eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mokobody › "Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Mokobody"



Ogłoszenie z dnia 2021-08-12


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00146317 z dnia 2021-08-12

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Mokobody"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MOKOBODY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582492

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Plac Chreptowicza 25

1.5.2.) Miejscowość: Mokobody

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-124

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki

1.5.7.) Numer telefonu: 25 641 13 15

1.5.8.) Numer faksu: 25 641 13 15 wew. 34

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mokobody.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugmokobody.bip.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ugmokobody.bip.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Mokobody"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-34fb7a91-cddb-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00146317

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00083976/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GP.271.1.4.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 135772,34 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji sieci elektroenergetycznej oświetlenia ulicznego w Gminie Mokobody w miejscowościach: Osiny Górne, Zaliwie-Piegawki, Wyłazy, Skupie, Dąbrowa zgodnie z warunkami modernizacji oświetlenia ulicznego (warunki w załącznikach) w poszczególnych miejscowościach.
Przedmiot zamówienia obejmuje 5 miejscowości tj.:
1) „Zakup i podwieszenie lamp oświetlenia ulicznego w miejscowości Osiny Górne”;
2) „Zakup i podwieszenie lamp oświetlenia ulicznego w miejscowości Zaliwie-Piegawki”;
3) „Zakup i podwieszenie lamp oświetlenia ulicznego w miejscowości Wyłazy”;
4) „Zakup i podwieszenie lamp oświetlenia ulicznego w miejscowości Skupie”;
5) „Zakup i podwieszenie lamp oświetlenia ulicznego w miejscowości Dąbrowa”.
2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z projektami wykonawczymi stanowiącymi załącznik nr 8 do swz.
3. Wykonawca wystawi odrębne faktury na poszczególne miejscowości/zadania będące przedmiotem zamówienia (warunek niezbędny do rozliczenia dofinansowania inwestycji).
4. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
5. Zamawiający informuje, że Wykonawcy powinni skalkulować cenę ofertową w oparciu o dokumentację, o której mowa w pkt 1 niniejszego rozdziału.
6. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną, zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami. Przedmiot zamówienia Wykonawca wykona
z własnych nowych materiałów pierwszego gatunku. Materiały dostarczone przez Wykonawcę powinny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane.
7. Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić i przedstawić Zamawiającemu harmonogram rzeczowo-finansowy w terminie do 7 dni po podpisania umowy (dokument niezbędny do rozliczenia dofinansowania inwestycji).
8. Gwarancja na przedmiot zamówienia – 60 miesięcy.
9. Gwarancja na wbudowane urządzenia –zgodnie z gwarancją producenta ale nie mniej niż 60 miesięcy.
10. Zdemontowane stare oprawy oświetleniowe i skrzynki SON będące własnością PGE Wykonawca przekaże do RE Siedlce natomiast pozostałe oprawy oświetleniowe zostaną przekazane w miejsce wskazane przez Zamawiającego.
11. Wykonawca zobowiązany jest przygotować pełną dokumentację niezbędną do podpisania przez Gminę Mokobody umowy na udostępnienie podpór linii energetycznej oraz dzierżawy elementów instalacji oświetleniowej
12. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie materiałów i urządzeń równoważnych do wskazanych w dokumentacji technicznej, z zastrzeżeniem, że ich parametry techniczne, funkcjonalne i użytkowe nie mogą być gorsze niż parametry materiałów i urządzeń wskazanych w dokumentacji technicznej. Zamawiający będzie dokonywał oceny zgodności i równoważności w uzgodnieniu z autorem dokumentacji technicznej.
13. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę – należy przyjąć, że Zamawiający podał opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno - eksploatacyjno - użytkowych nie gorszych niż te, które zostały podane w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie materiałów i urządzeń równoważnych do wskazanych w dokumentacji technicznej, z zastrzeżeniem, że ich parametry techniczne, funkcjonalne i użytkowe nie mogą być gorsze niż parametry materiałów i urządzeń wskazanych w dokumentacji technicznej. Zamawiający będzie dokonywał oceny zgodności i równoważności w uzgodnieniu z autorem dokumentacji technicznej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 118756,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 154297,35 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 118756,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe „MADO” Andrzej Mróz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8231206898

7.3.3) Ulica: Leśna

7.3.4) Miejscowość: Kosów Lacki

7.3.5) Kod pocztowy: 08-330

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 118756,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-09-10

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-08-12 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.