eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świętoszów › Usługę mineralizacji pasów przeciwpożarowych na terenach administrowanych przez 43 Wojskowy Oddział Gospodarczy



Ogłoszenie z dnia 2022-05-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługę mineralizacji pasów przeciwpożarowych
na terenach administrowanych przez 43 Wojskowy Oddział Gospodarczy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 43 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021509084

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Saperska 2

1.5.2.) Miejscowość: Świętoszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-726

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 43wog.szp@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://43wog.wp.mil.pl/pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/43wog

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługę mineralizacji pasów przeciwpożarowych
na terenach administrowanych przez 43 Wojskowy Oddział Gospodarczy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c9b1d716-a45a-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00147701

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00060669/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.9 Mineralizacja pasów p.poż.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00086598/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 20/26/PN/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest mineralizacja pasów przeciwpożarowych polegająca na przewróceniu ziemi na głębokości nie mniej niż 30 cm na istniejących pasach zgodnie z wykazem pasów ppoż., usunięciu z pasów materiałów łatwopalnych (gałęzie, martwe drzewa, krzewy), wycięciu zakrzaczeń, w razie potrzeby (wg danych w zestawieniu pasów) usunięcie korzeni, kamieni, gruzu wycięcie samosiewek, wykonanie oprysków środkiem chwastobójczym w GZ Dobre n/Kwisą – mineralizacja 321,475 ha pasów ppoż. w sektorach „A” – Karliki – 107,99 ha, „D” – Świętoszów – 142,805 ha
i 70,68(dodatkowe pasy) ha na terenie Ośrodka Szkolenia Poligonowego Wojsk Lądowych (OSPWL) w dwóch etapach:
- 1 etap – do 29.04.2022r
- 2 etap – do 31.10.2022r.
Dodatkowo wykonawca ma zadanie usunięcia samosiejek, korzeni, kamieni, gruzu i zakrzaczeń między pasem przeciwpożarowym a drogą dojazdową.
Wykonawca ma za zadanie wykonanie nowych pasów ppoż. na terenach wyznaczonych i przygotowanych przez Zamawiającego w ilości 70,68 ha wg dodatkowego zestawienia pasów ppoż. w sektorze D. Wykonanie tych pasów nastąpi po przygotowaniu terenu i zleceniu ich wykonania przez Zamawiającego. Wykonanie tej części zamówienia jest warunkowane przygotowaniem terenu do wykonania usługi. Zamawiający zastrzega, że ta część zamówienia może zostać nie wykonana, lub wykonana w niepełnej wartości – na części z wykazanych pasów ppoż.

4.5.3.) Główny kod CPV: 75251120-7 - Usługi ochrony przeciwpożarowej lasów

4.5.5.) Wartość części: 119665,36 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest mineralizacja pasów przeciwpożarowych polegająca na przewróceniu ziemi na głębokości nie mniej niż 30 cm na istniejących pasach zgodnie z wykazem pasów ppoż. usunięciu z pasów materiałów łatwopalnych (gałęzie, martwe drzewa, krzewy), wycięciu zakrzaczeń, w razie potrzeby (wg danych w zestawieniu pasów) usunięcie korzeni, wycięcie samosiewek, wykonanie oprysków środkiem chwastobójczym w GZ Żagań – mineralizacja 16,073 ha pasów ppoż. wokół obiektów:
 kompleks szkoleniowy Strzelnica Szkolna typu A-4 (Strzelnica Wałowa) – 0,298 ha, kompleks szkoleniowy Strzelnica Szkolna typu B-6 (PCO-2) – 0,07 ha, kompleks szkoleniowy OSzA– 0,25 ha, kompleks magazynowy SO-1 – 1,20 ha, kompleks magazynowy Marszów – 0,676 ha, kompleks magazynowy Potok 13,515 ha – w czterech etapach w terminach podanych w zestawieniu pasów ppoż.
 Wykonanie pasa ppoż. wokół budynków magazynowo – garażowych kompleks magazynowy Marszów – 0,064 ha
 Mineralizacja pasa ppoż. wokół budynków magazynowo – garażowych kompleks magazynowy Marszów – 0,064 ha w trzech etapach w terminach podanych w zestawieniu pasów ppoż.

4.5.3.) Główny kod CPV: 75251120-7 - Usługi ochrony przeciwpożarowej lasów

4.5.5.) Wartość części: 25679,85 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest mineralizacja pasów przeciwpożarowych polegająca na przewróceniu ziemi na głębokości nie mniej niż 30 cm na istniejących pasach zgodnie z wykazem pasów ppoż. usunięciu z pasów materiałów łatwopalnych (gałęzie, martwe drzewa, krzewy), wycięciu zakrzaczeń, w razie potrzeby (wg danych w zestawieniu pasów) usunięcie korzeni, wycięcie samosiewek, wykonanie oprysków środkiem chwastobójczym w GZ Świętoszów – mineralizacja 35,09 ha pasów ppoż. wokół obiektów szkoleniowych Garnizonu Świętoszów w dwóch etapach:
- 1 etap – do 30.04.2022r.
- 2 etap – do 31.10.2022r.
Dodatkowo wykonawca ma zadanie usunięcia samosiejek i zakrzaczeń między pasem przeciwpożarowym a drogą dojazdową.

4.5.3.) Główny kod CPV: 75251120-7 - Usługi ochrony przeciwpożarowej lasów

4.5.5.) Wartość części: 14507,06 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 165864,26 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1707904,55 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 165864,26 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CONTACT SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 4290079755

7.3.4) Miejscowość: Wędrzyn

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 165864,26 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-10-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 24 marca 2022 roku Zamawiający zamieścił na Platformie zakupowej informację o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie części 2 przedmiotowego zamówienia tj. 25 679,85 zł brutto. W postępowaniu o udzielenie zamówienia prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego w wyznaczonym terminie została złożona oferta przez:
Lp. Nazwa oferenta oraz adres Cena ofertowa brutto
1 HARPAGAN USŁUGI LEŚNE
Żytelkowo 35, 78-200 Białogard 207 475,99 zł

Kwota, która została zaoferowana przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Weryfikacja możliwości finansowych
43 Wojskowego Oddziału Gospodarczego wykazała, że Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia o powyższą wartość.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16977,95 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3723457,69 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16977,95 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CONTACT SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 4290079755

7.3.4) Miejscowość: Wędrzyn

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16977,95 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-10-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.