Ogłoszenie z dnia 2023-03-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00049559/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-23
- 2023/BZP 00049826/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Zabezpieczenie komory Seeling na mpoz. Kazanów Kopalni Soli „Wieliczka””
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KOPALNIA SOLI "WIELICZKA" SPÓŁKA AKCYJNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000041683
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Park Kingi 1
1.5.2.) Miejscowość: Wieliczka
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.sa@kopalnia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopalniawieliczka.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Górnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zabezpieczenie komory Seeling na mpoz. Kazanów Kopalni Soli „Wieliczka””2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bf490140-97de-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00146231
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00049559
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KSW/2022/INP/3
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 8743111,69 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót górniczych mających na celu zabezpieczenie komory Seeling na mpoz. Kazanów oraz przebudowa podłużni Kazanów wraz ze skrzyżowaniem w podziemnej części zakładu Kopalnia Soli „Wieliczka”, zwanych dalej „robotami górniczymi”.
2. Przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany w następujących Etapach:
1) Etap I – obejmujący zabezpieczenie północno-wschodniej części komory Seeling na mpoz. Kazanów,
2) Etap II – obejmujący roboty górnicze w południowo-wschodniej części komory Seeling:
a) zabudowę kasztu ażurowego pełniącego funkcję tamy iniekcyjnej,
b) przybierkę stropu na przedłużeniu filara wschodniego do poprzeczni Seeling,
c) transport i lokowanie urobku, zalegającego w rejonie zachodniego ociosu komory – strefa 3,
d) wykonanie zabezpieczenia stropu w rejonie ociosu południowego komory obudową kotwową z kotew kompozytowych o długości 10,0m zabudowanych w siatce 1,0x1,0 m – strefa 3,
3) Etap III - obejmujący roboty górnicze w podłużni Kazanów oraz przebudowę skrzyżowania.
3. Zamawiający zobowiązuje się do wykonania Etapu I o wartości całkowitego wynagrodzenia brutto wskazanego w formularzu ofertowym. Zamawiający ma prawo zrezygnować (w całości lub w części) z Etapu II i Etapu III o wartości całkowitego wynagrodzenia brutto określonego w formularzu ofertowym, w terminie do 11 miesięcy licząc od dnia podpisania umowy (prawo opcji).
4. Do realizacji Etapu I Wykonawca przystąpi niezwłocznie po zawarciu umowy.
5. Do realizacji Etapu II Wykonawca przystąpi po zakończeniu realizacji Etapu I, chyba, że z przyczyn technologicznych zajdzie konieczność jego realizacji w trakcie trwania Etapu I. W takiej sytuacji Zamawiający pisemnie poinformuje Wykonawcę o konieczności rozpoczęcia robót górniczych objętych Etapem II.
6. Do realizacji Etapu III Wykonawca przystąpi po zakończeniu realizacji Etapu II, chyba, że z przyczyn technologicznych zajdzie konieczność jego realizacji w trakcie trwania Etapu I lub Etapu II. W takiej sytuacji Zamawiający pisemnie poinformuje Wykonawcę o konieczności rozpoczęcia robót górniczych objętych Etapem III.
7. Zakres prac w ramach robót górniczych.
W ramach wykonania robót górniczych Wykonawca jest zobowiązany:
1) zorganizować plac (rejon) robót,
2) sporządzić technologię wykonywania robót,
3) zapewnić materiały niezbędne do realizacji robót górniczych,
4) zapewnić maszyny i urządzenia niezbędne do wykonania robót górniczych,
5) zapewnić osoby posiadające odpowiednie uprawnienia i kwalifikacje do nadzoru nad prowadzonymi robotami górniczymi,
6) zapewnić obsługę mierniczą,
7) zrealizować roboty górnicze.
8. Szacunkowy zakres robót górniczych został określony w SWZ. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia i zasad jego realizacji zawarte zostały w dokumentach przetargowych zamieszczonych na platformie Zamawiającego znajdującej się pod adresem: https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl
4.5.3.) Główny kod CPV: 45254100-3 - Roboty budowlane dla górnictwa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12566049,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12753501,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12566049,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Andrzej Ciszewski Zakład Robót Górniczych i Wysokościowych AMC
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: PL6760014057
7.3.4) Miejscowość: Morawica, Mników 389
7.3.5) Kod pocztowy: 32-084
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
1) GÓRTECH Przedsiębiorstwo Górnicze – Spółka z o.o. - wykonanie prac związanych z odpompowaniem solanki, lokowaniem i rozdrabnianiem urobku, częściowe wykonywanie kasztów,
2) firma: GMB Spółka z o.o. - wykonanie częściowe prac wysokościowych w komorze,
3) Przedsiębiorstwo Rewitalizacji Obiektów Podziemnych Sp. z o.o. -
wykonanie częściowe robót kotwowych, wykonanie kasztów, lokowanie i rozdrabnianie urobku,
4) Prace Wysokościowe F.U.B. Alpin-Team Marcin Grych - wykonanie częściowe prac wysokościowych w komorze
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ANDRZEJ CISZEWSKI ZAKŁAD ROBÓT GÓRNICZYCH I WYSOKOŚCIOWYCH "AMC"
jakie przetargi wygrała firma
ANDRZEJ CISZEWSKI ZAKŁAD ROBÓT GÓRNICZYCH I WYSOKOŚCIOWYCH "AMC"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12566049,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1) Etap I – w terminie 12 miesięcy, licząc od dnia podpisania umowy,
2) Etap II – w terminie 3 miesięcy, licząc od daty odbioru Etapu I, z zastrzeżeniem postanowień o których mowa w § 3 ust. 4,
3) Etap III – w terminie 10 miesięcy, licząc od daty odbioru Etapu II, z zastrzeżeniem postanowień o których mowa w § 3 ust. 5.
2. Maksymalny termin realizacji przedmiotu umowy wynosi 25 miesięcy, licząc od dnia podpisania umowy.
INNE PRZETARGI Z WIELICZKI
- "Świadczenie usługi opieki wytchnieniowej, o której mowa w programie "Opieka wytchnieniowa" dla Jednostek Samorządu Terytorialnego - edycja 2024r. "
- "Wykonanie remontu kapitalnego agregatu sprężarkowego AST-75G"
- "Dostawa komponentów do utylizacji wód zasolonych - część 2 - wapno budowlane hydratyzowane"
- "Usługi w zakresie pomiarów elektrycznych w podziemnej części Kopalni Soli "Wieliczka""
- "Wykonanie wykładzin chemoodpornych w zbiornikach technologicznych warzelni Kopalni Soli "Wieliczka""
- "Outsorcing druku"
więcej: przetargi w Wieliczce »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.