eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stare Babice › Wykonanie oświetlenia na terenie gminy Stare Babice w 2021r.



Ogłoszenie z dnia 2021-08-12


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00147386 z dnia 2021-08-12

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie oświetlenia na terenie gminy Stare Babice w 2021r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Stare Babice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013271855

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 32

1.5.2.) Miejscowość: Stare Babice

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-082

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.7.) Numer telefonu: 22 730-80-37

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@stare-babice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://starebabice.bip.net.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/stare_babice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie oświetlenia na terenie gminy Stare Babice w 2021r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e802c269-db0b-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00147386

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005405/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Wykonanie oświetleń obiektów i dróg gminnych na terenie gminy Stare Babice

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00103177/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WIZiF.271.11.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 493757,86 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia w części nr 1 obejmuje wykonanie m.in.:
1) budowa napowietrznej linii zasilającej ok. 25 m;
2) budowa linii oświetleniowej kablowej o długości ok. 160 m;
3) montaż słupów elektrycznych w lokalizacji uzgodnionej z Zamawiającym – 3 szt;
4) montaż wysięgników i opraw oświetleniowych na sześciu słupach w tym na trzech istniejących słupach oświetleniowych – oprawy odpowiadające oświetleniu obiektów sportowych z technologią LED o mocy 200W (29 600 lm) – 12 szt. (po dwie na słupie);
5) montaż opraw oświetleniowych na dwóch skrajnych słupach boiska oświetlających siłownię zewnętrzną oraz miejsce do gry w koszykówkę;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

4.5.5.) Wartość części: 45000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia w części nr 2 (z prawem opcji) obejmuje wykonanie m.in. (każde z zadań będzie realizowane jako zamówienie gwarantowane z prawem opcji):
Zadanie 1 „Rozbudowa oświetlenia w sołectwie Borzęcin Duży w obrębie ulicy Trakt Królewski – Borzęcin Duży:
1) zamówienie gwarantowane – zamówienie, które zostanie uruchomione przez Zamawiającego obligatoryjnie w ramach niniejszej umowy, tj. wykonanie części robót budowlanych określonych
w projekcie:
a) budowa linii oświetleniowej kablowej o długości ok. 195 m;
b) montaż wysięgników i opraw oświetleniowych na istniejących słupach sieci – 5 szt. (rysunek 1 – od istniejącego słupa przy ul. Spacerowej do I6);
c) wykonanie i montaż 1 tablicy informacyjnej o zrealizowaniu zadania w ramach „Mazowieckiego Instrumentu Aktywizacji Sołectw MAZOWSZE 2021” z budżetu Województwa Mazowieckiego (wzory uzgodnione z Zamawiającym) – wymiary tablic oraz treść zostanie uzgodniona w trakcie realizacji robót;
2) zamówienie opcjonalne – zamówienie, które może zostać uruchomione przez Zamawiającego w miarę posiadanych środków, tj. montaż kolejnych wysięgników i opraw oświetleniowych na istniejących słupach sieci (maksymalnie 2 szt.) wraz z budową linii oświetleniowej kablowej (maksymalnie ok. 65 m).
Zadanie 2 „Rozbudowa oświetlenia w sołectwie Borzęcin Mały w obrębie ulic Źródlanej
i Trakt Królewski – Borzęcin Mały:
1) zamówienie gwarantowane – zamówienie, które zostanie uruchomione przez Zamawiającego obligatoryjnie w ramach niniejszej umowy, tj. wykonanie części robót budowlanych określonych
w projekcie:
a) budowa linii oświetleniowej kablowej o długości ok. 100 m;
b) montaż wysięgników i opraw oświetleniowych na istniejących słupach sieci – 2 szt. (rysunek 1 – od istniejącego słupa I1 do I3);
3) zamówienie opcjonalne – zamówienie, które może zostać uruchomione przez Zamawiającego w miarę posiadanych środków, tj. montaż kolejnych wysięgników i opraw oświetleniowych na istniejących słupach sieci (maksymalnie 8 szt.) wraz z budową linii oświetleniowej kablowej (maksymalnie ok. 335 m).
Zadanie 3 „Budowa oświetlenia ul. Willowej we wsi Lubiczów – Lubiczów”:
1) zamówienie gwarantowane – zamówienie, które zostanie uruchomione przez Zamawiającego obligatoryjnie w ramach niniejszej umowy, tj. wykonanie części robót budowlanych określonych w projekcie:
a) budowa linii oświetleniowej kablowej o długości ok. 9 m;
b) montaż słupa oświetleniowego z wysięgnikiem i oprawą oświetleniową – 1 szt. (rysunek 1 – P2);
2) zamówienie opcjonalne – zamówienie, które może zostać uruchomione przez Zamawiającego w miarę posiadanych środków, tj. montaż kolejnych wysięgników i opraw oświetleniowych na istniejących słupach sieci (maksymalnie P1 i P3) wraz z budową linii oświetleniowej kablowej (maksymalnie ok. 65 m).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

4.5.5.) Wartość części: 47791,91 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

6. Przedmiot zamówienia w części nr 3 obejmuje wykonanie m.in.:
1) budowa linii oświetleniowej kablowej o długości ok. 664 m;
2) montaż słupów z wysięgnikami i oprawami oświetleniowymi – 19 szt;
3) wykonanie i montaż 1 tablicy informacyjnej o zrealizowaniu zadania w ramach „Mazowieckiego Instrumentu Aktywizacji Sołectw MAZOWSZE 2021” z budżetu Województwa Mazowieckiego (wzory uzgodnione z Zamawiającym) – wymiary tablicy oraz treść zostanie uzgodniona w trakcie realizacji robót;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

4.5.5.) Wartość części: 169535,83 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia w części nr 4 obejmuje wykonanie m.in.:
1) budowa linii oświetleniowej kablowej o długości ok. 463 m;
2) montaż słupów z wysięgnikami i oprawami oświetleniowymi – 11 szt;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

4.5.5.) Wartość części: 156520,88 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia w części nr 5 obejmuje wykonanie m.in. następujących robót budowlanych oraz czynności:
1) budowa linii oświetleniowej kablowej o długości ok. 240 m;
2) montaż słupów z wysięgnikami i oprawami oświetleniowymi – 7 szt;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 74909,24 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30762,87 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 97785 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30762,87 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Budwex M.Wasilewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1180959927

7.3.3) Ulica: 3 Maja 89

7.3.4) Miejscowość: Truskaw

7.3.5) Kod pocztowy: 05-080

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30762,87 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42558 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 130575,73 PLN

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 94710 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 99671,22 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 94710 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Energo-Inwest Jacek Mielczarek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5222465009

7.3.3) Ulica: Dębe 5g

7.3.4) Miejscowość: Serock

7.3.5) Kod pocztowy: 05-140

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 94710 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 74772,92 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 106038,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 74772,92 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Budwex M.Wasilewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1180959927

7.3.3) Ulica: 3 Maja 89

7.3.4) Miejscowość: Truskaw

7.3.5) Kod pocztowy: 05-080

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 74772,92 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38362,99 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61458,38 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38362,99 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Budwex M.Wasilewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1180959927

7.3.3) Ulica: 3 Maja 89

7.3.4) Miejscowość: Truskaw

7.3.5) Kod pocztowy: 05-080

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38362,99 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

2021-08-12 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.