eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Wykonanie rob.remont.obiektów budowl.admin. przez GDDKiA O.w Rzeszowie z podz.na części:1.Rejon wPrzemyślu2.Rejon wKrośnie3.Obwód Drogowy wLesku4.Rejon wNisku5.Rejon Rzeszów6.Obiekt Socjalny wKalnicy.



Ogłoszenie z dnia 2021-08-12


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00146680 z dnia 2021-08-12

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie rob.remont.obiektów budowl.admin. przez GDDKiA O.w Rzeszowie z podz.na części:1.Rejon wPrzemyślu2.Rejon wKrośnie3.Obwód Drogowy wLesku4.Rejon wNisku5.Rejon Rzeszów6.Obiekt Socjalny wKalnicy.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GENERALNA DYREKCJA DRÓG KRAJOWYCH I AUTOSTRAD Oddział w Rzeszowie

1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział w Rzeszowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01751157500122

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Legionów 20

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-959

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 17 85 340 71-74

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat_rzeszow@gddkia.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gddkia.eb2b.com.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zarządzanie drogami krajowymi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie rob.remont.obiektów budowl.admin. przez GDDKiA O.w Rzeszowie z podz.na części:1.Rejon wPrzemyślu2.Rejon wKrośnie3.Obwód Drogowy wLesku4.Rejon wNisku5.Rejon Rzeszów6.Obiekt Socjalny wKalnicy.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7e05a3cc-b23d-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00146680

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011325/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Wyk. robót remont. ob. bud. admin przez GDDKiA O/Rzeszów realiz. w ramach asortymentu Rem. Zapl. Techn. 2020 z podz. na części Rejon: w Przemyślu; w Krośnie; w Lesku; w Nisku; w Rzeszowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00052873/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: O.RZ.D-3.2412.2.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1393971,02 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
Wykonanie robót remontowych obiektów budowlanych administrowanych przez GDDKiA Oddział w Rzeszowie z podziałem na części:
Część 1. Remont i konserwacja obiektów budowlanych administrowanych przez GDDKiA Oddział w Rzeszowie - Rejon w Przemyślu
Przedmiotem zamówienia jest realizacja poniżej wyszczególnionych robót budowlanych wynikających z obowiązków nałożonych na zarządców obiektów budowlanych przez ustawę z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tj. Dz.U. 2020 poz. 1333 ze zm.) oraz inne akty prawne.

Szczegółowo zakres przedmiotu zamówienia wymagany do wykonania określony został w dokumentach zamówienia.

Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące części:
Część 1. Remont i konserwacja obiektów budowlanych administrowanych przez GDDKiA Oddział w Rzeszowie - Rejon w Przemyślu
Zadanie 1.1 Wymiana bram garażowych w budynku administracyjno-magazynowym Obwodu Drogowego w Przeworsku;
Zadanie 1.2 Remont stropodachu w budynku administracyjno-magazynowym Obwodu Drogowego w Przeworsku;
Zadanie 1.3 Remont wiaty na sól na Obwodzie Drogowym w Przeworsku;
Zadanie 1.4 Remont oświetlenia placu na Obwodzie Drogowym w Przeworsku;
Zadanie 1.5 Remont wiaty na koły i siatkę na Obwodzie Drogowym w Przeworsku;
Zadanie 1.6 Remont oraz konserwacja budynku socjalno administracyjnego OD
w Żurawicy;
Zadanie 1.7 Remont aneksu kuchennego w budynku administracyjnym OD
w Żurawicy;
Zadanie 1.8 Remont łazienki i toalety w budynku administracyjnym OD
w Żurawicy;
Zadanie 1.9 Remont oraz konserwacja budynku administracyjnego OD
w Żurawicy;
Zadanie 1.10 Remont zaplecza administracyjno - magazynowego na Obwodzie Drogowym w Koniaczowie - Remont zaplecza administracyjno – socjalnego;
Zadanie 1.11 Remont zaplecza administracyjno - magazynowego na Obwodzie Drogowym w Koniaczowie - Remont pomieszczenia warsztatowo-garażowego;
Zadanie 1.12 Remont zaplecza administracyjno - magazynowego na Obwodzie Drogowym w Koniaczowie - Remont magazynu soli drogowej;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45442121-1 - Malowanie budowli

