eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzeszcze › "Dostawa używanego kompaktora do zagęszczania odpadów na Składowisku Odpadów Komunalnych w Brzeszczach"



Ogłoszenie z dnia 2021-08-12


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00147732 z dnia 2021-08-12

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa używanego kompaktora do zagęszczania odpadów na Składowisku Odpadów Komunalnych w Brzeszczach"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: AGENCJA KOMUNALNA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272203933

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kościelna 7

1.5.2.) Miejscowość: Brzeszcze

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-620

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ak@akbrzeszcze.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.akbrzeszcze.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa używanego kompaktora do zagęszczania odpadów na Składowisku Odpadów Komunalnych w Brzeszczach"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-33ae1517-efce-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00147732

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00131003/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 06/ZP/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 820000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa używanego kompaktora do zagęszczania odpadów na Składowisku Odpadów Komunalnych w Brzeszczach.
2. Urządzenie musi być po kapitalnym remoncie wykonanym najwcześniej w roku 2020. Przez kapitalny remont Zamawiający rozumie minimum działania określone w pkt III załącznika nr 1.7 do SWZ.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1.7 do swz.

I. Parametry podstawowe

1. Rok produkcji: minimum 2002
2. Rok odbudowy: nie wcześniej niż 2020
3. silnik wysokoprężny z bezpośrednim wtryskiem i turbodoładowaniem spełniający normy poziomu emisji spalin wg. EU Stage IIIA i EPA Tier 3.
4. moc silnika - 430 - 500 KM
5. prędkość jazdy do przodu i do tyłu (max) - 4,5 -14 km/h
6. osprzęt rozgarniający w postaci łyżki ładowarkowej z nadstawką o pojemności 4 – 5 m3
7. minimalna wysokość załadunku łyżki: 3200 mm
8. Wlot powietrza silnika na wysokości minimum 3,5 m
9. Filtr suchego powietrza do silnika
10. skrzynia biegów w pełni przełączalna pod obciążeniem lub 4 niezależne koła z napędem hydrostatycznym
11. łagodna zmiana biegów
12. ilość biegów do przodu minimum - 2
13. ilość biegów do tyłu minimum - 2
14. kąt skrętu w prawo i w lewo minimum - 30o
15. hamulce tarczowe mokre lub suche na cztery koła
16. sterowanie hydrauliczne położeniem wysięgnika: podnoszenie, trzymanie, opuszczanie
17. sterowanie hydrauliczne położeniem i pracą łyżki
18. układ elektryczny - 24 V
19. akumulatory bezobsługowe
20. pojemność zbiornika paliwa - minimum 400 l
21. napęd na cztery koła
22. przekładnie planetarne w piastach kół lub w moście
23. podwozie oraz ewentualne mosty i wały napędowe zabezpieczone zdejmowalnymi osłonami przed uszkodzeniem zewnętrznym
24. współczynnik zagęszczania minimum- 1:3,8
25. całkowita masa własna (z paliwem i olejem hydraulicznym) - 35 – 40 Mg
26. zaczep do holowania
27. układ centralnego smarowania
28. Koła stalowe z kolcami tnącymi stałymi lub wymiennymi i regulowanymi zgarniaczami przed i za każdym kołem
29. kamera cofania
-
II. Wymagania dotyczące kabiny operatora
1. kabina z ogrzewaniem i urządzeniem filtrowentylacyjnym
2. dopuszczalny poziom hałasu wg Polskiej Normy (84 dB)
3. pulpit sterowniczy z czytelnymi wskaźnikami pracy i lampkami kontrolnymi
4. licznik motogodzin
5. ergonomiczne rozmieszczenie elementów sterujących
6. obsługa łyżki za pomocą joysticka
7. drzwi kabiny zamykane na klucz
8. wycieraczki szyby przedniej i tylnej
9. światło ostrzegawcze w kolorze pomarańczowym
10. konstrukcja ROPS zapewniająca bezpieczeństwo operatorowi
11. amortyzowany fotel operatora
12. klimatyzacja
13. radio z głośnikami
14. lusterka zewnętrzne z prawej i lewej strony kabiny operatora
15. sygnał dźwiękowy
16. sygnał ostrzegawczy jazdy do tyłu
17. światła robocze z przodu i z tyłu po - 2 szt.

