Ogłoszenie z dnia 2022-05-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00124591/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-15
- 2022/BZP 00131801/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Ochrona fizyczna meczów piłki nożnej oraz meczów piłki nożnej halowej.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KLUB SPORTOWY "GÓRNIK" POLKOWICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021391487
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kopalniana 4
1.5.2.) Miejscowość: Polkowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-100
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: klub@ksgornik.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ksgornik.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Gminna Osoba Prawna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Działalność sportowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Ochrona fizyczna meczów piłki nożnej oraz meczów piłki nożnej halowej.”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6728c6b2-a396-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00146305
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00124591/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 230200,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 Piłka nożnaPrzedmiotem zamówienia jest świadczenie usług zabezpieczenia meczów piłki nożnej, organizowanych przez Klub Sportowy „Górnik” Polkowice Sp. z o.o. polegających na prowadzeniu działań prewencyjnych i interwencyjnych, których celem będzie zapewnienie bezpieczeństwa, ochrona ładu i porządku organizowanych na stadionie miejskim przy ul. Kopalnianej 4 w Polkowicach.
Usługa zabezpieczenia imprez masowych jest świadczona w oparciu o przepisy Ustawy z dnia 20 marca 2009 roku o bezpieczeństwie imprez masowych (Dz. U. nr 62, poz. 504 wraz z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 30 sierpnia 2011 roku (Dz. U. nr 183, poz. 1087) wymogów jakie powinni spełniać kierownik do spraw bezpieczeństwa, służby porządkowe i służby informacyjne i polega na
a. Ochronie uczestników imprez masowych i meczów piłkarskich nie będących imprezami masowymi w tym kibiców, zawodników, kadry trenerskiej, sędziów, przedstawicieli związku sportowego, poprzez stanowczą interwencję w przypadkach naruszenia przez osoby znajdujące się na terenie chronionym obowiązujących przepisów Ustawy o bezpieczeństwie imprez masowych i regulaminów oraz poprzez przywrócenie zakłóconego przebiegu imprez w tym w szczególności:
1) ochrony osób, tj. podjęcia wszelkich koniecznych i zgodnych z prawem działań mających na celu zapewnienie bezpieczeństwa życia, zdrowia i nietykalności osobistej osób uczestniczących w imprezie sportowej,
2) ochrony mienia, tj. podjęcia wszelkich koniecznych i zgodnych z prawem działań zapobiegających przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu, a także przeciwdziałających powstawaniu szkody wynikającej z tych zdarzeń oraz niedopuszczających do wstępu osób nieuprawnionych na teren obiektu,
3) zapewnienia Służby Porządkowej i Służby Informacyjnej w liczbie osób ustalonej ze Zleceniodawcą,
4) prowadzenia i przechowywania dokumentacji dotyczącej zatrudnionych pracowników wykonujących zadania wynikające z niniejszej Umowy, w tym dokumentacji przebiegu czynności podejmowanych w związku z wykonaniem umowy,
b. Uniemożliwieniu przedostania się na teren chronionego obiektu osób nieposiadających ważnego biletu lub osób wymienionych w art. 22 ust. 1 Ustawy o bezpieczeństwie imprez masowych w tym w szczególności do prowadzenia następujących czynności:
1) sprawdzania i stwierdzania uprawnień osób do uczestniczenia w imprezie sportowej, a w przypadku stwierdzenia braku takich uprawnień - wezwania ich do opuszczenia imprezy sportowej,
2) legitymowania osób w celu ustalenia ich tożsamości,
3) przeglądania zawartości bagaży, odzieży osób, w przypadku podejrzenia, że osoby te wnoszą lub posiadają broń lub inne niebezpieczne przedmioty, materiały wybuchowe, wyroby pirotechniczne, materiały pożarowo niebezpieczne, napoje alkoholowe, środki odurzające lub substancje psychotropowe,
4) wydawania poleceń przez służby informacyjno-porządkowe osobom zakłócającym porządek publiczny lub zachowującym się niezgodnie z regulaminem imprezy sportowej/obiektu, a w przypadku niewykonania tych poleceń - wezwania ich do opuszczenia imprezy sportowej,
5) ujęcia, w celu niezwłocznego przekazania Policji, osób stwarzających bezpośrednie zagrożenie dla dóbr powierzonych ochronie oraz osób dopuszczających się czynów zabronionych,
6) zgłaszania bezzwłocznie kierownikowi do spraw bezpieczeństwa lub innej upoważnionej osobie ze strony Zleceniodawcy wszelkich zauważonych braków lub naruszeń stanu zabezpieczenia terenu obiektu, a po zakończonej imprezie sportowej w formie pisemnej w terminie do 2 dni od daty wykonania usługi.