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 263075,50 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
Wykonanie robót remontowych obiektów budowlanych administrowanych przez GDDKiA Oddział w Rzeszowie z podziałem na części:
Część 2. Remont i konserwacja obiektów budowlanych administrowanych przez GDDKiA Oddział w Rzeszowie – Rejon w Krośnie
Przedmiotem zamówienia jest realizacja poniżej wyszczególnionych robót budowlanych wynikających z obowiązków nałożonych na zarządców obiektów budowlanych przez ustawę z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tj. Dz.U. 2020 poz. 1333 ze zm.) oraz inne akty prawne.
Szczegółowo zakres przedmiotu zamówienia wymagany do wykonania określony został w dokumentach zamówienia.
Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące części:
Część 2. Remont i konserwacja obiektów budowlanych administrowanych przez GDDKiA Oddział w Rzeszowie – Rejon w Krośnie
Zadanie 2.1 Remont wiaty na sól oraz dźwignic – OD Jasło, ul. Niegłowicka 6a;
Zadanie 2.2 Remont placu, instalacji sanitarnej i odwodnienia – OD Jasło,
ul. Niegłowicka 6a;
Zadanie 2.3 Remont oświetlenia placu – OD Jasło, ul. Niegłowicka 6a;
Zadanie 2.4 Remont instalacji c.o. w budynku administracyjnym – OD Jasło,
ul. Niegłowicka 6a;
Zadanie 2.5 Remont budynku administracyjnego – OD Rzeszów,
ul. Sikorskiego 49c;
Zadanie 2.6 Remont instalacji elektrycznych i odgromowych – OD Krosno,
ul. Rzeszowska 70;
Zadanie 2.7 Remont izolacji pionowej budynku administracyjnego – OD Krosno,
ul. Rzeszowska 70;
Zadanie 2.8 Remont ogrodzenia oraz bram warsztatu – OD Krosno,
ul. Rzeszowska 70;
Zadanie 2.9 Remont nawierzchni placu wraz z kanalizacją deszczową oraz remont oświetlenia placu i instalacji sanitarnej – BM Rymanów, ul. Dworska 23;
Zadanie 2.10 Remont pomieszczeń socjalnych zaplecza technicznego–BM Rymanów, ul. Dworska 23;
Zadanie 2.11 Remont ogrodzenia – BM Rymanów, ul. Dworska 23;
Zadanie 2.12 Remont dźwignic – BM Rymanów, ul. Dworska 23;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45442121-1 - Malowanie budowli

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 674461,52 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
Wykonanie robót remontowych obiektów budowlanych administrowanych przez GDDKiA Oddział w Rzeszowie z podziałem na części:
Część 3. Remont budynku garażowego Obwodu Drogowego w Lesku
Przedmiotem zamówienia jest realizacja poniżej wyszczególnionych robót budowlanych wynikających z obowiązków nałożonych na zarządców obiektów budowlanych przez ustawę z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tj. Dz.U. 2020 poz. 1333 ze zm.) oraz inne akty prawne.
Szczegółowo zakres przedmiotu zamówienia wymagany do wykonania określony został w
dokumentach zamówienia.
Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące części:
Część 3. Remont budynku garażowego Obwodu Drogowego w Lesku;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45442121-1 - Malowanie budowli

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 97337,91 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
Wykonanie robót remontowych obiektów budowlanych administrowanych przez GDDKiA Oddział w Rzeszowie z podziałem na części:
Część 4. Remonty i demontaż obiektów budowlanych administrowanych przez GDDKiA Oddział w Rzeszowie – Rejon w Nisku
Przedmiotem zamówienia jest realizacja poniżej wyszczególnionych robót budowlanych wynikających z obowiązków nałożonych na zarządców obiektów budowlanych przez ustawę z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tj. Dz.U. 2020 poz. 1333 ze zm.) oraz inne akty prawne.
Szczegółowo zakres przedmiotu zamówienia wymagany do wykonania określony został w
dokumentach zamówienia.
Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące części:
Część 4. Remonty i demontaż obiektów budowlanych administrowanych przez GDDKiA Oddział w Rzeszowie – Rejon w Nisku
Zadanie 4.1 Demontaż masztu antenowego zlokalizowanego na terenie Obwodu Drogowego w Wólce Niedźwiedzkiej;
Zadanie 4.2 Remont przęseł ogrodzeniowych wraz z elementami słupków na terenie obwodu drogowego w Nisku, ul. Nowa 40;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45442121-1 - Malowanie budowli

