eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Rozbudowa drogi gminnej publicznej - ul. Chudoby wraz z budową nowej przeprawy mostowej.



Ogłoszenie z dnia 2022-05-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa drogi gminnej publicznej - ul. Chudoby wraz z budową nowej przeprawy mostowej.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Białołęka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Modlińska197

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 03-122

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 224438406

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bialoleka.zp@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bialoleka.um.warszawa.pl/ https://zamowienia.um.warszawa.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.um.warszawa.pl/servlet/HomeServlet

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa drogi gminnej publicznej - ul. Chudoby wraz z budową nowej przeprawy mostowej.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eadd75f4-961e-11ec-94c8-de8df8ed9da1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00147738

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00329992/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Most ul. Chudoby

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00068336/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: UD-II-WZP-271.13.2022.MRO/TP1-Rb

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji drogowej pn.: „Rozbudowa drogi publicznej gminnej ulicy Chudoby wraz z budową nowej przeprawy mostowej” w Dzielnicy Białołęka w Warszawie w ramach zadania inwestycyjnego Modernizacja mostu w ciągu ul. Chudoby.
2. Zakres robót obejmuje wykonanie:
1) budowę mostu wraz z dojazdami oraz rozbiórkę istniejącej przeprawy ( nad rzeką Długą w ciągu ulicy Chudoby),
2) rozbudowę ulicy Chudoby,
3) budowę oświetlenia,
4) budowę odwodnienia,
5) wycinkę drzew ,
6) wdrożenie projektu stałej organizacji ruchu,
7) opracowanie dokumentacji powykonawczej w wersji papierowej i elektronicznej.
8) uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie obiektów objętych decyzją ZRID,
3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do wzoru umowy - Dokumentacji Technicznej (udostępnionej w trakcie postepowania przetargowego Wykonawcy w wersji elektronicznej, jako zał. nr 1 do SWZ, zdeponowanej na płytach CD/DVD u Zamawiającego i przekazywanej w wersji papierowej Wykonawcy, z którym zostanie podpisana umowa w 1 egzemplarzu), w skład której wchodzą:
I. Projekty budowlane:
1. Projekt zagospodarowania terenu TOM I,
2. Projekty architektoniczno-budowlane TOM II,
2.1 branża drogi – rozbudowa drogi gminnej Tom II.A,
2.2 branża mostowa TOM II.B,
2.3 branża elektryczna TOM II.C,
2.4 branża sanitarna TOM II.D
3. Inwentaryzacja zieleni i gospodarka drzewostanem TOM III,
4. Dokumentacja geotechniczna TOM IV.
4.1 opinia geotechniczna oraz dokumentacja badań podłoża gruntowego TOM IV.1,
4.2 dokumentacja geotechniczna- dokumentacja geologiczno-inżynierska TOM IV.2,
4.3 dokumentacja geotechniczna -projekt geotechniczny TOM IV.3
5. Projekty techniczne:
5.1 branża drogi TOM A,
5.2 branża mostowa TOM B,
5.3 branża elektryczna- projekt oświetlenia ,
5.4 branża sanitarna –projekt kanalizacji TOM D
II. Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych: drogi, branża: sanitarna, branża elektryczna, branża mostowa,
III. Projekt stałej organizacji ruchu,
IV. Przedmiary robót:
część A branża drogowa,
część B branża mostowa,
część C branża elektryczna,
część D branża sanitarna
V. Projekt budowlany budowy oświetlenia w ul. Chudoby na odcinku od nr 16 do nr 24
a) Przedmiar robót do projektu budowy oświetlenia w ul. Chudoby na odcinku od nr 16 do nr 24
b) Szczegółowa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych budowy oświetlenia w ul. Chudoby na odcinku od nr 16 do nr 24
Nadto zakres został określony w wymogach określonych w decyzjach, uzgodnieniach, warunkach technicznych oraz Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) i niniejszej umowie.
2.2. Gwarancja
a) Wykonawca udziela gwarancji jakości na wykonany przedmiot umowy z zastrzeżeniem treści ust. b) poniżej na okres 60 miesięcy liczony od dnia dokonania odbioru końcowego przedmiotu umowy, a nadto równolegle biegnącej rękojmi za wady na okres 60 miesięcy.
b) Gwarancja jakości na obiekt mostowy stanowi kryterium oceny ofert, za które Zamawiający przyzna dodatkowe punkty wykonawcom. Wykonawca na obiekt mostowy udziela Zamawiającemu gwarancji jakości na okres wynikający z oferty Wykonawcy jednak nie krótszy niż 60 miesięcy i nie dłuższy niż 96 miesięcy, liczony od dnia dokonania odbioru końcowego przedmiotu umowy, a nadto równolegle biegnącej rękojmi za wady na okres wydłużony zgodnie z okresem gwarancji jakości wynikającym w tym zakresie z oferty Wykonawcy.
2.3. Prawo opcji
Zgodnie z art. 441 ustawy Zamawiający nie przewiduje skorzystania z prawa opcji.
2.4 Wymagania w zakresie polisy ubezpieczeniowej
