eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Maków › Pełnienie funkcji Menagera zewnętrznego projektem przy pracach związanych z zadaniem pn. "Kompleksowa poprawa efektywności energetycznej 6 budynków szkół podstawowych z terenu Gminy Maków Podhalański



Ogłoszenie z dnia 2022-05-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji Menagera zewnętrznego projektem przy pracach związanych z zadaniem pn. „Kompleksowa poprawa efektywności energetycznej 6 budynków szkół podstawowych z terenu Gminy Maków Podhalański

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Maków Podhalański

1.3.) Oddział zamawiającego: JST

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072181959

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szpitalna

1.5.2.) Miejscowość: Maków

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-220

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: 33 874 97 00

1.5.8.) Numer faksu: 33 874 97 51

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@makow-podhalanski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.makow-podhalanski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://makow-podhalanski.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie funkcji Menagera zewnętrznego projektem przy pracach związanych z zadaniem pn. „Kompleksowa poprawa efektywności energetycznej 6 budynków szkół podstawowych z terenu Gminy Maków Podhalański

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7248bf75-aa6d-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00146732

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00032883/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Pełnienie funkcji Koordynatora zewnętrznego prac termomodernizacji budynków 6 Szkół Podstawowych z terenu Gminy Maków Podhalański w ramach zadania MF EOG na lata 2014-2021

