eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelcz-Laskowice › Budowa sieci wod. PEHD śr. 160mm pomiędzy siecią wod. PVC SN 160mm w dz. Nr 13 AM-47 obr. L-ce a miejscem wpięcia do sieci wod. PVC 110mm w dz. Nr 9 AM-1 obr. Dziuplina, Gm. Jelcz-L-ce - ETAP II



Ogłoszenie z dnia 2022-05-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa sieci wod. PEHD śr. 160mm pomiędzy siecią wod. PVC SN 160mm w dz. Nr 13 AM-47 obr. L-ce a miejscem wpięcia do sieci wod. PVC 110mm w dz. Nr 9 AM-1 obr. Dziuplina, Gm. Jelcz-L-ce – ETAP II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931116963

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Techników 8

1.5.2.) Miejscowość: Jelcz-Laskowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-221

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 713188017

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zgk-jelcz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgk-jelcz.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa sieci wod. PEHD śr. 160mm pomiędzy siecią wod. PVC SN 160mm w dz. Nr 13 AM-47 obr. L-ce a miejscem wpięcia do sieci wod. PVC 110mm w dz. Nr 9 AM-1 obr. Dziuplina, Gm. Jelcz-L-ce – ETAP II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-91742196-cc5b-11ec-aa46-6a814e8de928

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00146328

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://portal.smartpzp.pl/ZGK-Jelcz-Laskowice

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/zgk-jelcz-laskowice

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: dostępne na https://portal.smartpzp.pl/zgk-jelcz-laskowice/elearning

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Przestrzegając przepisów ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2018 r., poz. 1000) oraz wypełniając obowiązki wynikające z regulacji zawartych w art. 13 i z uwagi na zapis art. 14 Roz-porządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 str.1), zwanym dalej: „RODO”, Zamawiający informuje, iż:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zakład Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. ul. Techników 8, 55-221 Jelcz-Laskowice;
b) inspektorem ochrony danych osobowych jest Ewa Kocjan e-mail: iodo@zgk-jelcz.pl;
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym o war-tości szacunkowej poniżej progów unijnych - zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych,;
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o ustawę z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień pu-blicznych;
e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy oraz przez obowiązujący w spółce okres archiwizacji umów;
f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowa-niu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautoma-tyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
h) posiada Pani/Pan:
a. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b. na podstawie art. 16 RODO prawa do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *
c. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;

d. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
i) nie przysługuje Pani/Panu:

a. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZGK.PZP.01.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Budowa sieci wodociągowej PEHD śr. 160mm pomiędzy siecią wodociągową PVC SN 160mm w dz. nr 13 AM-47 obr. Laskowice a miejscem wpięcia do sieci wodociągowej PVC 110mm w dz. nr 9 AM-1 obr. Dziuplina, Gm. Jelcz-Laskowice – ETAP II”.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający będzie się kierował jednym kryterium - ceny netto, o wadze 100%. Oferta najtańsza spośród złożonych ofert nieodrzuconych otrzyma 100 pkt., pozostałe proporcjonalnie mniej wg wzoru:
IPKTi = 𝐶n/𝐶i x 100
IPKTi – ilość punktów przyznana ofercie i-te,j
Cn – najniższa cena netto z ocenianych ofert,
Ci – cena netto ocenianej oferty,
2. Za najkorzystniejszą będzie wybrana oferta z największą ilością punktów.
3. Zamówienie zostanie udzielone temu Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaga-niom przedstawionym w niniejszej SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane wy-żej kryterium oceny ofert.
4. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert otrzyma taką samą
końcową ocenę, wtedy Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. ( podstawa: Art. 248 ustawy).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Warunek sytuacji ekonomicznej lub finansowej – podstawa Art. 115, Ust. 1, punkt 3 ustawy PZP
Opis sposobu oceny spełnienia warunku: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał ubezpieczenie odpo-wiedzialności cywilnej do kwoty co najmniej 2 mln PLN (słownie dwa miliony PLN).
1.2.2. Warunek zdolności technicznej lub zawodowej – podstawa Art. 116, Ust. 1 ustawy PZP
Opis sposobu oceny spełnienia warunku: za spełnienie powyższego warunku, Zamawiający uzna:
1.2.2.1. Pisemne oświadczenie Wykonawcy w tym zakresie sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ.
1.2.2.2. Wykonanie z należytą starannością w okresie ostatnich pięciu lat (a jeżeli okres prowadzenia działal-ności jest krótszy – w tym okresie), przed dniem wszczęcia postępowania co najmniej 3 zamówień w branży instala-cyjnej (sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej) o wartości minimum 500.000,00zł każde z podaniem ich wartości, nazwy przedmiotu zamówienia (zakres robót) nazwy odbiorcy zamówienia, terminu realizacji według wzoru stanowią-cego załącznik nr 6 do SWZ), a także załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - referencje.