Zamawiający wymaga od Wykonawcy, przed podpisaniem umowy do posiadania polisy ubezpieczenia lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej w okresie realizacji zamówienia na kwotę nie mniejszą niż wartość złożonej oferty brutto. Ubezpieczenie to musi obejmować również działanie Podwykonawców.
2.5. Rozwiązania równoważne.
Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne” opisane w dokumentacji technicznej wraz z załącznikami za pomocą norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy Pzp. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych równoważnych materiałów lub urządzeń do podanych w dokumentacji. Przyjęte w dokumentacji, materiały lub urządzenia mogą być zastąpione wyrobami innych firm pod warunkiem, że wyroby te będą miały parametry analogiczne z wyrobami zastosowanymi w dokumentacji (spełniających wymagania podane w projektach oraz STWiORB). Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez zamawiającego spoczywa na wykonawcy. W takim wypadku wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania, oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one rzeczywiście równoważne. Warunkiem jest uzgodnienie i uzyskania pisemnej zgody Zamawiającego na wprowadzenie zmian.
2.7. Termin realizacji zamówienia.
a) Zakończenie realizacji przedmiotu umowy przez Wykonawcę nastąpi w terminie 360 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.
b) Zakończeniem robót w terenie jest wykonanie wszystkich robót budowlanych, zgodnie z dokumentacją techniczną, umową, zaleceniami Zamawiającego zgłoszonymi w trakcie realizacji przedmiotu umowy.
c) Na dzień odbioru końcowego przedmiotu umowy musi być wykonana budowlana dokumentacja powykonawcza (w 2-ch egzemplarzach, w formie papierowej i elektronicznej na CD/DVD), zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym m.in. oryginalne atesty i świadectwa dopuszczające do stosowania użytych przy realizacji materiałów budowlanych oraz wydane pozwolenie na użytkowanie obiektu/inwestycji. Geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza musi zawierać wykaz zmian gruntowych aktualizujący użytki gruntowe w działkach objętych inwestycją. Muszą być dokonane wszystkie odbiory techniczne wraz z wymaganymi próbami i badaniami oraz z protokołami przyjęcia do eksploatacji przebudowanych sieci i urządzeń podpisanymi przez poszczególnych gestorów.
Szczegółowe zapisy znajdują się we wzorze umowy wraz z załącznikami.
2.8. Wartość zamówienia
Zamawiający nie podaje na tym etapie kwoty na sfinansowanie zamówienia.
2.9. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy
2.9.1. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na postawie art. 95 ustawy z dnia 11 września 2019r., Prawo zamówień publicznych.
Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy w rozumieniu art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2020 r., poz.1320, z późn. zm.) osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności takie jak: roboty zbrojarskie, betonowe, wykonywanie warstw konstrukcyjnych, wykonywanie nawierzchni drogowych, instalowanie oświetlenia ulicznego.
Powyższy warunek zostanie spełniony poprzez skierowanie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności podczas realizacji zamówienia nowo zatrudnionych lub wyznaczenie do realizacji zamówienia osób już zatrudnionych na podstawie stosunku pracy rozumieniu Kodeksu Pracy (Dz.U. z 2020 r., poz.1320, z późn. zm.).
W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane powyżej czynności.
Szczegóły dotyczące zatrudnienia znajdują się we wzorze umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45221111-3 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31527200-8 - Oświetlenie zewnętrzne

34928510-6 - Uliczne słupy oświetleniowe

34928530-2 - Latarnie uliczne

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45221100-3 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów

45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45232460-4 - Roboty sanitarne

45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

45233140-2 - Roboty drogowe

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233221-4 - Malowanie nawierzchi

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6946019,13 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13883010,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6946019,13 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INTOP Warszawa Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5213425602

7.3.3) Ulica: Łukasza Drewny 70

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-968

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Branża drogowa wraz z robotami towarzyszącymi i
organizacją ruchu; część branży mostowej;
podwykonawcy nie znani na tym etapie postępowania
2 Budowa oświetlenia ulicznego w ramach ZRID; budowa
oświetlenia ulicznego na odcinku ul. Chudoby od nr 16
do nr 24; - podykonawcy nie znani na tym etapie postępowania
Branża kanalizacyjna; inne koszty wynikające z dokumentacji projektowej, z swz i umowy - podwykonawcy nie znani na tym etapie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6946019,13 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 360 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.