eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Myszków › ŚWIADCZENIE USŁUGI UDZIELENIA TYMCZASOWEGO SCHRONIENIA Z ZAPEWNIENIEM NIEZBĘDNYCH WARUNKÓW SOCJALNYCH DLA OSÓB BEZDOMNYCH Z TERENU GMINY MYSZKÓW - 2 CZĘŚCI ZAMÓWIENIA



Ogłoszenie z dnia 2021-08-12


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00146652 z dnia 2021-08-12

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ŚWIADCZENIE USŁUGI UDZIELENIA TYMCZASOWEGO SCHRONIENIA Z ZAPEWNIENIEM NIEZBĘDNYCH WARUNKÓW SOCJALNYCH DLA OSÓB BEZDOMNYCH Z TERENU GMINY MYSZKÓW – 2 CZĘŚCI ZAMÓWIENIA

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 150028261

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pułaskiego 7

1.5.2.) Miejscowość: Myszków

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-300

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.7.) Numer telefonu: 34 313 56 30

1.5.8.) Numer faksu: 34 313 56 30

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mops.myszkow@mops.miastomyszkow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: mops.miastomyszkow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miastomyszkow.eb2b.com.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ŚWIADCZENIE USŁUGI UDZIELENIA TYMCZASOWEGO SCHRONIENIA Z ZAPEWNIENIEM NIEZBĘDNYCH WARUNKÓW SOCJALNYCH DLA OSÓB BEZDOMNYCH Z TERENU GMINY MYSZKÓW – 2 CZĘŚCI ZAMÓWIENIA

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3bf665dd-dd5e-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00146652

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00048914/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Świadczenie usługi udzielania tymczasowego schronienia z zapewnieniem niezbędnych warunków socjalnych dla osób bezdomnych z terenu Gminy Myszków w okresie 365 dni od daty podpisania umowy.

1.3.3 Świadczenie usługi zapewnienia schronienia z zapewnieniem niezbędnych warunków socjalnych dla osób bezdomnych z tereny Gminy Myszków z usługami opiekuńczymi w okresie 365 dni od daty podpisania umowy.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00103896/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MOPS.ZP.26.4.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 487161,85 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia w zakresie zadania nr 1 jest zapewnienie tymczasowego całodobowego schronienia w schronisku dla osób bezdomnych, będącym w dyspozycji Wykonawcy, wraz z całodobowym wyżywieniem i zapewnieniem niezbędnych warunków socjalnych w wymiarze 11 315 osobodni, to jest średnio dziennie dla 31 osób, w tym 4 kobiet. Przyjmuje się, że liczba osób wymagająca pomocy będzie zawierać się w przedziale od 28 do 34 osób;
2) Zamawiający w ramach ustalonego limitu objętego przedmiotem zamówienia to jest: 11 315 osobodni, będzie kierował do schroniska osoby bezdomne w liczbie odpowiadającej aktualnym potrzebom Zamawiającego;
3) Gwarantowany (minimalny) zakres zamówienia: 10 220 osobodni
(28 osób x 365 dni);
4) Z uwagi na brak możliwości w sposób jednoznaczny określenia niezmiennego zakresu usług i przyjęty model powykonawczego rozliczenia wynagrodzenia, Zamawiający zastrzega, że może nie wykorzystać pełnego zakresu zamówienia, a Wykonawca nie będzie wnosił roszczeń za niezrealizowane usługi przekraczające gwarantowany przez Zamawiającego zakres (poziom) zamówienia, o którym mowa w pkt 3;
5) Podczas realizacji zamówienia Wykonawca winien dysponować schroniskiem dla bezdomnych, zlokalizowanym na terenie gminy Myszków lub oddalonym od granic gminy w odległości określonej w ofercie, liczonej od granic miasta Myszkowa, która nie może być większa niż 40 km, spełniającym minimalne standardy schroniska dla osób bezdomnych, określone w Rozporządzeniu Ministra Rodziny Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 kwietnia 2018 r. w sprawie minimalnych standardów noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych, schronisk dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi i ogrzewalni;
6) Szczegółowy opis części 1 przedmiotu zamówienia został umieszczony w załączniku nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85311000-2 - Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe

4.5.5.) Wartość części: 316820,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia w zakresie Zadania nr 2 jest zapewnienie tymczasowego całodobowego schronienia w schronisku dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi, będącym w dyspozycji Wykonawcy, wraz z całodobowym wyżywieniem i zapewnieniem niezbędnych warunków socjalnych w wymiarze 2 555 osobodni, to jest średnio dziennie dla 7 osób, w tym 1 kobiety. Przyjmuje się, że liczba osób wymagająca pomocy będzie się zawierać w przedziale od 6 do 8 osób;
2) Zamawiający w ramach ustalonego limitu objętego przedmiotem zamówienia to jest: 2 555 osobodni, będzie kierował do schroniska z usługami opiekuńczymi osoby bezdomne chore lub/i niepełnosprawne, wymagające usług opiekuńczych w liczbie odpowiadającej aktualnym potrzebom Zamawiającego;
3) Gwarantowany (minimalny) zakres zamówienia: 2 190 osobodni
(6 osób x 365 dni);
4) Z uwagi na brak możliwości w sposób jednoznaczny określenia niezmiennego zakresu usług i przyjęty model powykonawczego rozliczenia wynagrodzenia, Zamawiający zastrzega, że może nie wykorzystać pełnego zakresu zamówienia, a Wykonawca nie będzie wnosił roszczeń za niezrealizowane usługi przekraczające gwarantowany przez Zamawiającego zakres (poziom) zamówienia, o którym mowa w pkt 3.
5) Podczas realizacji zamówienia Wykonawca winien dysponować schroniskiem dla bezdomnych z usługami opiekuńczymi, zlokalizowanym na terenie gminy Myszków lub oddalonym od granic gminy w odległości określonej w ofercie, liczonej od granic miasta Myszkowa, która nie może być większa niż 40 km, spełniającym minimalne standardy schroniska dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi, określone w Rozporządzeniu Ministra Rodziny Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 kwietnia 2018 r. w sprawie minimalnych standardów noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych, schronisk dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi i ogrzewalni;
6) Szczegółowy opis części 2 przedmiotu zamówienia został umieszczony w załączniku nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85311000-2 - Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe

4.5.5.) Wartość części: 170341,85 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 248930,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 305505,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 305505,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Chrześcijańskie Stowarzyszenie Dobroczynne Oddział w Myszkowie

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 577-198-31-73

7.3.3) Ulica: Wolności 83

7.3.4) Miejscowość: Myszków

7.3.5) Kod pocztowy: 42-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 305505,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 365 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne: art. 255 pkt 2 ustawy Pzp – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Uzasadnienie faktyczne: W terminie składania ofert została złożona jedna oferta. Zamawiający dokonał czynności odrzucenia wszystkich ofert złożonych w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

2021-08-12 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.