eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Sącz › Rewitalizacja Parku Strzeleckiego w Nowym Sączu - zagospodarowanie przestrzeni - dostawa materiałów budowlanych niezbędnych do zamontowania elementów rekreacyjno - sportowych



Ogłoszenie z dnia 2021-08-12


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00147508 z dnia 2021-08-12

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Rewitalizacja Parku Strzeleckiego w Nowym Sączu – zagospodarowanie przestrzeni - dostawa materiałów budowlanych niezbędnych do zamontowania elementów rekreacyjno - sportowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Nowy Sącz

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Miasta Nowego Sącza

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893167

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Nowy Sącz

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-300

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@nowysacz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowysacz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/nowysacz; https://bip.malopolska.pl/nowysacz,m,288947,ogloszenia-o-zamowieniach.html; https://www.nowysacz.pl/zamowienia_publiczne_urzad_miasta

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rewitalizacja Parku Strzeleckiego w Nowym Sączu – zagospodarowanie przestrzeni - dostawa materiałów budowlanych niezbędnych do zamontowania elementów rekreacyjno - sportowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7b8a064d-eac2-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00147508

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004064/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.7 Dostawa wyposażenia (urządzenie zabawowe) w ramach projektu „Rewitalizacja Parku Strzeleckiego”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Regionalny Program Operacyjny Województwa Małopolskiego (RPO WM) na lata 2014 – 2020, ze środków Unii Europejskiej w ramach projektu nr RPMP.11.01.01-12-0557/17 pod nazwą „Rewitalizacja Parku Strzeleckiego w Nowym Sączu” - Działanie 11.1 Rewitalizacja miast - Poddziałanie 11.1.1 Rewitalizacja głównych ośrodków miejskich w regionie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00124292/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.66.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 48554,62 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów budowlanych niezbędnych do realizacji inwestycji pod nazwą „Rewitalizacja Parku Strzeleckiego w Nowym Sączu” - zagospodarowanie terenu parku w zakresie dostawy elementów rekreacyjno – sportowych.
2.W ramach realizacji przedmiotowego zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do dostawy wraz z rozładunkiem materiałów budowlanych (zwanych dalej „Towarem”,) szczegółowo określonych rodzajowo oraz ilościowo w Załączniku nr 1 do specyfikacji (stanowiącego równocześnie Szczegółowy kosztorys ofertowy).
3.Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia zakresu świadczenia stanowiącego przedmiot niniejszego zamówienia ze względu na rzeczywiste potrzeby, nie więcej jednak niż o 20 % wartości ceny ofertowej brutto. Zamawiający nie będzie ponosił ujemnych skutków finansowych spowodowanych takim zmniejszeniem, a Wykonawcom z tego tytułu nie służą wobec Zamawiającego żadne roszczenia.
4.Dostawa Towaru odbywać się będzie na koszt Wykonawcy sukcesywnie - w terminie 2 dni roboczych od daty złożenia zamówienia (zapotrzebowania) przy użyciu środków transportowych pozwalających na realizację umowy bez wyrządzania szkód na terenie, na którym dostawa będzie realizowana.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44190000-8 - Różne materiały budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58853,16 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 99240,06 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 90831,81 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Krystian Uryga, prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą: Krystian Uryga – „URBUD” Usługi – Remontowo – Budowlane

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7342885270

7.3.4) Miejscowość: Korzenna

7.3.5) Kod pocztowy: 33-322

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 90831,81 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-08-16
2021-08-12 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.