1.2.2.3. Wskazanie przez Wykonawcę osoby, która będzie uczestniczyć w realizacji przedmiotu zamówienia, posiadającej aktualne uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach wymaganych dla reali-zacji przedmiotowego zamówienia, osoby te winne przynależeć do stosownej Izby Inżynierów Budownictwa (posiadać aktualny wpis) i posiadać co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe. (załącznik nr 5 do SZW)
W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będą łączne zdolności techniczne lub zawodowe.
W tym celu Wykonawcy składając ofertę wspólną, przedkładają jeden wspólny wykaz dostaw oraz dowody, że do-stawy te zostały wykonane należycie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Nie

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 2.1. Oświadczenie sporządzone wg załącznika nr 3 do SWZ, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania.
2.2. Oświadczenie sporządzone wg załącznika nr 4 do SWZ, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
2.3. Wykaz osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia, sporządzony wg załącznika nr 5 do SWZ.
2.4. Wykaz robót budowlanych wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat, sporządzony wg załącznika nr 6 do SWZ.
2.5. Wykonawca, który złożył najkorzystniejszą ofertę w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na platformie zaku-powej https://portal.smartpzp.pl/ZGK-Jelcz-Laskowice informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 222 ust. 5 Ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej sa-mej grupy kapitałowej, o którym mowa w ust. 2 art. 126 Ustawy, sporządzone wg załącznika nr 7 do SWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie Zamówienia.
2.6. Na podstawie Art. 126 ust. 2 Ustawy, na każdym etapie postępowania Zamawiający może wezwać Wyko-nawców do złożenia wszystkich lub wybranych podmiotowych środków dowodowych
2.7. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie oświadczenia i dokumenty, o których mowa w punktach 2.1., 2.2, 2.3, 2.4 i 2.5 powyżej składa każdy z Wykonawców.
2.8. W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacjach podmiotów udostępniających zasoby oświadczenia i dokumenty, o których mowa w punktach 2.1., 2.2, 2.3, 2.4. i 2.5 składa obok Wykonawcy każdy z nich, do-datkowo potwierdzając możliwość udostępnienia Wykonawcy jego zasobów w wymiarze niezbędnym do re-alizacji zamówienia.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie sporządzone wg załącznika nr 3 do SWZ w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia zpostępowania

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

wg swz

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

wg swz

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

20.000,00 PLN

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będą łączne zdolności techniczne lub zawodowe.
W tym celu Wykonawcy składając ofertę wspólną, przedkładają jeden wspólny wykaz dostaw oraz dowody, że do-stawy te zostały wykonane należycie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak

7.2.) Informacje na temat zaliczek:

zamawiający gwarantuje możliwość wystawienia dwóch faktur cząstkowych po 30% ceny netto, której mowa w par. 4 ust. 1 punkt a. każda, popartej udokumentowanymi wydatkami Wykonawcy ( faktury za zakup materiałów i usług, zaakceptowane przez Zamawiającego protokoły częściowego wykonania umowy).

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-05-26 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://portal.smartpzp.pl/zgk-jelcz-laskowice

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-05-26 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.