eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnowskie Góry › Wymiana dźwigów osobowych i szpitalnych w SP ZOZ REPTY Górnośląskie Centrum Rehabilitacji w Tarnowskich Górach



Ogłoszenie z dnia 2022-05-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana dźwigów osobowych i szpitalnych w SP ZOZ REPTY Górnośląskie Centrum Rehabilitacji w Tarnowskich Górach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej REPTY Górnośląskie Centrum Rehabilitacji im. Gen. Jerzego Ziętka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000291701

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Śniadeckiego 1

1.5.2.) Miejscowość: Tarnowskie Góry

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-604

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.7.) Numer telefonu: 323901206

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@repty.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.repty.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.repty.pl/postepowanie-tryb-podstawowy-bez-negocjacji-gcrzp-15-478-0

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana dźwigów osobowych i szpitalnych w SP ZOZ REPTY Górnośląskie Centrum Rehabilitacji w Tarnowskich Górach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3dd7bed4-93dc-11ec-94c8-de8df8ed9da1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00146480

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00023706/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Wymiana 9 dźwigów osobowych i szpitalnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00064975/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GCR/2/ZP/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1728197,38 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowalnych polegających na wymianie dziewięciu urządzeń dźwigowych tj. dźwigów osobowych i szpitalnych w obiekcie SP ZOZ „REPTY” Górnośląskiego Centrum Rehabilitacji im. gen. Jerzego Ziętka w Tarnowskich Górach.
2. Opis przedmiotu zamówienia stanowi Program Funkcjonalno – Użytkowy, zwany dalej PFU, Załącznik nr 13 do SWZ.
3. Przedmiot zamówienia należy realizować w oparciu o:
a) Program Funkcjonalno-Użytkowy,
Uwaga: przedmiot zamówienia nie obejmuje remontu dachu maszynowni w pawilonie C, który został już wykonany.
b) Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót,
c) przedmiar robót, który stanowi element wyłącznie pomocniczy dla kalkulacji ceny ryczałtowej,
Uwaga: w załączonym przedmiarze robót wycenie nie podlega :
- dział 3.3 okna i drzwi maszynownia (pozycja od 159 do 162) - pawilon B,
- dział 6.3 okna i drzwi maszynownia (pozycja od 369 do 370) - pawilon C,
- dział 9.3 okna i drzwi maszynownia (pozycja od 597 do 599) - pawilon D,
- dział 6.7 remont dachu nad maszynownią (pozycja od 412 do 433) - pawilon C.
d) warunki i zasady realizacji określone w SWZ i projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 11 do SWZ.
4. Dodatkowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
a) Wszystkie dostarczane i montowane materiały oraz urządzenia stanowiące przedmiot zamówienia powinny być fabrycznie nowe i wyprodukowane nie wcześniej niż 12 miesięcy przed terminem ich montażu.
b) Długość okresu gwarancji na wykonane roboty budowlane oraz zamontowane materiały i urządzenia dźwigowe stanowi kryterium oceny ofert. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 48 miesięcy gwarancji i rękojmi za wady.
c) Dostępność części zamiennych do 7 dni roboczych, za wyjątkiem falownika i wciągarki - dostępność max. 4 tygodnie, dostępność części niezależna od producenta dźwigu przez 10 lat;
d) Sterowanie dźwigu - w języku polskim bez kodowania oraz bez dodatkowych testerów, oprogramowanie "bezterminowe" - bez dodatkowych opłat za przedłużenie czasu użytkowania, wszelkie niezbędne elementy pozwalające na ingerencję w sterowanie w komplecie dostawy dźwigu;
e) Prace będą wykonywane w czynnym obiekcie szpitalnym, zatem wymagane będzie respektowanie ograniczeń, dostosowywania zakresu i czasu wykonywanych prac do zaistniałych sytuacji. Wykonawca w jednym pawilonie może dokonywać wymiany jednocześnie tylko jednego dźwigu. Komunikacja pionowa (sprawny jeden dźwig) musi być zachowana przez cały czas wykonywanych prac. Można natomiast prowadzić równolegle prace we wszystkich 5 (pięciu) pawilonach.
f) Wykonawca jest zobowiązany aby elementy pochodzące z demontażu umieszczać w kontenerach Zamawiającego lub we wskazanym miejscu. Wskazane przez Zamawiającego sprawne urządzenia należy zdemontować i zdeponować we wskazanym miejscu bez uszkodzeń.
g) Zamawiający zaleca Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej miejsca prac celem uzyskania informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i wykonania przedmiotu zamówienia. Za organizację i przebieg wizji odpowiedzialni są pracownicy Działu Techniczno-Inwestycyjnego Zamawiającego, tel. 32 39-01-510 w godz. 8:00 – 14:00 w dni robocze.

5. Informacja na temat rozwiązań równoważnych:
5.1. Jeżeli w PFU, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót lub innych dokumentach zamówienia został wskazany znak towarowy (marka), producent, dostawca, patent, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę lub nastąpiło wskazanie norm, europejskich ocen technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych lub innych odniesień, o których mowa w art. 101 ust.1 pkt 2 lub ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy Pzp dopuszcza złożenie oferty równoważnej lub zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp zaoferowanie rozwiązań „równoważnych” w stosunku do wskazanych w dokumentacji pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji oraz będą zgodne pod względem:
a) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne, liczba elementów składowych),
b) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji),
c) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów),
d) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, konstrukcja),
e) parametrów bezpieczeństwa użytkowania.
5.2. W przypadku zastosowania materiałów, urządzeń, wyrobów lub rozwiązań równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest do ich wskazania w ofercie oraz do złożenia wraz z ofertą kart technicznych lub innych dokumentów potwierdzających, że oferowane rozwiązania równoważne spełniają wymagania Zamawiającego opisane w przedmiocie zamówienia. Złożone ww. dokumenty będą podlegały ocenie przez Zamawiającego. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie przedmiotowych dokumentów o zastosowaniu innych materiałów, urządzeń, wyrobów to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty i do realizacji przedmiotu zamówienia zostały zastosowane materiały, urządzenia, wyroby zaproponowane w dokumentacji zamówienia.
5.3. Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany jest do okazania w stosunku do wskazanych materiałów znaków bezpieczeństwa, deklaracji zgodności lub aprobaty technicznej lub certyfikatu zgodności z Polską Normą przenoszącą normy europejskie lub normą państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszącą tę normę lub Polską Normą w przypadku braku Polskiej Normy przenoszącej europejskie.
5.4. Ilekroć w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, dokumentacji technicznej mowa jest o polskich normach, należy przez to rozumieć polskie normy przenoszące normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub inne normy lub dokumenty, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp.

6. Wszystkie dokumenty załączone do SWZ Wykonawca zobowiązany jest czytać oraz uwzględnić łącznie i uzupełniająco.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42416100-6 - Windy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45313100-5 - Instalowanie wind

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien

50750000-7 - Usługi w zakresie konserwacji wind

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1841310,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2930706,24 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1841310,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Liftprojekt Inżynieria Dźwigowa Paweł Rafalik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7591477682

7.3.3) Ulica: Kalinowo 86

7.3.4) Miejscowość: Ostrów Mazowiecka

7.3.5) Kod pocztowy: 07-304

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1841310,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-02

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.