Ogłoszenie z dnia 2022-05-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00058534/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Inwestycja budowlana pn.: LABORATORIUM - rozbudowa, nadbudowa
i przebudowa budynku oraz zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń w budynku biurowo- laboratoryjnym nr 80 na terenie WITU ...
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJSKOWY INSTYTUT TECHNICZNY UZBROJENIA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010153990
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Prymasa Stefana Wyszyńskiego 7
1.5.2.) Miejscowość: Zielonka
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-220
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: witu@witu.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.witu.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/witu1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Instytut Badawczy
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Inwestycja budowlana pn.: LABORATORIUM - rozbudowa, nadbudowai przebudowa budynku oraz zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń w budynku biurowo- laboratoryjnym nr 80 na terenie WITU ...
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-42b29ce1-8efb-11ec-9bc1-c2db95d08897
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00147057
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00058534/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPR/1/22/D8/L/16/004/03
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
1) rozbudowa, nadbudowa i przebudowa budynku oraz zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń w budynku biurowo- laboratoryjnym nr 80 na terenie Wojskowego Instytutu Technicznego Uzbrojenia przy ul. Prymasa Stefana Wyszyńskiego 7 w Zielonce wraz z zagospodarowaniem terenu oraz niezbędnymi instalacjami zewnętrznymi i wewnętrznymi oraz:
a) sporządzeniem i przekazaniem dokumentacji powykonawczej;
b) przeprowadzeniem szkoleń dla wyznaczonych pracowników Zamawiającego w zakresie i na
zasadach określonych w pkt 4 Opisu Przedmiotu Zamówienia;
c) uzyskaniem i przekazaniem Zamawiającemu ostatecznej/prawomocnej decyzji pozwolenie na
użytkowanie, a także innych dokumentów wskazanych w Opisie Przedmiotu Zamówienia;
2) świadczenie usług serwisowych i konserwacyjnych.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w:
1) dokumentacji projektowej;
2) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR);
3) decyzji o pozwoleniu na budowę nr 804/SAAB/2021 z dnia 10.11.2021 r;
4) Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do umowy;
5) Dokumentacja kosztorysowa – przedmiary robót stanowią załącznik do SWZ – Załącznik Nr 2
(obejmuje 13 branż).
2.Dokumentacja techniczna: projekt architektoniczno-budowlany, projekty techniczne,
Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót ze względu na poufny charakter będą
dostępne do pobrania z serwera WITU.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19715805,41 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22928498,84 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19715805,41 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAB-BUD Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7010682683
7.3.3) Ulica: Nowosielecka
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-466
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonawca zamierza zlecić podwykonawcom roboty:
- branża ogólnobudowlana,
- branża drogowa,
- branża wykończeniowa,
- branża instalacyjna.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19715805,41 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-10-31SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1) w zakresie określonym w § 1 ust. 1 pkt 1 umowy: do 31 października 2023 roku od dnia zawarcia umowy
2) w zakresie określonym w § 1 ust. 1 pkt 2 umowy przez okres 12 miesięcy od dnia zakończenia realizacji przedmiotu umowy określonego w § 1 ust. 1 pkt 1 umowy.
INNE PRZETARGI Z ZIELONKI
- Samochód osobowy do przewozu 7 osób
- Serwomechanizm bezszczotkowy ze sterownikiem, zintegrowany ze śrubą kulową
- Modernizacja parteru skrzydła od ulicy Szkolnej, Szkoły Podstawowej nr 1 w Zielonce, znajdującej się przy ulicy Staszica 56
więcej: przetargi w Zielonce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu budynku mieszkalnego przy ul. Rybnickiej 19
- Zagospodarowanie terenu na podzamczu przy wieży zamkowej w Golczewie
- Przebudowa poddasza Samorządowego Centrum Kultury Turystyki i Rekreacji w Popielowie oraz przebudowa budynku Gminnej Biblioteki Publicznej w Popielowie
- Remont nawierzchni dróg gruntowych, utwardzonych na terenie Gminy Ozimek
- Przebudowa i remont budynku" w Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Płońsku przy ul. Sienkiewicza 7A na działce nr ewid. 193/5
- (...) "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania pn.: "Adaptacja pomieszczeń na potrzeby personelu administracyjnego w Szpitalu Uniwersyteckim im. Karola Marcinkowskiego w Zielonej Górze Sp. z o. o. "
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.