eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suwałki › Konserwacja urządzeń oświetlenia ulicznego, parkowego oraz iluminacji obiektów architektonicznych na terenie miasta Suwałk



Ogłoszenie z dnia 2021-08-12


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00146606 z dnia 2021-08-12

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Konserwacja urządzeń oświetlenia ulicznego, parkowego oraz iluminacji obiektów architektonicznych na terenie miasta Suwałk

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg i Zieleni w Suwałkach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 200662077

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sejneńska 84

1.5.2.) Miejscowość: Suwałki

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-400

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.7.) Numer telefonu: 87 – 567 57 32, 87 – 566 78 55

1.5.8.) Numer faksu: 87 – 565 99 26

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdiz.suwalki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zdiz.suwalki.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/ http://bip.zdiz.suwalki.pl/zamwienia_publiczne/tryb_podstawowy/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Konserwacja urządzeń oświetlenia ulicznego, parkowego oraz iluminacji obiektów architektonicznych na terenie miasta Suwałk

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eb228f21-def0-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00146606

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000172/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Konserwacja urządzeń oświetlenia ulicznego, parkowego, iluminacji obiektów architektonicznych na terenie miasta Suwałki

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00106425/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP.271.8.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 273350,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie prac w zakresie konserwacji i utrzymania urządzeń oświetlenia ulicznego na terenie miasta Suwałk.
2. Zamawiający przewiduje do konserwacji:
a) około 7100 szt. punktów świetlnych, w tym:
- około 1300 szt. punktów świetlnych zasilanych z linii PGE o długości
około 45 000 mb,
- około 5800 szt. punktów świetlnych zasilanych z linii UM Suwałki o długości
około 180 000 mb (w tym około 6900 opraw świetlnych typu LED),
b) 152 szt. szafek sterowniczych i pomiarowych,
c) sieć energetyczną od zacisków wyjściowych z układu pomiarowego oraz sieć oświetleniową od szafki SO do końcowej oprawy oświetleniowej.

3. Wymagania jakościowe głównych elementów przedmiotu zamówienia zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia- w załączniku nr 8, w instrukcji współpracy pomiędzy PGE Dystrybucja S.A. Oddział Białystok a samorządem w zakresie konserwacji oświetlenia drogowego oraz w porozumieniach z PGE Dystrybucja S.A.
4. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w Formularzu cenowym - w załączniku nr 2 do SWZ.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres obowiązków Wykonawcy został określony w załączniku nr 8, w instrukcji współpracy pomiędzy PGE Dystrybucja S.A. Oddział Białystok a samorządem w zakresie konserwacji oświetlenia drogowego, w porozumieniach z PGE Dystrybucja S.A. oraz w załączniku nr. 10 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50232100-1 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 266504,04 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 266504,04 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 266504,04 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe "MADO" Andrzej Mróz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8231206898

7.3.3) Ulica: Leśna 3

7.3.4) Miejscowość: Kosów Lacki

7.3.5) Kod pocztowy: 08-330

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 327800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-05-31
2021-08-12 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.