eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Wykonanie okresowej kontroli rocznej i pięcioletniej drogowych obiektów inżynierskich, na odcinkach dróg administrowanych przez Oddział GDDKiA w Łodzi, z podziałem na 6 części.



Ogłoszenie z dnia 2021-08-12


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00147493 z dnia 2021-08-12

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie okresowej kontroli rocznej i pięcioletniej drogowych obiektów inżynierskich, na odcinkach dróg administrowanych przez Oddział GDDKiA w Łodzi, z podziałem na 6 części.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GENERALNA DYREKCJA DRÓG KRAJOWYCH i AUTOSTRAD - ODDZIAŁ w ŁODZI

1.3.) Oddział zamawiającego: ODDZIAŁ W ŁODZI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01751157500154

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Irysowa 2

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 91-857

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.7.) Numer telefonu: 42 233 96 06

1.5.8.) Numer faksu: 42 233 96 08; 233 96 75

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi_lodz@gddkia.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gddkia.eb2b.com.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zarządzanie drogami krajowymi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie okresowej kontroli rocznej i pięcioletniej drogowych obiektów inżynierskich, na odcinkach dróg administrowanych przez Oddział GDDKiA w Łodzi, z podziałem na 6 części.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2d89cea5-a19f-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00147493

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011019/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Przeglądy obiektów inżynierskich

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00036484/06

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: O.Ł.D3.2413.3.2021.dpw

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 304565,64 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 – Rejon Autostradowy w Łowiczu
Wykonanie przeglądów rocznych i pięcioletnich drogowych obiektów inżynierskich na odcinku autostrady A1, administrowanym przez Rejon Autostradowy w Łowiczu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71631450-9 - Usługi kontroli mostów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71631400-4 - Usługi nadzoru technicznego konstrukcji inżynieryjnych

4.5.5.) Wartość części: 75294,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Cześć 2 – Rejon Autostradowy w Łowiczu
Wykonanie przeglądów rocznych i pięcioletnich drogowych obiektów inżynierskich na odcinku autostrady A2, administrowanym przez Rejon Autostradowy w Łowiczu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71631450-9 - Usługi kontroli mostów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71631400-4 - Usługi nadzoru technicznego konstrukcji inżynieryjnych

4.5.5.) Wartość części: 66966,16 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 – Rejon w Wieluniu
Wykonanie przeglądów rocznych drogowych obiektów inżynierskich na odcinku drogi ekspresowej S8, administrowanym przez Rejon w Wieluniu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71631450-9 - Usługi kontroli mostów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71631400-4 - Usługi nadzoru technicznego konstrukcji inżynieryjnych

4.5.5.) Wartość części: 46300,80 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4 – Rejon w Sieradzu
Wykonanie przeglądów rocznych drogowych obiektów inżynierskich, na odcinkach dróg ekspresowych S8e i S14 oraz innych dróg krajowych, administrowanych przez Rejon w Sieradzu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71631450-9 - Usługi kontroli mostów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71631400-4 - Usługi nadzoru technicznego konstrukcji inżynieryjnych

4.5.5.) Wartość części: 51163,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5 – Rejon w Piotrkowie Trybunalskim
Wykonanie przeglądów rocznych drogowych obiektów inżynierskich na odcinku drogi ekspresowej S8, administrowanej przez Rejon w Piotrkowie Trybunalskim.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71631450-9 - Usługi kontroli mostów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71631400-4 - Usługi nadzoru technicznego konstrukcji inżynieryjnych

4.5.5.) Wartość części: 47450,80 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 6 – Rejon w Radomsku
Wykonanie przeglądów rocznych i pięcioletnich drogowych obiektów inżynierskich na odcinkach dróg krajowych nr 42, 74j, 91c, administrowanych przez Rejon w Radomsku.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71631450-9 - Usługi kontroli mostów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71631400-4 - Usługi nadzoru technicznego konstrukcji inżynieryjnych

4.5.5.) Wartość części: 17390,88 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 84400,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 478236,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 84400,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agata Kozłowska - osoba fizyczna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7761599623

7.3.3) Ulica: ul. Krucza 19

7.3.4) Miejscowość: Płock

7.3.5) Kod pocztowy: 09-408

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 84400 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-10-15

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 62600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 304117,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 62600,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARTUR SZAŁEK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 369234373

7.3.3) Ulica: UL. GEN. LUDOMIŁA RAYSKIEGO 11/99

7.3.4) Miejscowość: WARSZAWA

7.3.5) Kod pocztowy: 01-307

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 62600,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-10-15

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49817,46 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 153405,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49817,46 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRASAL Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 180359460

7.3.3) Ulica: ul. Dynowska 19/43

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-119

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49817,46 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-10-15

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43025,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 137108,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43025,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRASAL Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 180359460

7.3.3) Ulica: ul. Dynowska 19/43

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-119

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43025,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-10-15

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23419,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 47625,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23419,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Promost-Wisła Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 072909355

7.3.3) Ulica: ul. Radosna 8a

7.3.4) Miejscowość: Wisła

7.3.5) Kod pocztowy: 43-460

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23419,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-10-15
2021-08-12 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.