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00094868/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.03.2.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 110700 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Pełnienie funkcji Menagera zewnętrznego projektu przy pracach związanych z zadaniem pn.: „Kompleksowa poprawa efektywności energetycznej sześciu budynków szkół podstawowych z terenu Gminy Maków Podhalański” w ramach programu „Środowisko, Energia i Zmiany klimatu” dofinansowanego ze środków Mechanizmu Finansowego EOG na lata 2014-2021.
2. Budynki Szkół Podstawowych na terenie Gminy Maków Podhalański objęte nadzorem Inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania:
1) Szkoła Podstawowa w Wieprzcu im. M. Karłowicza – Wieprzec 100;
2) Szkoła Podstawowa w Kojszówce im. F. Chopina – Kojszówka 154;
3) Szkoła Podstawowa w Juszczynie im. św. Jadwigi Królowej Polski – Juszczyn 268;
4) Szkoła Podstawowa w Białce im. M. Kopernika – Białka 334;
5) Szkoła Podstawowa w Grzechyni im. M. Reja – Grzechynia 314;
6) Szkoła Podstawowa SPSK im. Św. Dzieci z Fatimy – Maków Podhalański Dolny ul. Szkolna 3;
3. Wartość szacunkowa prac budowlanych na podstawie złożonego wniosku o dofinansowanie wynosi 5 692 371 PLN.
4. Zamawiający posiada do wskazanych wyżej budynków szkół podstawowych dokumentację techniczną oraz wymagane projekty budowlane.
5. Przedmiot zamówienia jest usługą obejmującą następujący zakres prac i czynności:
1) monitorowanie danych związanych z realizacją projektu (wskaźniki projektu, cele projektu, wydatki, itp.);
2) nadzór nad prawidłową i zgodną z harmonogramem rzeczowo-finansowym realizacją zadań określonych w projekcie, przygotowanie pism przewodnich kierowanych do NFOŚiGW;
3) aktualizacja harmonogramu rzeczowo-finansowego w przypadku wystąpienia różnic wartościowych lub ilościowych po wyłonieniu wykonawców;
4) opracowanie zestawienia zmian jakie zaszły w harmonogramie;
5) nadzór nad zgodnością podejmowanych przez Zamawiającego działań z projektem oraz procedurami obowiązującymi przy realizacji programu;
6) monitorowanie wszelkich zmian w wytycznych programowych oraz innych regulacji prawnych mających wpływ na prawidłowe rozliczanie projektu, przy zachowaniu aktów wewnętrznych Zamawiającego;
7) reprezentowanie Zamawiającego w kontaktach z NFOŚiGW oraz z zewnętrznymi podmiotami i instytucjami kontrolnymi programu;
8) zarządzanie zagrożeniami i ryzykami w projekcie i informowanie o tym Zamawiającego;
9) weryfikowanie zgodności działań prawnych i technicznych z projektem;
10) uczestniczenie w spotkaniach Rady Budowy w siedzibie Zamawiającego minimum raz w miesiącu;
11) uczestniczenie w siedzibie Zamawiającego w spotkaniach z Wykonawcami, Inspektorem nadzoru inwestorskiego oraz jego przedstawicielami;
12) wsparcie Zamawiającego na etapie prowadzenia postępowań przetargowych i oceny złożonych ofert m.in. poprzez opiniowanie przygotowanych odpowiedzi do treści zapytań ofertowych;
13) wsparcie przy weryfikacji planów prac i harmonogramów wykonawczych przygotowanych przez Wykonawców;
14) przygotowanie projektów opisów dokumentów księgowych zgłaszanych do rozliczania we wnioskach o wypłatę środków, zgodnie z wytycznymi programu;
15) prowadzenie zestawienia faktur lub równoważnych dokumentów księgowych potwierdzających poniesienie przez Zamawiającego kosztów w okresie realizacji przedsięwzięcia;
16) przygotowanie wniosków o wypłatę środków w generatorze GWP, zgodnie z harmonogramem wypłat refundacji i zaliczki;
17) nadzór nad terminowym i zgodnym z harmonogramem rzeczowo-finansowym rozliczaniem realizowanego projektu, w tym przede wszystkim weryfikacja kwalifikowalności wydatków w ramach projektu;
18) rozliczanie pożytków z tytułu zainwestowania przekazanych przez NFOŚiGW kwot dotacji;
19) przygotowanie raportów miesięcznych, rocznych i końcowego;
20) rozliczenie efektu rzeczowego projektu;
21) potwierdzenie efektu ekologicznego projektu, przez które Zamawiający rozumie dopilnowanie przez Menagera zewnętrznego projektu aby założenia jakie zostały określone przez IŻ przy przyznawaniu dofinansowania Zamawiającemu zostały zrealizowane. Wskaźniki projektu obejmują, między innymi, wartość ograniczenia emisji gazów cieplarnianych, ponadto jednym z załączników wniosku o dofinansowanie jest załącznik ekologiczno-techniczny. Wykonawca zadania dla potwierdzenia osiągniętych efektów i rezultatów zadania zobowiązany jest wykonać audyt ex post, dla każdego budynku objętego termomodernizacją;
22) przygotowanie oświadczenia o realizacji przedsięwzięcia zgodnie z zawartą umową z NFOŚiGW;
23) przygotowanie i aktualizacja innych dokumentów wymaganych przez NFOŚiGW w celu realizacji projektu;
24) zorganizowanie 3 spotkań informacyjnych poświęconych działaniom związanym z realizacją zadania - spotkania będą dwu dniowe z wykładami, prelekcjami i szkoleniami, a także organizacja 2 dwu dniowych konferencji edukacyjno-informacyjnych, które zostały dokładnie opisane w załączniku do wniosku o dofinansowanie. Zamawiający przeznaczy na ich realizację inne środki na ich sfinansowanie, natomiast Menager zewnętrzny projektu wspólnie z Zamawiającym przygotuje prezentacje i poprowadzi spotkania i konferencje z mieszkańcami gminy – rodzicami uczniów szkół poddanych termomodernizacji, jak też i z młodzieżą szkolną;
25) współpraca w zakresie tworzenia strony internetowej projektu i prowadzenia mediów społecznościowych w ramach prawidłowego wykorzystania logotypów projektu, informacji i aktualizacji, a także monitorowanie liczby odwiedzających;
26) przygotowanie informacji o realizacji projektu do lokalnych mediów a także stronę internetową i stronie internetowej Zamawiającego;
27) nadzór comiesięczny nad wskaźnikami rezultatu i produktu w ramach zadania - przedstawianie raportów z omówieniem ewentualnych odchyleń, zagrożeń i propozycji działań naprawczych;
28) przygotowywanie, w razie konieczności i na wskazanie Instytucji Zarządzającej, korekt lub aktualizacji wniosku i załączników do wniosku o dofinansowanie, a także, w przypadku wystąpienia oszczędności przy realizacji projektu, opracowanie dodatkowego wniosku o rozszerzenie zakresu lub przekazanie środków na inne działania Zamawiającego;
6. Wynagrodzenie Menagera zewnętrznego projektu z Zamawiającym odbywać się będzie zgodnie ze wskazanym zakresem czynności wymienionym w pkt. 4 SWZ oraz zgodnie ze złożoną ofertą Formularza Ofertowego w cyklach miesięcznych, po zakończeniu każdego miesiąca.
7. Wykonawca wybrany jako Menager zewnętrzny projektu do realizacji zadnia, winien dbać o zastosowanie przez wyłonionych w odrębnych postępowaniach Wykonawców robót budowlanych właściwych materiałów umożliwiających osiągnięcie właściwych założeń energetycznych projektu, estetycznych i funkcjonalnych budynku wynikających z obecnie obowiązujących norm i przepisów budowlanych.
ZADANIE REALIZOWANE JEST Z PROGRAMU „ŚRODOWISKO, ENERGIA I ZMIANY KLIMATU” DOFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW MECHANIZMU FINANSOWEGO EUROPEJSKIEGO OBSZARU GOSPODARCZEGO NA LATA 2014-2021.

4.5.3.) Główny kod CPV: 72224000-1 - Usługi doradcze w zakresie zarządzania projektem

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72220000-3 - Usługi doradcze w zakresie systemów i doradztwo techniczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 83640 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 98899,38 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 83640,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Energy bundle Łukasz Mazanek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6472437256

7.3.3) Ulica: Osiedle XXX Lecia 129 lok. 22

7.3.4) Miejscowość: Wodzisław Śląski

7.3.5) Kod pocztowy: 44-286

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 83640,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

ZADANIE REALIZOWANE JEST Z PROGRAMU „ŚRODOWISKO, ENERGIA I ZMIANY KLIMATU” DOFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW MECHANIZMU FINANSOWEGO EUROPEJSKIEGO OBSZARU GOSPODARCZEGO NA LATA 2014-2021

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.