eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Busko-Zdrój › Wykonanie instalacji klimatyzacji w pomieszczeniach 21 Wojskowego Szpitala Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjnego SP ZOZ w Busku-Zdroju



Ogłoszenie z dnia 2022-05-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie instalacji klimatyzacji w pomieszczeniach 21 Wojskowego Szpitala Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjnego SP ZOZ w Busku-Zdroju

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 21 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjny SP ZOZ w Busku-Zdroju

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290524853

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 28-100

1.5.2.) Miejscowość: Busko-Zdrój

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-100

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpitalwojskowy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalwojskowy.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl http://bip.szpitalwojskowy.pl/przetargi.php

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie instalacji klimatyzacji w pomieszczeniach 21 Wojskowego Szpitala Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjnego SP ZOZ w Busku-Zdroju

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f3125103-ae60-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00147428

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00029942/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Wykonanie instalacji klimatyzacji w pomieszczeniach 21 Wojskowego Szpitala Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjnego SP ZOZ w Busku-Zdroju

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00101620/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 3/PSU/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 250658,44 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji klimatyzacji w pomieszczeniach na terenie siedziby Zamawiającego przy ul. Rzewuskiego 8 28-100 Busko-Zdrój.
2. Szczegółowy zakres robót budowlanych oraz warunki ich wykonania został określony w:
1) opisie założeń wykonania instalacji klimatyzacyjnej – zał. nr 1 do SWZ;
2) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych – zał. nr 2 do SWZ;
3) projekcie umowy – zał. nr 10 do SWZ.
3. Wizja lokalna – rozdz. 1.5 SWZ.
4. Przedmiar robót – zał. nr 3 do SWZ:
1) dołączony do niniejszej SWZ przedmiar robót - zał. nr 3 do SWZ, stanowi dla Wykonawcy dokument poglądowy z którego można posiłkowo skorzystać w celu przygotowania oferty, ale nie będzie on podstawą do weryfikacji z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót na etapie realizacji zamówienia, jak również nie jest wymagany przy składaniu oferty w postaci kosztorysu ofertowego, z zastrzeżeniem ppkt 2);
2) kosztorysu ofertowego sporządzonego metodą szczegółową Zamawiający będzie wymagał:
a) w przypadku udzielania wyjaśnień dotyczących rażąco niskiej ceny złożonej oferty – art. 224 ust. 5 ustawy Pzp,
b) przed podpisaniem umowy do rozliczeń wewnętrznych Zamawiającego;
3) Zamawiający wymaga aby ceny jednostkowe w poszczególnych pozycjach kosztorysu ofertowego składanego zgodnie z zapisem ppkt. 2), odzwierciedlały faktyczne koszty ponoszone przez Wykonawcę oraz nie dopuszcza możliwości przenoszenia kosztów pomiędzy poszczególnymi pozycjami, jak również umiejscawiania ich poza ofertą.
5. Wykonywane roboty budowlane odbywać się od poniedziałku do soboty na czynnym obiekcie:
1) w godzinach od 7-ej do 19-ej, oraz w innych godzinach po wcześniejszym zgłoszeniu i uzyskaniu zgody ze strony Zamawiającego;
2) pomieszczenia wewnątrz budynków udostępniane będą wyłącznie na czas wykonywania niezbędnych czynności, a zwłaszcza pomieszczenia rehabilitacyjne w bud. TURKUS, które będą dostępne dla Wykonawcy po godz. 15-ej.
6. Wynagrodzenie ryczałtowe:
1) cena oferty ma charakter wynagrodzenia ryczałtowego i zgodnie z zapisem art. 632 Kodeksu cywilnego, przyjmujący zamówienie nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia z tytułu realizacji umowy zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac;
2) Zamawiający wyklucza możliwość domagania się zapłaty za prace dodatkowe, w przypadku, gdy te prace są naturalną konsekwencją procesu budowlanego i w naturalny sposób z niego wynikają. Dotyczą takich sytuacji, które Wykonawca robót dysponujący dokumentacją techniczną powinien przewidzieć jako konieczne do wykonania mimo, że dokumentacja ich nie przewiduje.
7. Rękojmia i gwarancja jakości:
1) Wykonawca wobec Zamawiającego ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady fizyczne w terminie równym okresowi udzielonej gwarancji jakości w trybie określonym w Kodeksie cywilnym.
2) Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości na zainstalowane urządzenia nie krótszej niż 60 miesięcy;
3) okres rękojmi i gwarancji jakości rozpoczyna swój bieg od daty dokonania bezusterkowego odbioru końcowego przedmiotu umowy;
4) okres gwarancji może ulegać wydłużeniu o czas wykonywanych napraw;
5) udzielona rękojmia i gwarancja jakości za wady oznaczają, że Wykonawca ponosić będzie pełną odpowiedzialność za zaoferowany przedmiot zamówienia;
6) Wykonawca udzieli na piśmie Zamawiającemu gwarancji jakości na wykonany przedmiot umowy zgodnie zał. nr 11 do SWZ.
8. Kryteria niecenowe określone przez Zamawiającego:
Kryteria niecenowe w ocenie Zamawiającego mają promować Wykonawców mających możliwości, zaplecze techniczne i logistyczne do:
1) wykonania w krótszym terminie przedmiotu umowy niż jego maksymalny okres określony w rozdz. III.4.9.2) lit. b) tiret trzeci SWZ;
2) poniesienia ryzyka wydłużenia okresu gwarancji niż określony w rozdz. III.4.9.3) lit. a) tiret trzeci SWZ;
3) wykonywania serwisu posprzedażnego określonego w rozdz. III.4.9.4) lit. a) SWZ w celu uzyskania dodatkowych punktów w tych kryteriach.
9. Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej:
Zamawiający wymaga od Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy do przedłożenia polisy ubezpieczenia lub innego dokument potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż wartość brutto złożonej oferty. Ubezpieczenie to musi obejmować również działania podwykonawców. W przypadku nie objęcia polisą ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej całego okresu trwania zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest okazać Zamawiającemu nową polisę ubezpieczeniową w określonym powyżej zakresie, najpóźniej w ostatnim dniu obowiązywania poprzedniej umowy ubezpieczeniowej.
10. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone w projekcie umowy – zał. nr 10 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39717200-3 - Urządzenia klimatyzacyjne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 287200,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 287200,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 287200,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe COOL-KLIMAT Grzegorz SZYMKIEWICZ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9591602935

7.3.4) Miejscowość: KORCZYN 35C

7.3.5) Kod pocztowy: 26-067

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 287200,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.