eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałbrzych › Poprawa bezpieczeństwa poprzez utwardzenie poboczy dróg powiatowych



Ogłoszenie z dnia 2023-03-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa bezpieczeństwa poprzez utwardzenie poboczy dróg powiatowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Wałbrzyski, Starostwo Powiatowe w Wałbrzychu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718018

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Wyzwolenia 24

1.5.2.) Miejscowość: Wałbrzych

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-300

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: 74 84 60 674

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@powiatwalbrzyski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.walbrzych.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_walbrzych

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa bezpieczeństwa poprzez utwardzenie poboczy dróg powiatowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e91841fd-adcf-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00147501

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00020214/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Poprawa bezpieczeństwa poprzez utwardzenie poboczy dróg powiatowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00097836

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WOS.272.1.8.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1137920,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie remontów poboczy polegających na ich umocnieniu kostką granitową na odcinkach drogi powiatowej nr 3356D w miejscowości Rzeczka i na drodze powiatowej nr 3358 D na odcinku Niedźwiedzica-Zagórze Śląskie gm. Walim
I. Przedmiot i zakres zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów poboczy polegających na ich wybrukowaniu kostką granitową na odcinkach drogi powiatowej nr 3356D i drogi nr 3358D wraz z wywozem urobku. Szerokość wykonania remontu poboczy wynosi od 0,6 m do 1,0 m. z kostki kamiennej 16-18, 18-20. Zamierzenie to ma na celu polepszenie walorów funkcjonalnych i użytkowych drogi, a przede wszystkim poprawę bezpieczeństwa użytkowników dróg.
II. Stan istniejący
Zaplanowane do wybrukowań pobocza są w bardzo złym stanie technicznym. Szczególnie na łukach dróg tworzą się bardzo duże ubytki co powoduje, że woda z powierzchni jezdni nie jest prawidłowo odprowadzana do rowów odwadniających a powstające zastoiny wody powodują rozmiękczenie pobocza oraz wykruszanie się nawierzchni bitumicznej jezdni przy krawędzi drogi. Taki stan powoduje szybkie niszczenie drogi i stwarza zagrożenie bezpieczeństwa jej użytkowników. Aby droga spełniała warunki bezpiecznej eksploatacji należy niezwłocznie wykonać poszerzenia na zagrożonych odcinkach w formie wybrukowania pasa przy krawędzi jezdni, co wzmocni i uszczelni pobocze oraz zapewni bezpieczeństwo użytkownikom dróg.
III. Zakres robót
Zakres robót obejmuje:
1. wykonanie robót przygotowawczych,
2. wykonanie koryta pod konstrukcję pobocza drogi wraz z transportem urobku,
3. wykonanie ławy betonowej C12/15 gr.12cm,
4. wykonanie nawierzchni z kostki granitowej 10, 16/18, 18/20 cm na podsypce piaskowo - cementowej o gr. 5 cm, wraz z uzupełnieniem szczelin zaprawą cementową. Przestrzeń pomiędzy kostką a nawierzchnią bitumiczną należy uzupełnić masą mineralno – asfaltową o uziarnieniu 0/8mm,
5. porządkowanie terenu robót.
Roboty należy wykonywać i oznakować zgodnie z projektem organizacji ruchu i zabezpieczania terenu pasa drogowego na czas wykonywania robót oraz opisem technicznym.
Zakres robót należy wykonać zgodnie z SST D-08.05.03.11 obejmującej cenę wykonania 1 m 2 nawierzchni z kostki kamiennej

