eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieliczka › "Zabezpieczenie komory Seeling na mpoz. Kazanów Kopalni Soli "Wieliczka""



Ogłoszenie z dnia 2023-03-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Zabezpieczenie komory Seeling na mpoz. Kazanów Kopalni Soli „Wieliczka””

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KOPALNIA SOLI "WIELICZKA" SPÓŁKA AKCYJNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000041683

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Park Kingi 1

1.5.2.) Miejscowość: Wieliczka

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.sa@kopalnia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopalniawieliczka.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Górnictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zabezpieczenie komory Seeling na mpoz. Kazanów Kopalni Soli „Wieliczka””

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bf490140-97de-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00146231

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00049559

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KSW/2022/INP/3

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 8743111,69 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót górniczych mających na celu zabezpieczenie komory Seeling na mpoz. Kazanów oraz przebudowa podłużni Kazanów wraz ze skrzyżowaniem w podziemnej części zakładu Kopalnia Soli „Wieliczka”, zwanych dalej „robotami górniczymi”.
2. Przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany w następujących Etapach:
1) Etap I – obejmujący zabezpieczenie północno-wschodniej części komory Seeling na mpoz. Kazanów,
2) Etap II – obejmujący roboty górnicze w południowo-wschodniej części komory Seeling:
a) zabudowę kasztu ażurowego pełniącego funkcję tamy iniekcyjnej,
b) przybierkę stropu na przedłużeniu filara wschodniego do poprzeczni Seeling,
c) transport i lokowanie urobku, zalegającego w rejonie zachodniego ociosu komory – strefa 3,
d) wykonanie zabezpieczenia stropu w rejonie ociosu południowego komory obudową kotwową z kotew kompozytowych o długości 10,0m zabudowanych w siatce 1,0x1,0 m – strefa 3,
3) Etap III - obejmujący roboty górnicze w podłużni Kazanów oraz przebudowę skrzyżowania.
3. Zamawiający zobowiązuje się do wykonania Etapu I o wartości całkowitego wynagrodzenia brutto wskazanego w formularzu ofertowym. Zamawiający ma prawo zrezygnować (w całości lub w części) z Etapu II i Etapu III o wartości całkowitego wynagrodzenia brutto określonego w formularzu ofertowym, w terminie do 11 miesięcy licząc od dnia podpisania umowy (prawo opcji).
4. Do realizacji Etapu I Wykonawca przystąpi niezwłocznie po zawarciu umowy.
5. Do realizacji Etapu II Wykonawca przystąpi po zakończeniu realizacji Etapu I, chyba, że z przyczyn technologicznych zajdzie konieczność jego realizacji w trakcie trwania Etapu I. W takiej sytuacji Zamawiający pisemnie poinformuje Wykonawcę o konieczności rozpoczęcia robót górniczych objętych Etapem II.
6. Do realizacji Etapu III Wykonawca przystąpi po zakończeniu realizacji Etapu II, chyba, że z przyczyn technologicznych zajdzie konieczność jego realizacji w trakcie trwania Etapu I lub Etapu II. W takiej sytuacji Zamawiający pisemnie poinformuje Wykonawcę o konieczności rozpoczęcia robót górniczych objętych Etapem III.
7. Zakres prac w ramach robót górniczych.
W ramach wykonania robót górniczych Wykonawca jest zobowiązany:
1) zorganizować plac (rejon) robót,
2) sporządzić technologię wykonywania robót,
3) zapewnić materiały niezbędne do realizacji robót górniczych,
4) zapewnić maszyny i urządzenia niezbędne do wykonania robót górniczych,
5) zapewnić osoby posiadające odpowiednie uprawnienia i kwalifikacje do nadzoru nad prowadzonymi robotami górniczymi,
6) zapewnić obsługę mierniczą,
7) zrealizować roboty górnicze.
8. Szacunkowy zakres robót górniczych został określony w SWZ. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia i zasad jego realizacji zawarte zostały w dokumentach przetargowych zamieszczonych na platformie Zamawiającego znajdującej się pod adresem: https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl

4.5.3.) Główny kod CPV: 45254100-3 - Roboty budowlane dla górnictwa

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12566049,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12753501,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12566049,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Andrzej Ciszewski Zakład Robót Górniczych i Wysokościowych AMC

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: PL6760014057

7.3.4) Miejscowość: Morawica, Mników 389

7.3.5) Kod pocztowy: 32-084

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

1) GÓRTECH Przedsiębiorstwo Górnicze – Spółka z o.o. - wykonanie prac związanych z odpompowaniem solanki, lokowaniem i rozdrabnianiem urobku, częściowe wykonywanie kasztów,
2) firma: GMB Spółka z o.o. - wykonanie częściowe prac wysokościowych w komorze,
3) Przedsiębiorstwo Rewitalizacji Obiektów Podziemnych Sp. z o.o. -
wykonanie częściowe robót kotwowych, wykonanie kasztów, lokowanie i rozdrabnianie urobku,
4) Prace Wysokościowe F.U.B. Alpin-Team Marcin Grych - wykonanie częściowe prac wysokościowych w komorze


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12566049,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Wykonawca jest zobowiązany zrealizować przedmiot umowy w następujących terminach:
1) Etap I – w terminie 12 miesięcy, licząc od dnia podpisania umowy,
2) Etap II – w terminie 3 miesięcy, licząc od daty odbioru Etapu I, z zastrzeżeniem postanowień o których mowa w § 3 ust. 4,
3) Etap III – w terminie 10 miesięcy, licząc od daty odbioru Etapu II, z zastrzeżeniem postanowień o których mowa w § 3 ust. 5.
2. Maksymalny termin realizacji przedmiotu umowy wynosi 25 miesięcy, licząc od dnia podpisania umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.