Służby porządkowe – w czasie trwania imprezy sportowej, działając zgodnie z regulaminem imprezy sportowej/obiektu, w ramach zaangażowanych zgodnie z niniejszą Umową sił i środków są dodatkowo zobowiązane do:
1) usuwania z miejsca przeprowadzenia imprezy sportowej osób, które swoim zachowaniem zakłócają porządek publiczny lub zachowują się niezgodnie z regulaminem imprezy sportowej lub regulaminem obiektu (terenu),
2) usuwania z miejsc przeprowadzenia imprezy sportowej osób mających zakaz wstępu na imprezy sportowe.
2. Służby informacyjne w czasie trwania imprezy sportowej, działając zgodnie z regulaminem imprezy sportowej/obiektu, w ramach zaangażowanych sił i środków - są dodatkowo zobowiązane do:
1) informowania o udogodnieniach oraz wymogach bezpieczeństwa określonych przez organizatora lub służby ratownicze,
2) informowania o umiejscowieniu punktów medycznych, gastronomicznych i sanitarnych,
3) nadzorowania bezpiecznego wejścia i wyjścia osób uczestniczących w imprezie sportowej,
4) niedopuszczania osób uczestniczących w imprezie sportowej do miejsc nieprzeznaczonych dla publiczności,
5) niezwłocznego reagowania na incydenty i zagrożenia oraz podejmowania niezbędnych działań zaradczych, w szczególności poprzez informowanie o nich służb porządkowych,
6) obserwowania wszystkich obszarów potencjalnego zagrożenia i przeciwdziałania nadmiernemu zagęszczeniu osób,
7) pilnowania przestrzegania postanowień regulaminu obiektu (terenu) i regulaminu imprezy sportowej,
8) reagowania na skargi składane przez osoby uczestniczące w imprezie sportowej.
c. Ochronie wszelkich budynków i innych obiektów znajdujących się na terenie imprezy masowej przed dostępem osób nieupoważnionych;
Wykonywanie czynności związanych z zabezpieczeniem imprezy sportowej o októrych mowa w lit a-c odbywać się będzie w następujący sposób:
1) członkowie służby porządkowej i informacyjnej stawią się na terenie Stadionu i potwierdzą swoją obecność na liście obecności, zgodnie z harmonogramem godzinowym.
2) Wykonawca wyposaży, na własny koszt, wszystkich pracowników ochrony wykonujących ochronę fizyczną na Stadionie, a także obsługę, w sprzęt i środki niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia
3) Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia na swój koszt ubioru i oznaczenia pracowników (identyfikatorów) wykonujących zadania w sposób jednolity.
4) Wykonawca zobowiązuje się do współdziałania ze służbami medycznymi
i przeciwpożarowymi w czasie trwania imprezy sportowej, zgodnie z wytycznymi Zleceniodawcy, obowiązującymi przepisami prawa oraz dobrymi obyczajami.
5) W razie kontroli imprezy sportowej Wykonawca zobowiązuje się do współpracy z organami administracji publicznej uprawnionymi do kontroli.
6) Zamawiający udostępnieni Wykonawcy wzorów kart wstępu i biletów lub innych dokumentów, uprawniających do wstępu i przebywania na imprezie nie później niż 7 dni przez rozpoczęciem imprezy sportowej.
7) Zamawiający uzyska wszelkie pozwolenia, uzgodnienia i opinie konieczne do przeprowadzenia imprezy sportowej.
8) W przypadku, gdy działania Wykonawcy w ramach zaangażowanych sił i środków uniemożliwiają skuteczne przeciwdziałanie zagrożeniom dla zdrowia i życia uczestników imprezy sportowej, kierownik do spraw bezpieczeństwa w imieniu Zamawiającego wystąpi o pomoc do Policji w tym zakresie.