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.5.) Wartość części: 237440,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie remontów poboczy polegających na ich umocnieniu kostką granitową na odcinkach drogi powiatowej nr 2876D na odcinku Jugowice- Zagórze Śląskie gm. Walim i na drodze powiatowej nr 3377D w miejscowości Sierpnica gm. Głuszyca
I. Przedmiot i zakres zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów poboczy polegających na ich wybrukowaniu kostką granitową na odcinkach drogi powiatowej nr 2876D i drogi nr 3377D wraz z wywozem urobku. Szerokość wykonania remontu poboczy wynosi od 0,6 m do 1,0 m. z kostki kamiennej 16-18, 18-20. Zamierzenie to ma na celu polepszenie walorów funkcjonalnych i użytkowych drogi, a przede wszystkim poprawę bezpieczeństwa użytkowników dróg.
II. Stan istniejący
Zaplanowane do wybrukowań pobocza są w bardzo złym stanie technicznym. Szczególnie na łukach dróg tworzą się bardzo duże ubytki co powoduje , że woda z powierzchni jezdni nie jest prawidłowo odprowadzana do rowów odwadniających a powstające zastoiny wody powodują rozmiękczenie pobocza oraz wykruszanie się nawierzchni bitumicznej jezdni przy krawędzi drogi. Taki stan powoduje szybkie niszczenie drogi i stwarza zagrożenie bezpieczeństwa jej użytkowników. Aby droga spełniała warunki bezpiecznej eksploatacji należy niezwłocznie wykonać poszerzenia na zagrożonych odcinkach w formie wybrukowania pasa przy krawędzi jezdni, co wzmocni i uszczelni pobocze oraz zapewni bezpieczeństwo użytkownikom dróg.
III. Zakres robót
Zakres robót obejmuje:
1. wykonanie robót przygotowawczych,
2. wykonanie koryta pod konstrukcję pobocza drogi wraz z transportem urobku,
3. wykonanie ławy betonowej C12/15 gr.12cm,
4. wykonanie nawierzchni z kostki granitowej 10, 16/18, 18/20 cm na podsypce piaskowo - cementowej o gr. 5 cm, wraz z uzupełnieniem szczelin zaprawą cementową. Przestrzeń pomiędzy kostką a nawierzchnią bitumiczną należy uzupełnić masą mineralno – asfaltową o uziarnieniu 0/8mm,
5. porządkowanie terenu robót.
Roboty należy wykonywać i oznakować zgodnie z projektem organizacji ruchu i zabezpieczania terenu pasa drogowego na czas wykonywania robót oraz opisem technicznym.
Zakres robót należy wykonać zgodnie z SST D-08.05.03.11 obejmującej cenę wykonania 1 m 2 nawierzchni z kostki kamiennej

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 224000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie remontów poboczy polegających na ich umocnieniu kostką granitową na odcinkach drogi powiatowej nr 3397D na odcinku Wałbrzych – Kuźnice Świdnickie (droga przez las) i na drodze powiatowej nr 3366D w miejscowości Boguszów – Gorce ul. Głowackiego-ul. Kosynierów gm. Boguszów-Gorce
I. Przedmiot i zakres zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów poboczy polegających na ich wybrukowaniu kostką granitową na odcinkach drogi powiatowej nr 3397D i drogi nr 3366D wraz z wywozem urobku. Szerokość wykonania remontu poboczy wynosi od 0,6 m do 1,0 m. z kostki kamiennej 16-18, 18-20. Zamierzenie to ma na celu polepszenie walorów funkcjonalnych i użytkowych drogi, a przede wszystkim poprawę bezpieczeństwa użytkowników dróg.
II. Stan istniejący
Zaplanowane do wybrukowań pobocza są w bardzo złym stanie technicznym. Szczególnie na łukach dróg tworzą się bardzo duże ubytki co powoduje , że woda z powierzchni jezdni nie jest prawidłowo odprowadzana do rowów odwadniających a powstające zastoiny wody powodują rozmiękczenie pobocza oraz wykruszanie się nawierzchni bitumicznej jezdni przy krawędzi drogi. Taki stan powoduje szybkie niszczenie drogi i stwarza zagrożenie bezpieczeństwa jej użytkowników. Aby droga spełniała warunki bezpiecznej eksploatacji należy niezwłocznie wykonać poszerzenia na zagrożonych odcinkach w formie wybrukowania pasa przy krawędzi jezdni, co wzmocni i uszczelni pobocze oraz zapewni bezpieczeństwo użytkownikom dróg.
III. Zakres robót
Zakres robót obejmuje:
1. wykonanie robót przygotowawczych,
2. wykonanie koryta pod konstrukcję pobocza drogi wraz z transportem urobku,
3. wykonanie ławy betonowej C12/15 gr.12cm,
4. wykonanie nawierzchni z kostki granitowej 10, 16/18, 18/20 cm na podsypce piaskowo - cementowej o gr. 5 cm, wraz z uzupełnieniem szczelin zaprawą cementową. Przestrzeń pomiędzy kostką a nawierzchnią bitumiczną należy uzupełnić masą mineralno – asfaltową o uziarnieniu 0/8mm,
5. porządkowanie terenu robót.
Roboty należy wykonywać i oznakować zgodnie z projektem organizacji ruchu i zabezpieczania terenu pasa drogowego na czas wykonywania robót oraz opisem technicznym.
Zakres robót należy wykonać zgodnie z SST D-08.05.03.11 obejmującej cenę wykonania 1 m 2 nawierzchni z kostki kamiennej

