eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › MKUO ProNatura ZP/WR/03/23_Ochrona mienia obiektów Międzygminnego Kompleksu Unieszkodliwiania Odpadów ProNatura Sp. z o.o.



Ogłoszenie z dnia 2023-03-22

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
MKUO ProNatura ZP/WR/03/23_Ochrona mienia obiektów Międzygminnego Kompleksu Unieszkodliwiania Odpadów ProNatura Sp. z o.o.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Międzygminny Kompleks Unieszkodliwiania Odpadów ProNatura Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340378577

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ernsta Petersona 22

1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 85-862

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@pronatura.bydgoszcz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pronatura.bydgoszcz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/734135

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarowanie odpadami

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

MKUO ProNatura ZP/WR/03/23_Ochrona mienia obiektów Międzygminnego Kompleksu Unieszkodliwiania Odpadów ProNatura Sp. z o.o.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cfd7036c-c7eb-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00146463

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

W związku z wniesionym przez jednego z wykonawców odwołaniem od wyboru oferty najkorzystniejszej dokonanego w dniu 24.01.2023r., które zostało uznane przez Zamawiającego w całości i postanowieniem Krajowej Izby Odwoławczej o umorzeniu postępowania odwoławczego, Zamawiający unieważnił czynność wyboru oferty z dnia 24.01.2023r., w celu przeprowadzenia ponownego badania ofert. Na czas do uprawomocnienia się decyzji (wybór, odrzucenie ofert) oraz w celu zachowania ciągłości trwania usługi niezbędne jest przeprowadzenie postępowania w oparciu o art. 214 ust. 1 pkt 5), zgodnie z którym ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MKUO ProNatura ZP/WR/03/23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 15456,80 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Ochrona mienia obiektów Międzygminnego Kompleksu Unieszkodliwiania Odpadów ProNatura Sp. z o.o._dotyczy Zakładu
Termicznego Przekształcania Odpadów Komunalnych, ul. Petersona 22 Bydgoszcz.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.5.5.) Wartość części: 4225,60 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Ochrona mienia obiektów Międzygminnego Kompleksu Unieszkodliwiania Odpadów ProNatura Sp. z o.o._dotyczy Zakładu Gospodarki Odpadami, ul. Prądocińska 28, Bydgoszcz

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.5.5.) Wartość części: 4448,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Ochrona mienia obiektów Międzygminnego Kompleksu Unieszkodliwiania Odpadów ProNatura Sp. z o.o._dotyczy Stacji
Przeładunkowej Odpadów, ul. Kociewska 40-44 Toruń oraz Punktów Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych zlokalizowanych w Bydgoszczy przy ulicach: Jasiniecka 7A, Ołowiana 43, ul. Inwalidów 15

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.5.5.) Wartość części: 6783,20 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): MM Service Monitoring Sp. z o. o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Maxus Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7282808543

7.3.3) Ulica: Trybunalska 21

7.3.4) Miejscowość: Kruszów

7.3.5) Kod pocztowy: 95-080

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Solid Group Sp. z o. o. Sp. K.- wsparcie grup interwencyjnych


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5196,88 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-03-07

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): MM Service Monitoring Sp. z o. o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Maxus Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7282808543

7.3.3) Ulica: Trybunalska 21

7.3.4) Miejscowość: Kruszów

7.3.5) Kod pocztowy: 95-080

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Solid Group Sp. z o. o. Sp. K.- wsparcie grup interwencyjnych


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5470,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-03-07

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): MM Service Monitoring Sp. z o. o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Maxus Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7282808543

7.3.3) Ulica: Trybunalska 21

7.3.4) Miejscowość: Kruszów

7.3.5) Kod pocztowy: 95-080

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Solid Group Sp. z o. o. Sp. K.- wsparcie grup interwencyjnych


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8342,36 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-03-07

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Uzasadnienie wyboru trybu (merytoryczne i prawne):
W listopadzie 2022 roku Zamawiający wszczął postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego w przedmiocie zamówienia planując, dla zachowania ciągłości trwania usługi, podpisanie umowy w lutym. Do Zamawiającego wpłynęły trzy oferty. Ich badanie, w tym wyjaśnianie cen pod kątem cen rażąco niskich, spowodowało przedłużenie się procedury przetargowej. W związku z powyższym Zamawiający, do czasu rozstrzygnięcia ww. postępowania, nie dłużej niż do dnia 03.03.2023r. udzielił zamówienia na realizację usług ochrony.
W związku z wniesionym przez jednego z wykonawców odwołaniem od wyboru oferty najkorzystniejszej dokonanego w dniu 24.01.2023r., które zostało uznane przez Zamawiającego w całości i postanowieniem Krajowej Izby Odwoławczej o umorzeniu postępowania odwoławczego, Zamawiający unieważnił czynność wyboru oferty z dnia 24 stycznia 2023r., w celu przeprowadzenia ponownego badania ofert. Niezwłocznie po otrzymaniu podmiotowych środków dowodowych od Wykonawcy, którego oferta podlegała badaniu, Zamawiający w dniu 21.02.2023r. dokonał ponownego wyboru oferty najkorzystniejszej, tym samym rozstrzygniecie zamówienia nastąpi po zakończeniu dotychczas obowiązującej Umowy. Na czas do uprawomocnienia się tej decyzji oraz w celu zachowania ciągłości trwania usługi niezbędne jest przeprowadzenie postępowania w oparciu o art. 214 ust. 1 pkt 5), zgodnie z którym ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia.
Postępowanie dotyczy udzielenia zamówienia na okres od dnia 03 marca 2023 roku do czasu rozpoczęcia wykonywania umowy (umów) zawartej (ych) w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego nr MKUO ProNatura ZP/NO/58/22 dla poszczególnych części zamówienia, nie dłużej niż do dnia 07 marca 2023 roku (do g. 6:00 w cz. I, II i III SPO, a do g. 8:00 w cz. III PSZOK) i nie dłużej niż do czasu wykorzystania środków przeznaczonych na realizację zamówienia, z uwzględnieniem poniższych postanowień dotyczących minimalnego gwarantowanego zakresu zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.