eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gnojno › "Przebudowa budynku po byłym posterunku policji w Gnojnie celem utworzenia ogólnodostępnej świetlicy wiejskiej"



Ogłoszenie z dnia 2022-05-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa budynku po byłym posterunku policji w Gnojnie celem utworzenia ogólnodostępnej świetlicy wiejskiej”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GNOJNO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010062

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gnojno 145

1.5.2.) Miejscowość: Gnojno

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-114

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: (+48) 41 353 20 38

1.5.8.) Numer faksu: (+48) 41 353 20 38

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@gnojno.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.gminy.com.pl/gnojno/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa budynku po byłym posterunku policji w Gnojnie celem utworzenia ogólnodostępnej świetlicy wiejskiej”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-445e3422-a378-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00146555

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00063318/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa budynku po byłym posterunku policji w Gnojnie celem utworzenia ogólnodostępnej świetlicy wiejskiej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zadanie inwestycyjne jest współfinansowane ze środków w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 – 2013 z udziałem środków Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich (EFRROW): Działanie 7.4.1.1.: ”inwestycje W OBIEKTY PEŁNIĄCE FUNKCJE KULTURALNE"

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00089176/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IN.I.271.1.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1000000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z wykonaniem przebudowy, nadbudowy i rozbudowy budynku oraz zakup i montaż wyposażenia, dla zadania pn. „Przebudowa budynku po byłym posterunku policji w Gnojnie celem utworzenia ogólnodostępnej świetlicy wiejskiej”