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 63798,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
Wykonanie robót remontowych obiektów budowlanych administrowanych przez GDDKiA Oddział w Rzeszowie z podziałem na części:
Część 5. Remont i konserwacja obiektów budowlanych administrowanych przez GDDKiA Oddział w Rzeszowie - Rejon Rzeszów
Przedmiotem zamówienia jest realizacja poniżej wyszczególnionych robót budowlanych wynikających z obowiązków nałożonych na zarządców obiektów budowlanych przez ustawę z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tj. Dz.U. 2020 poz. 1333 ze zm.) oraz inne akty prawne.
Szczegółowo zakres przedmiotu zamówienia wymagany do wykonania określony został w
dokumentach zamówienia.
Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące części:
Część 5. Remont i konserwacja obiektów budowlanych administrowanych przez GDDKiA Oddział w Rzeszowie - Rejon Rzeszów”
Zadanie 5.1 Częściowy remont budynku magazynowo-warsztatowego na terenie Obwodu Drogowego w Kolbuszowej;
Zadanie 5.2 Remont ogrodzenia na terenie Obwodu Drogowego w Kolbuszowej;
Zadanie 5.3 Remont chodników wokół budynków na terenie Obwodu Drogowego w Kolbuszowej;
Zadanie 5.4 Remont zadaszenia nad odstojnikami soli na terenie Obwodu Drogowego w Kolbuszowej;
Zadanie 5.5 Remont budynku socjalnego na terenie Bazy Materiałowej
w Ropczycach;
Zadanie 5.6 Remont wiaty magazynowej na terenie Bazy Materiałowej
w Ropczycach;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45442121-1 - Malowanie budowli

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 231700,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
Wykonanie robót remontowych obiektów budowlanych administrowanych przez GDDKiA Oddział w Rzeszowie z podziałem na części:
Część 6. Remont budynków administrowanych przez GDDKiA Oddział
w Rzeszowie zlokalizowanych na terenie Obiektu Socjalnego
w Kalnicy
Przedmiotem zamówienia jest realizacja poniżej wyszczególnionych robót budowlanych wynikających z obowiązków nałożonych na zarządców obiektów budowlanych przez ustawę z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tj. Dz.U. 2020 poz. 1333 ze zm.) oraz inne akty prawne.
Szczegółowo zakres przedmiotu zamówienia wymagany do wykonania określony został w
dokumentach zamówienia.
Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące części:
Część 6. Remont budynków administrowanych przez GDDKiA Oddział w Rzeszowie zlokalizowanych na terenie Obiektu Socjalnego w Kalnicy
Zadanie 6.1 Remont dachu budynku wypoczynkowego typu „STANICA” nr 10
Zadanie 6.2 Wykonanie robót remontowych pomieszczeń wypoczynkowych
w budynku administracyjnym

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45442121-1 - Malowanie budowli

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 63598,09 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie
o udzieleniu zamówienia, jeżeli oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty.

Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający w dniu otwarcia ofert tj. 27.05.2021 r. podał kwotę jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. 323 582,87 zł.
W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostały złożone dwie oferty Wykonawców:
1) Przedsiębiorstwo Budowlano - Drogowe „FACHMAN”
Os. Matejki 12/19
39-200 Dębica, za kwotę: 471 432,56 zł
2) „Sandrog” Krzysztof Borowy
ul. Smolki 22/5
37-700 Przemyśl, za kwotę: 316 770,89 zł


Zamawiający odrzucił ofertę Wykonawcy „Sandrog” Krzysztof Borowy, ul. Smolki 22/5, 37-700 Przemyśl na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 w zw. z art. 63 ust.2 oraz w zw. z art. 266 ustawy Pzp jako niezgodną z warunkami zamówienia.

Cena pozostałej oferty przewyższa kwotę którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny pozostałej ze złożonych ofert.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 316770,89 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 471432,56 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 931714,59 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 931714,59 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 931714,59 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USŁUGI TRANSPORTOWE Jerzy Liput

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6841581435

7.3.3) Ulica: Północna 101

7.3.4) Miejscowość: Krościenko Wyżne

7.3.5) Kod pocztowy: 38-422

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 931714,59 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 135967,98 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 135967,98 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 135967,98 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jerzy Orlef Przedsiębiorstwo Budowlane „ORLEF”

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6880041097

7.3.3) Ulica: Piłsudskiego 52G

7.3.4) Miejscowość: Lesko

7.3.5) Kod pocztowy: 38-600

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 135967,98 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 91950,42 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 111003,81 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 91950,42 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MATBUD Mateusz Litwiński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6020131932

7.3.3) Ulica: Czerniawy 16

7.3.4) Miejscowość: Nisko

7.3.5) Kod pocztowy: 37-400

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 91950,42 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 284938,85 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 284938,85 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 284938,85 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlano Drogowe "FACHMAN" Tadeusz Zjadewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8721006712

7.3.3) Ulica: Matejki 12/19

7.3.4) Miejscowość: Dębica

7.3.5) Kod pocztowy: 39-200

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 284938,85 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 85426,19 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 85426,19 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 85426,19 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jerzy Orlef Przedsiębiorstwo Budowlane „ORLEF”

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6880041097

7.3.3) Ulica: Piłsudskiego 52G

7.3.4) Miejscowość: Lesko

7.3.5) Kod pocztowy: 38-600

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 85426,19 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

2021-08-12 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.