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.5.) Wartość części: 215040,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie remontów poboczy polegających na ich umocnieniu kostką granitową na odcinkach drogi powiatowej nr 3464D na odcinku Jaczków- Kamienna Góra, drogi powiatowej nr 3367D na odcinku Witków – Czarny Bór, drogi powiatowej nr 3366D w miejscowości Czarny Bór ul. Wałbrzyska i na drodze powiatowej nr 3461D Grzędy – Krzeszów gm. Czarny Bór
I. Przedmiot i zakres zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów poboczy polegających na ich wybrukowaniu kostką granitową na odcinkach drogi powiatowej nr 3464D , drogi nr 3366D, drogi 3367D i drogi nr 3461D wraz z wywozem urobku. Szerokość wykonania remontu poboczy wynosi od 0,6 m do 1,0 m. z kostki kamiennej 16-18, 18-20. Zamierzenie to ma na celu polepszenie walorów funkcjonalnych i użytkowych drogi, a przede wszystkim poprawę bezpieczeństwa użytkowników dróg.
II. Stan istniejący
Zaplanowane do wybrukowań pobocza są w bardzo złym stanie technicznym. Szczególnie na łukach dróg tworzą się bardzo duże ubytki co powoduje , że woda z powierzchni jezdni nie jest prawidłowo odprowadzana do rowów odwadniających a powstające zastoiny wody powodują rozmiękczenie pobocza oraz wykruszanie się nawierzchni bitumicznej jezdni przy krawędzi drogi. Taki stan powoduje szybkie niszczenie drogi i stwarza zagrożenie bezpieczeństwa jej użytkowników. Aby droga spełniała warunki bezpiecznej eksploatacji należy niezwłocznie wykonać poszerzenia na zagrożonych odcinkach w formie wybrukowania pasa przy krawędzi jezdni, co wzmocni i uszczelni pobocze oraz zapewni bezpieczeństwo użytkownikom dróg.
III. Zakres robót
Zakres robót obejmuje:
1. wykonanie robót przygotowawczych,
2. wykonanie koryta pod konstrukcję pobocza drogi wraz z transportem urobku,
3. wykonanie ławy betonowej C12/15 gr.12cm,
4. wykonanie nawierzchni z kostki granitowej 10, 16/18, 18/20 cm na podsypce piaskowo - cementowej o gr. 5 cm, wraz z uzupełnieniem szczelin zaprawą cementową . Przestrzeń pomiędzy kostką a nawierzchnią bitumiczną należy uzupełnić masą mineralno – asfaltową o uziarnieniu 0/8mm,
5. porządkowanie terenu robót.
Roboty należy wykonywać i oznakować zgodnie z projektem organizacji ruchu i zabezpieczania terenu pasa drogowego na czas wykonywania robót oraz opisem technicznym .
Zakres robót należy wykonać zgodnie z SST D-08.05.03.11 obejmującej cenę wykonania 1 m 2 nawierzchni z kostki kamiennej