III. Wymagania dotyczące remontu maszyny.

1. Całkowity demontaż maszyny weryfikacja i regeneracja poszczególnych podzespołów.
2. Regeneracja silnika:
1) Wymiana na nowe:
a) kompletu tulei cylindrowych, tłoków, pierścieni i sworzni tłokowych
b) kompletu panewek głównych i korbowodowych
c) pakietu uszczelnień
d) pasków klinowych, filtrów oleju, paliwa i powietrza
e) przewodów paliwowych
2) Regeneracja głowic
3) Regeneracja pompy wtryskowej
4) regeneracja pompy olejowej
5) Regeneracja rozrusznika
6) Regeneracja alternatora
7) Regeneracja korbowodów
8) Szlifowanie wału korbowego
3. Regeneracja reduktora napędu pomp
a) Wymiana elastycznego sprzęgła napędu
b) Wymiana zestawu uszczelnień
c) Wymiana kompletu łożysk
4. Regeneracja pomp hydraulicznych układu jazdy
1) Wymiana na nowe
a) Łożysk
b) Uszczelnień
c) Tłoczków
d) Cylindrów
e) Płyt sterujących
f) Kołyski
g) Separatorów
h) Regeneracja zaworów
5. Regeneracja pompy układu roboczego
1) Wymiana na nowe
a) Łożysk
b) Uszczelnień
c) Tłoczków
d) Cylindrów
e) Płyt sterujących
f) Kołyski
g) Separatorów
h) Regeneracja zaworów
6. Regeneracja silników hydraulicznych układu jazdy
1) Wymiana na nowe:
a) Łożysk
b) Uszczelnień
c) Tłoczków
d) Cylindrów
e) Płyt sterujących
f) Separatorów
7. Regeneracja przekładni jazdy
1) Wymiana na nowe
a) Uszczelnień
b) Łożysk
c) Tarcz hamulcowych ciernych i stalowych
8. Regeneracja siłowników hydraulicznych
1) Wymiana na nowe
a) Uszczelnień
b) Łożysk kulowych
c) Tłoczysk
9. Regeneracja układu kinematycznego łączenia ramy przedniej i tylnej
1) Wymiana na nowe
a) Łożysk
b) Sworzni
c) Uszczelnień
d) Regeneracja otworów poprzez napawanie i roztaczanie na wymiar nominalny
10. Naprawa instalacji elektrycznej z wymianą na nowe uszkodzonych elementów
11. Wymiana przewodów hydraulicznych (100%)
12. Wymiana termostatu hydraulicznego
13. Regeneracja sterownika hydraulicznego z wymianą zestawu uszczelnień
14. Naprawa kabiny operatora
1) Wymiana na nowe:
a) Tapicerki
b) Zamków
c) Uszczelek szyb
d) Dywaników
e) Ogrzewania
f) Wycieraczek
15. Regeneracja łyżki łądowarkowej
1) Wymiana na nowe:
a) Ostrzy
b) Sworzni
c) Łożysk kulowych
d) Regeneracja otworów poprzez napawanie i roztaczanie na wymiar nominalny
16. Regeneracja rozdzielacza hydraulicznego
17. Wymiana nakładek i zabezpieczeń kół jezdnych
18. Czyszczenie zbiornika oleju i paliwa
19. Prace blacharsko spawalnicze, usunięcie starej powłoki lakierniczej, lakierowanie całej maszyny
20. Montaż podzespołów, próby ciśnieniowe, wytrzymałościowe i robocze maszyny
21. Dopuszczenie do ruchu.
22. Maszyna musi posiadać dokumentację potwierdzającą wykonanie powyższych czynności.

IV. Pozostałe wymagania

1) certyfikat bezpieczeństwa „ CE”;
2) Okres gwarancji minimum 12 miesięcy lub 1200 mth;
3) szybkość reakcji serwisu max. do 48 godz. od zgłoszenia awarii przez Zamawiającego;
4) wstępne przeszkolenie do 4 operatorów z uprawnieniami przez przedstawiciela producenta lub Wykonawcy;
5) dostawa kompaktora na Składowisko Odpadów Komunalnych w Brzeszczach na koszt i ryzyko Wykonawcy;
6) kolorystyka kompaktora: żółty lub pomarańczowy, koła – czarne;
7) Dokumentacja Techniczno – Ruchowa w języku polskim.


V. Wymagania dodatkowe:

Przedmiot umowy musi posiadać niezbędne wyposażenie oraz dokumenty dopuszczające ją do ruchu drogowego w Polsce (o ile są wymagane przepisami prawa) i umożliwiające eksploatację bezpośrednio po odbiorze przez zamawiającego. W szczególności wymagane będą:
1) dokumenty niezbędne dopuszczające do ruchu po drogach publicznych – o ile dotyczy,
2) katalog części zamiennych,
3) instrukcja obsługi w języku polskim lub z tłumaczeniem na język polski,
4) komplet kluczy w liczbie dostarczonej przez producenta,
5) książka serwisowa w jęz. polskim lub wraz z tłumaczeniem na język polski,
6) dokument gwarancyjny,
7) wykaz punktów serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego dla przedmiotu umowy.
8) deklaracja zgodności (certyfikat CE - Conformité Européenne),
9) dokumentacja techniczno-ruchowa w minimum 3 egzemplarzach w formie książkowej oraz na 3 płytach CD, zawierającą m.in. listę części zamiennych i szybko zużywających się oraz materiałów eksploatacyjnych z podaniem ich typów i producentów, książkę eksploatacji, harmonogram serwisowania, wykaz czynności eksploatacyjnych i konserwacyjnych, wykaz zalecanych smarów i olejów oraz ich zamienników poprzez podanie ich parametrów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 43315000-4 - Maszyny do zagęszczania gruntu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

43310000-9 - Maszyny inżynierii lądowej i wodnej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 984000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 984000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 984000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HYDROSPRZĘT KUKLA Spółka jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 852717540

7.3.3) Ulica: Łąkta Dolna 247

7.3.4) Miejscowość: Łąkta Dolna - Trzciana

7.3.5) Kod pocztowy: 32-733

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 984000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Z uwagi na uzyskanie największej ilości punktów w toku dokonywania oceny ofert Zamawiający wybrał do realizacji ww. zamówienia - ofertę Wykonawcy:

HYDROSPRZĘT KUKLA Spółka jawna
Łąkta Dolna 247
32-733 Trzciana

Cena ofertowa brutto: 984 000,00 PLN brutto
Cena ofertowa netto: 800 000,00 PLN netto
Okres gwarancji: 18 m-cy lub 1800 mtg (w zależności co nastąpi wcześniej)
Termin dostawy: do 5 dni od dnia podpisania umowy
2021-08-12 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.