9) Zamawiający zapewni należytą koordynację wszelkich służb obecnych na terenie obiektu w czasie trwania imprezy sportowej, zapewniającą realizację obowiązków wynikających z obowiązujących przepisów prawa.
10) Zamawiający zawiadomieni Wykonawcę o wymagającej ilości pracowników do zabezpieczenia: w terminie 3 dni roboczych przed terminem meczu.
Przewiduje się w rundzie wiosennej 4 meczów w tym 1 o podwyższonym poziomie ryzyka.
Przewiduje się w rundzie jesiennej 12 meczów.
Czas zabezpieczenia:
• 4,5 godziny (piłka nożna)
Szczegółowy harmonogram spotkań rundy wiosennej Zamawiający przekaże Wykonawcy po podpisaniu umowy, natomiast harmonogram rundy jesiennej niezwłocznie po jego otrzymaniu.
Zamawiający przekaże Wykonawcy pisemnie. Maksymalna ilość uczestników (widzów) meczów wynosi 3324 osób. Wykonawca musi dysponować ilością minimum 79 osób na meczu podwyższonego ryzyka i minimum 41 osób na meczu nie będącym meczem podwyższonego ryzyka.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.5.) Wartość części: 207450,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 Piłka nożna halowaPrzedmiotem zamówienia jest świadczenie usług zabezpieczenia meczów piłki nożnej halowej, organizowanych przez Klub Sportowy „Górnik” Polkowice Sp. z o.o. polegających na prowadzeniu działań prewencyjnych i interwencyjnych, których celem będzie zapewnienie bezpieczeństwa, ochrona ładu i porządku organizowanych w hali sportowej, która znajduje się przy ul. Dąbrowskiego 1a w Polkowicach.
Usługa zabezpieczenia imprez w sprawie wymogów jakie powinni spełniać kierownik do spraw bezpieczeństwa, służby porządkowe i służby informacyjne i polega na:
a. Ochronie uczestników imprez sportowych, w tym kibiców, zawodników, kadry trenerskiej, sędziów, przedstawicieli związku sportowego, poprzez stanowczą interwencję w przypadkach naruszenia przez osoby znajdujące się na terenie szczególności:
1) ochrony osób, tj. podjęcia wszelkich koniecznych i zgodnych z prawem działań mających na celu zapewnienie bezpieczeństwa życia, zdrowia i nietykalności osobistej osób uczestniczących w imprezie sportowej,
2) ochrony mienia, tj. podjęcia wszelkich koniecznych i zgodnych z prawem działań zapobiegających przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu, a także przeciwdziałających powstawaniu szkody wynikającej z tych zdarzeń oraz niedopuszczających do wstępu osób nieuprawnionych na teren obiektu,
3) zapewnienia Służby Porządkowej i Służby Informacyjnej w liczbie osób ustalonej ze Zleceniodawcą,
4) prowadzenia i przechowywania dokumentacji dotyczącej zatrudnionych pracowników wykonujących zadania wynikające z niniejszej Umowy, w tym dokumentacji przebiegu czynności podejmowanych w związku z wykonaniem umowy,
b. Zapewnienie kierownika ds. bezpieczeństwa, którego zadaniem będzie:
- odprawa przed każdym meczem (w tygodniu na terenie obiektu gospodarza spotkania),
- przed meczem utrzymuje kontakt ze służbami tj. policja, straż miejska, straż pożarną itp.,
- utrzymywanie kontaktu z klubem rywala (informacja o kibicach gości),
- utrzymywanie kontaktu z delegatem meczowym i przygotowanie dokumentacji meczowej;
c. Uniemożliwieniu przedostania się na teren chronionego obiektu osób nieposiadających ważnego biletu prowadzenia następujących czynności:
1) sprawdzania i stwierdzania uprawnień osób do uczestniczenia w imprezie sportowej, a w przypadku stwierdzenia braku takich uprawnień - wezwania ich do opuszczenia imprezy sportowej,
2) legitymowania osób w celu ustalenia ich tożsamości,
3) przeglądania zawartości bagaży, odzieży osób, w przypadku podejrzenia, że osoby te wnoszą lub posiadają broń lub inne niebezpieczne przedmioty, materiały wybuchowe, wyroby pirotechniczne, materiały pożarowo niebezpieczne, napoje alkoholowe, środki odurzające lub substancje psychotropowe,
4) wydawania poleceń przez służby informacyjno-porządkowe osobom zakłócającym porządek publiczny lub zachowującym się niezgodnie z regulaminem imprezy sportowej/obiektu, a w przypadku niewykonania tych poleceń - wezwania ich do opuszczenia imprezy sportowej,
5) ujęcia, w celu niezwłocznego przekazania Policji, osób stwarzających bezpośrednie zagrożenie dla dóbr powierzonych ochronie oraz osób dopuszczających się czynów zabronionych,
6) zgłaszania bezzwłocznie kierownikowi do spraw bezpieczeństwa lub innej upoważnionej osobie ze strony Zleceniodawcy wszelkich zauważonych braków lub naruszeń stanu zabezpieczenia terenu obiektu, a po zakończonej imprezie sportowej w formie pisemnej w terminie do 2 dni od daty wykonania usługi.