Realizacja przedmiotu umowy została podzielona na następujące etapy:
- etap 1 - obejmujący wykonanie dokumentacji projektowej,
- etap 2 - obejmujący wykonanie robót budowlanych i wyposażenie.
Oczekuje się od Wykonawców złożenia ofert obejmujących pełen zakres zamówienia, w tym przeprowadzenie uzgodnień z konserwatorem ochrony zabytków, jeżeli takowe będzie wymagane, dokonanie wszelkich niezbędnych uzgodnień i realizację przedsięwzięcia – prac budowlanych tak by został osiągnięty ostateczny efekt, jakim będzie Świetlica Wiejska w Gnojnie. Wykonawca będzie zobowiązany uzyskać w imieniu i na rzecz Zamawiającego decyzję pozwolenia na użytkowanie jeżeli będzie wymagana.
Zadanie będzie realizowane w systemie „zaprojektuj i wybuduj” i składać się będzie z etapów:
Etap I. Opracowanie dokumentacji projektowej w zakresie:
a) wykonanie inwentaryzacji budynku,
b) opracowanie dokumentacji architektoniczno - budowlanej
c) uzyskanie w imieniu i na rzecz inwestora wszelkich uzgodnień, decyzji, zgód itp. niezbędnych do przeprowadzenia robót budowlanych
Etap II. Wykonanie prac budowlanych w zakresie:
a) Roboty murowe - nadbudowa, robudowa, przebudowa
b) zabezpieczenie nowo wyremontowanego parteru
c) Ocieplenie przegród zewnętrznych;
d) Wykonanie więźby dachowej wraz z pokryciem , obróbkami i orynnowaniem ;
e) Zagospodarowanie terenu wokół budynku;
f) Prace wykończeniowe dla nadbudowanej części budynku
g) Modernizacji istniejących źródeł ciepła dla kondygnacji nadbudowanej;
h) Modernizacji instalacji c.o. i c.w.u., dla kondygnacji nadbudowanej
i) Montażu systemów z paneli fotowoltaicznych (OZE);
j) Wdrożenia systemu zarządzania energią (monitoring zużycia mediów).
k) Zakup i montaż wyposażenia
l) Przeprowadzenie wymaganych prób i badań przed uzyskaniem odbiorów robót i przygotowaniem dokumentów związanych z oddaniem do użytkowania zrealizowanej inwestycji.
Wniosek o warunki zabudowy został złożony przez Inwestora.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załączony Program Funkcjonalno- Użytkowy załącznik nr 9 do swz.
Etap III. Dostarczenie i zamontowanie wyposażenie świetlicy.
Szczegółowy zakres wyposażenia zawiera załącznik nr 9.1 do swz.
W przypadku użycia w programie funkcjonalno – użytkowym opisującym przedmiot zamówienia odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując program funkcjonalno- użytkowy powinien założyć, że każdemu odniesieniu użytemu w dokumentacji projektowej towarzyszy wyraz „lub równoważne". W przypadku, gdy w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne do podanych znakiem towarowym (o ile dotyczy), lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych (równych) lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Użycie w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia etykiety oznacza, że Zamawiający akceptuje wszystkie etykiety potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania określonej przez zamawiającego etykiety. W przypadku gdy wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonej przez zamawiającego etykiety lub równoważnej etykiety, zamawiający, w terminie, przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie przedmiotowe środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany wykonawca udowodni, że roboty budowlane, dostawy lub usługi, które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonej etykiety lub określone wymagania wskazane przez zamawiającego. Użycie w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku, gdy dany Wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu Wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany Wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub wymagania związane z realizacją zamówienia.
Zgodnie z przepisem art. 101 ust. 5 p.z.p., Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, pod warunkiem, że Wykonawca udowodni w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w przepisach art. 104-107 p.z.p., że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
Zamawiający ustala minimalny wymagany termin udzielonej przez Wykonawcę gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane oraz użyte/dostarczone materiały na okres 36 miesięcy, licząc od dnia bezusterkowego końcowego odbioru robót. Wykonawca może przedłużyć termin gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane oraz użyte/dostarczone materiały na okres maksymalnie 60 miesięcy, licząc od dnia bezusterkowego końcowego odbioru robót.
Zgodnie z przepisem art. 95 p.z.p., Zamawiający wymaga, aby przez cały okres realizacji robót objętych niniejszym zamówieniem Wykonawca lub Podwykonawca zatrudniał na podstawie stosunku pracy (umowa o pracę) osoby wykonujące opisane poniżej czynności:
a) Rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia:
- roboty ogólnobudowlane , branży sanitarnej i elektrycznej,
czyli pracownicy fizyczni, jeżeli wykonywanie powyższych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w przepisie art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2020 r. poz. 1320).
b) Sposób weryfikacji zatrudnienia opisanych powyżej osób:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania kontroli zatrudnienia na każdym etapie realizacji przedmiotu zamówienia celem sprawdzenia spełnienia opisanego w niniejszym punkcie warunku.
c) Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób:
W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób realizujących przedmiot zamówienia. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
- żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
- żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,
- przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
d) Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań związanych z zatrudnianiem osób:
Za niedopełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności określonych powyżej Zamawiający może nałożyć na Wykonawcę karę umowną w wysokości kwoty minimalnego wynagrodzenia za pracę, ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (obowiązujących na dzień zawarcia niniejszej umowy), za każdą osobę w stosunku do której stwierdzono niedopełnienie obowiązku zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. W razie dalszego niespełnienia przez Wykonawcę powyższego warunku w terminie 30 dni od dnia nałożenia przez Zamawiającego kary umownej za daną osobę, Zamawiający może ponownie nałożyć na Wykonawcę opisaną powyżej karę umowną.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1230000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1400000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1230000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Remontowo - Budowlane Paweł Kmiecik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6551430768

7.3.3) Ulica: Falki 9

7.3.4) Miejscowość: Gnojno

7.3.5) Kod pocztowy: 28-114

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Podwykonawca: PROJEKT-TECHNIKA Łukasz Czerwik, Grzegorz Mochocki Spółka Jawna, ul. Skibińskiego 13, 25-819 Kielce, zlecenie dokumentacji projektowej, roboty budowlane polegające na odkopaniu i izolacji ścian fundamentowych i wykonanie robót żelbetowych w ramach zadania


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1230000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-06-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.