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 304640,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie remontów poboczy polegających na ich umocnieniu kostką granitową na odcinkach drogi powiatowej nr 3385D Różana – Chełmsko Śląskie gm. Mieroszów , droga powiatowa nr 2796D Stare Bogaczowice-Sady Górne, droga powiatowa nr 3466D w miejscowości Gostków i droga powiatowa nr 3464D w miejscowości Stare Bogaczowice ul. Główna gm. Stare Bogaczowice
I. Przedmiot i zakres zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów poboczy polegających na ich wybrukowaniu kostką granitową na odcinkach drogi powiatowej nr 3358D, drogi nr 2796D, drogi 3466D i drogi nr 3464D wraz z wywozem urobku. Szerokość wykonania remontu poboczy wynosi od 0,6 m do 1,0 m. z kostki kamiennej 16-18, 18-20. Zamierzenie to ma na celu polepszenie walorów funkcjonalnych i użytkowych drogi, a przede wszystkim poprawę bezpieczeństwa użytkowników dróg.
II. Stan istniejący
Zaplanowane do wybrukowań pobocza są w bardzo złym stanie technicznym. Szczególnie na łukach dróg tworzą się bardzo duże ubytki co powoduje , że woda z powierzchni jezdni nie jest prawidłowo odprowadzana do rowów odwadniających a powstające zastoiny wody powodują rozmiękczenie pobocza oraz wykruszanie się nawierzchni bitumicznej jezdni przy krawędzi drogi. Taki stan powoduje szybkie niszczenie drogi i stwarza zagrożenie bezpieczeństwa jej użytkowników. Aby droga spełniała warunki bezpiecznej eksploatacji należy niezwłocznie wykonać poszerzenia na zagrożonych odcinkach w formie wybrukowania pasa przy krawędzi jezdni, co wzmocni i uszczelni pobocze oraz zapewni bezpieczeństwo użytkownikom dróg.
III. Zakres robót
Zakres robót obejmuje:
1. wykonanie robót przygotowawczych,
2. wykonanie koryta pod konstrukcję pobocza drogi wraz z transportem urobku,
3. wykonanie ławy betonowej C12/15 gr.12cm,
4. wykonanie nawierzchni z kostki granitowej 10, 16/18, 18/20 cm na podsypce piaskowo - cementowej o gr. 5 cm, wraz z uzupełnieniem szczelin zaprawą cementową. Przestrzeń pomiędzy kostką a nawierzchnią bitumiczną należy uzupełnić masą mineralno – asfaltową o uziarnieniu 0/8mm,
5. porządkowanie terenu robót.
Roboty należy wykonywać i oznakować zgodnie z projektem organizacji ruchu i zabezpieczania terenu pasa drogowego na czas wykonywania robót oraz opisem technicznym .
Zakres robót należy wykonać zgodnie z SST D-08.05.03.11 obejmującej cenę wykonania 1 m 2 nawierzchni z kostki kamiennej

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.5.) Wartość części: 156800,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 221646,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 332469,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 221646,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU ANKOL Andrzej Kohlschreiber

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8861012730

7.3.3) Ulica: 3-go Maja 5A

7.3.4) Miejscowość: Walim

7.3.5) Kod pocztowy: 58-320

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 221646,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 209100,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 313650,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 209100,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU ANKOL Andrzej Kohlschreiber

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8861012730

7.3.3) Ulica: 3-go Maja 5A

7.3.4) Miejscowość: Walim

7.3.5) Kod pocztowy: 58-320

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 209100,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 230256,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 312912,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 230256,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REMAR S.C. Ryszard Kotuła, Maria Kotuła

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8862983683

7.3.3) Ulica: Dolna 7

7.3.4) Miejscowość: Jedlina-Zdrój

7.3.5) Kod pocztowy: 58-330

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 230256,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Przedmiotowe postępowanie zostało unieważnione na podst. art. 255 pkt 3 ustawy Pzp - „cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.
W przedmiotowym postępowaniu w terminie przewidzianym na składanie ofert do Zamawiającego wpłynęły 2 oferty:
1) Geobud Bianka Nowicka
Więcmierzyce 53
49-200 Grodków
Cena brutto oferty 360.488,40 zł
2) Przedsiębiorstwo Wielobranżowe mgr inż. Krzysztof Zając
ul. Wyszyńskiego 26/1A
58-320 Walim
Cena brutto oferty 443.292,00 zł
Kwota, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi 267.648,00 zł brutto. Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 360488,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 443292,00 PLN

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Przedmiotowe postępowanie zostało unieważnione na podst. art. 255 pkt 3 ustawy Pzp - „cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.
W przedmiotowym postępowaniu w terminie przewidzianym na składanie ofert do Zamawiającego wpłynęły 2 oferty:
1) Geobud Bianka Nowicka
Więcmierzyce 53
49-200 Grodków
Cena brutto oferty 185.545,50 zł
2) Przedsiębiorstwo Wielobranżowe mgr inż. Krzysztof Zając
ul. Wyszyńskiego 26/1A
58-320 Walim
Cena brutto oferty 241.080,00 zł
Kwota, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi 137.760,00 zł brutto. Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 185545,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 241080,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.