Służby porządkowe – w czasie trwania imprezy sportowej, działając zgodnie z regulaminem imprezy sportowej/obiektu, w ramach zaangażowanych zgodnie z niniejszą Umową sił i środków są dodatkowo zobowiązane do:
9) usuwania z miejsca przeprowadzenia imprezy sportowej osób, które swoim zachowaniem zakłócają porządek publiczny lub zachowują się niezgodnie z regulaminem imprezy sportowej lub regulaminem obiektu (terenu),
10) usuwania z miejsc przeprowadzenia imprezy sportowej osób mających zakaz wstępu na imprezy sportowe.
3. Służby informacyjne w czasie trwania imprezy sportowej, działając zgodnie z regulaminem imprezy sportowej/obiektu, w ramach zaangażowanych sił i środków - są dodatkowo zobowiązane do:
1) informowania o udogodnieniach oraz wymogach bezpieczeństwa określonych przez organizatora lub służby ratownicze,
2) informowania o umiejscowieniu punktów medycznych, gastronomicznych i sanitarnych,
3) nadzorowania bezpiecznego wejścia i wyjścia osób uczestniczących w imprezie sportowej,
4) niedopuszczania osób uczestniczących w imprezie sportowej do miejsc nieprzeznaczonych dla publiczności,
5) niezwłocznego reagowania na incydenty i zagrożenia oraz podejmowania niezbędnych działań zaradczych, w szczególności poprzez informowanie o nich służb porządkowych,
6) obserwowania wszystkich obszarów potencjalnego zagrożenia i przeciwdziałania nadmiernemu zagęszczeniu osób,
7) pilnowania przestrzegania postanowień regulaminu obiektu (terenu) i regulaminu imprezy sportowej,
8) reagowania na skargi składane przez osoby uczestniczące w imprezie sportowej.
d. Ochronie wszelkich budynków i innych obiektów znajdujących się na terenie imprezy sportowej przed dostępem osób nieupoważnionych;
Wykonywanie czynności związanych z zabezpieczeniem imprezy sportowej o októrych mowa w lit a-c odbywać się będzie w następujący sposób:
1) członkowie służby porządkowej i informacyjnej stawią się na terenie Stadionu i potwierdzą swoją obecność na liście obecności, zgodnie z harmonogramem godzinowym.
2) Wykonawca wyposaży, na własny koszt, wszystkich pracowników ochrony wykonujących ochronę fizyczną na Stadionie, a także obsługę, w sprzęt i środki niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia
3) Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia na swój koszt ubioru i oznaczenia pracowników (identyfikatorów) wykonujących zadania w sposób jednolity.
4) Wykonawca zobowiązuje się do współdziałania ze służbami medycznymi
i przeciwpożarowymi w czasie trwania imprezy sportowej, zgodnie z wytycznymi Zleceniodawcy, obowiązującymi przepisami prawa oraz dobrymi obyczajami.
5) W razie kontroli imprezy sportowej Wykonawca zobowiązuje się do współpracy z organami administracji publicznej uprawnionymi do kontroli.
