33.76.00.00-6, 33.74.10.00-6, 38.30.00.00-8, 38.31.10.00-8, 38.43.71.00-8, 38.43.65.00-5, 39.22.42.00-0, 39.22.57.10-5, 42.99.64.00-8, 44.61.91.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    a) W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w zakresie zadania nr 2 Wykonawca załączy przykładowe świadectwa lub certyfikaty kontroli jakości każdego z produktów. b) W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w zakresie zadania nr 3 Wykonawca załączy dokumentację dotyczącą parametrów technicznych zaoferowanego urządzenia w języku polskim.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Mając na uwadze zapisy art. 144 ustawy Pzp zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty w formie aneksu podpisanego przez obie strony tylko w następujących okolicznościach: a) zmiana terminów realizacji dostawy w przypadku zaistnienia okoliczności niezależnych od wykonawcy. Za okoliczności niezależne od Wykonawcy, Zamawiający uzna w szczególności siłę wyższą lub nieprzewidywalne warunki fizyczne dotyczące transportu, a w szczególności opóźnienia transportowe i celne, szkody transportowe, a w tym blokady dróg, ograniczenia czasowe w ruchu drogowym transportu ciężarowego, b) zmiany towaru na równoważny w przypadku zaprzestania produkcji.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mir.gdynia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Morski Instytut Rybacki- Państwowy Instytut Badawczy ul. Kołłątaja 1 81-332 Gdynia Sekcja Zamówień Publicznych i Przetargów, pok. 725.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.07.2011 godzina 10:00, miejsce: Morski Instytut Rybacki- Państwowy Instytut Badawczy ul. Kołłątaja 1 81-332 Gdynia Sekcja Zamówień Publicznych i Przetargów, pok. 725.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Akcesoria laboratoryjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa akcesoriów laboratoryjnych wg załącznika B1 do SIWZ- mieszadełka, butelkitace, szkiełka pincety, ostrza, skalpele, szczotki, cylindry, kolby, lejki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.99.64.00-8, 44.61.91.00-3, 33.14.13.10-6, 39.22.57.10-5, 42.67.11.00-1, 33.16.93.00-5, 33.79.30.00-5, 38.30.00.00-8, 33.16.22.00-5, 33.14.14.11-4, 39.22.42.00-0, 38.31.10.00-8, 44.17.40.00-0, 33.76.00.00-6, 24.11.32.00-1, 33.74.10.00-6, 19.64.00.00-4, 30.23.74.30-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Szkiełka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa szkiełek wg załącznika B2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.79.30.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Mieszadło magnetyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mieszadła magnetycznego wg załącznika B3 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.65.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Filtry do aparatu do uzdatniania wody Millipore.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa filtrów do aparatu do uzdatniania wody Millipore wg załącznika B4 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.91.23.30-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.02.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Naczynie scyntylacyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa naczyń scyntylacyjnych wg załącznika B5 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.