6) Zamawiający udostępnieni Wykonawcy wzorów kart wstępu i biletów lub innych dokumentów, uprawniających do wstępu i przebywania na imprezie nie później niż 7 dni przez rozpoczęciem imprezy sportowej.
7) Zamawiający uzyska wszelkie pozwolenia, uzgodnienia i opinie konieczne do przeprowadzenia imprezy sportowej.
8) W przypadku, gdy działania Wykonawcy w ramach zaangażowanych sił i środków uniemożliwiają skuteczne przeciwdziałanie zagrożeniom dla zdrowia i życia uczestników imprezy sportowej, kierownik do spraw bezpieczeństwa w imieniu Zamawiającego wystąpi o pomoc do Policji w tym zakresie.
9) Zamawiający zapewni należytą koordynację wszelkich służb obecnych na terenie obiektu w czasie trwania imprezy sportowej, zapewniającą realizację obowiązków wynikających z obowiązujących przepisów prawa.
10) Zamawiający zawiadomieni Wykonawcę o wymagającej ilości pracowników do zabezpieczenia: w terminie 3 dni roboczych przed terminem meczu.
Przewiduje się w rundzie wiosennej 4 mecze.
Przewiduje się w rundzie jesiennej 9 meczów.
Czas zabezpieczenia:
• 3,5 godziny (piłka nożna halowa)
Szczegółowy harmonogram spotkań rundy wiosennej Zamawiający przekaże Wykonawcy po podpisaniu umowy, natomiast harmonogram rundy jesiennej niezwłocznie po jego otrzymaniu. Zamawiający przekaże Wykonawcy pisemnie. Maksymalna ilość uczestników (widzów) meczów wynosi 300 osób. Wykonawca musi dysponować ilością do 10 osób na imprezie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.5.) Wartość części: 22750,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 27.04.2022 r. do godz. 10.00 nie złożono żadnej oferty
w postępowaniu, w związku z powyższym, zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy Pzp, postępowanie o udzielenie zamówienia
w zakresie części 1 oraz 2 podlega unieważnieniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 27.04.2022 r. do godz. 10.00 nie złożono żadnej oferty
w postępowaniu, w związku z powyższym, zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy Pzp, postępowanie o udzielenie zamówienia
w zakresie części 1 oraz 2 podlega unieważnieniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
INNE PRZETARGI Z POLKOWIC
- Modernizacja dachu Przedszkola Miejskiego nr 5 w Polkowicach
- "Dzierżawa aparatów do laboratorium i dostawa odczynników na potrzeby Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych ZOZ S.A. w Polkowicach"
- "Sporządzenie dokumentacji geodezyjnej w zakresie wznowienia/wyznaczenia/ ustalenia granic działek (dr, W, Wp)"
- Oznakowanie poziome dróg gminnych i wewnętrznych na terenie gminy Polkowice
- Przebudowa odcinka kanalizacji deszczowej w ciągu drogi powiatowej nr 1179D, ul. Szkolna w Przemkowie
- Budowa odcinka drogi gminnej nr 100112D - ul. Jana Pawła II
więcej: przetargi w Polkowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie kompleksowych usług w zakresie ochrony, w tym konwojowanie wartości pieniężnych Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kutnie"
- Świadczenie usługi fizycznej obiektu Powiatowego Urzędu Pracy w Łodzi (część I)
- Świadczenie usług całodobowej ochrony budynków, terenu wokół budynku i parkingu należących do posesji "Konwersja Energii i Źródła Odnawialne" Centrum Badawczego PAN
- Usługa ochrony fizycznej osób i mienia wraz ze wsparciem grupy interwencyjnej realizowana w obiektach Sądu Rejonowego dla Wrocławia-Śródmieścia we Wrocławiu.
- Całodobowa, stała, bezpośrednia, fizyczna ochrona osób i mienia, monitoring sygnałów alarmowych, interwencja samochodowej grupy interwencyjnej
- ZP. 261.2. 2024Fizyczna ochrona ludzi i mienia budynku Sądu Okręgowego w Gliwicach ul. Kościuszki 15 i budynku Sali karnej przy Sądzie Okręgowym w Gliwicach
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.