Ogłoszenie z dnia 2022-05-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00074589/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zaprojektowanie wraz z wykonaniem budowy rekreacyjnego obiektu małej architektury - zespołu torów rowerowych typu "pumptruck" na terenie dawnego Poligonu w Sierakowie k. Rawicza
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Sportu i Rekreacji w Rawiczu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 300463877
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Spokojna 1a
1.5.2.) Miejscowość: Rawicz
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-900
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.7.) Numer telefonu: 65 546 26 36
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: osir@rawicz.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.osir.rawicz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/5698891.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zaprojektowanie wraz z wykonaniem budowy rekreacyjnego obiektu małej architektury - zespołu torów rowerowych typu "pumptruck" na terenie dawnego Poligonu w Sierakowie k. Rawicza2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5e6234e0-9ac2-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00146124
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00070039/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Zaprojektowanie wraz z wykonaniem budowy rekreacyjnego obiektu małej architektury - zespołu torów rowerowych typu "pumptruck" na terenie dawnego Poligonu w Sierakowie k. Rawicza
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00074589/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OSiR.2710.1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 985000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie rekreacyjnego obiektu małej architektury – zespołu torów rowerowych typu „pumptruck” a następnie wykonanie przedsięwzięcia na terenie dawnego poligonu
w Sierakowie w ramach zadania „Zagospodarowanie Poligonu – adaptacja terenu dawnego Poligonu na cele sportu i rekreacji, kultury, edukacji, zdrowia i innych”.
2. W zakresie planowanego przedsięwzięcia jest wykonanie projektu budowlanego rekreacyjnego obiektu – zespołu torów rowerowych wg wstępnej koncepcji oraz uzyskanie niezbędnych uzgodnień i pozwoleń a następnie realizacja zamierzenia budowlanego zgodnie z opracowaną dokumentacją.
3. Zamierzenie obejmuje wykonanie rekreacyjnego obiektu małej architektury - zespołu torów rowerowych typu „pumptrack”. Celem przedsięwzięcia jest rozszerzenie infrastruktury wypoczynku i rekreacji Gminy Rawicz
w zakresie infrastruktury rowerowej.
4. Zakres prac przy realizacji niniejszego zamówienia, w ramach zaproponowanej ceny obejmuje w szczególności:
1) opracowanie projektu koncepcyjnego, a następnie dokumentacji projektowej niezbędnej do uzyskania wymaganych decyzji administracyjnych i pozwoleń. Zamawiający zastrzega sobie prawo wglądu do projektu koncepcyjnego i budowlanego i weryfikacji zawartych w nim danych pod względem zgodności z umową i programem funkcjonalno – użytkowym przed uzyskaniem decyzji administracyjnych lub skierowanie projektu do realizacji.
2) uzyskanie niezbędnych uzgodnień w tym między innymi:
a) sporządzenie aktualnej mapy do celów projektowych obejmującej swym zasięgiem obszar planowanego przedsięwzięcia wh lokalnych wymagań.
b) uzyskanie informacji o występowaniu urządzeń melioracyjnych,
c) prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę lub dokonanie skutecznego zgłoszenia robót budowlanych.
d) opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót.
3) w zakresie robót budowlanych wykonanie wszelkich robót budowlanych zgodnie z zatwierdzonym projektem budowlanym, w tym:
a) wykonanie zespołu torów rowerowych typu „pumptruck”.
b) plantowanie terenu i założenie trawnika.
c) wykonanie utwardzonego placu odpoczynku wyposażonego w ławki, stojaki rowerowe i kosze.
d) wykonanie odwodnienia, projektu oświetlenia obiektu ,
e) wykonanie robót budowlano-montażowych, zgodnie z obowiązującymi przepisami,
f) sporządzenie dokumentacji powykonawczej,
g) prowadzenie dziennika budowy,
h) inne prace towarzyszące prawidłowemu wykonaniu zamówienia,
i) uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie (jeżeli będzie wymagane).
5. Zaleca się, aby Wykonawca przed sporządzeniem oferty dokonał wizji lokalnej w celu zapoznania się z obiektem i terenem objętym zamówieniem a także zdobył na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy i wykonania zamówienia. Termin wizji lokalnej należy ustalić telefonicznie z osobą nadzorującą inwestycję – Panem Hubertem Kupczykiem. Koszt dokonania wizji lokalnej ponosi Wykonawca.
6. Ostateczny zakres rzeczowy wynikać będzie z opracowanej przez Wykonawcę dokumentacji powykonawczej, zawierającej inwentaryzację geodezyjną powykonawczą.
7. Szczegółowy opis i wymagania Zamawiającego w stosunku do przedmiotu niniejszego zamówienia zostały zawarte w programie funkcjonalno – użytkowym, który stanowi wytyczne do projektowania. W związku z tym dopuszcza się dokonywanie w fazie projektowania niezbędnych zmian PFU proponowanych przez Wykonawcę, niemniej jedynie po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego. Służy również do ustalenia planowanych kosztów prac projektowych i robót budowlanych i przygotowania oferty.
8. Przy opracowaniu oferty należy ująć i wycenić wszystkie inne czynności niezbędne, zdaniem Wykonawcy do prawidłowego zaprojektowania, wykonania i eksploatacji przedmiotu zamówienia tj. torów rowerowych „Pumptruck”.
9. Wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi zgodnie z postanowieniami zawartymi w niniejszej specyfikacji wraz z załącznikiem, o których w pkt 7 oraz projekcie umowy stanowiącym załącznik do SWZ.
10. Mogące występować w dokumentach zamówienia wraz z załącznikami wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę zostały użyte wyłącznie w celu wskazania założonego standardu przyjętych rozwiązań
i stanowią warunek równoważności dla rozwiązań zamiennych. Należy każdorazowo przyjąć, że wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”.
11. Wykonawca na podstawie udzielonego pełnomocnictwa do działania w imieniu Ośrodka Sportu i Rekreacji w Rawiczu zobowiązany jest w imieniu Zamawiającego i na jego rzecz uzyskać wymagane opinie, uzgodnienia, warunki, pozwolenia i decyzje niezbędne do opracowania projektu. Koszty z tym związane ponosi Wykonawca, w ramach zaproponowanej ceny ofertowej.
12. Wykonawca jest zobowiązany do opracowania dokumentacji projektowej w oparciu o obowiązujące przepisy prawne, w szczególności o wymogi wynikające z Prawa budowlanego oraz przepisy wykonawcze, jak również uwzględnić warunki i wymagania określone w wydanych opiniach, uzgodnieniach, warunkach i decyzjach. Zakres i treść projektu powinna być dostosowana do specyfiki i charakteru obiektu oraz stopnia skomplikowania robót budowlanych. 13. Jeżeli w trakcie opracowywania projektu nastąpi zmiana przepisów należy je uwzględnić przy realizacji. 14. Wykaz dokumentów jakie Wykonawca zobowiązany jest do zdania zamawiającemu w ramach prac projektowych i robót został określony w rozdziale III SWZ. 14. Dokumenty będące podstawą realizacji zamówienia publicznego, powinny być traktowane jak wzajemnie się objaśniające, z zachowaniem wymienionych poniżej kolejności, w celach interpretacji ważności zapisów:
1) Umowa i SWZ,
2) Program funkcjonalno – użytkowy,
3) Oferta Wykonawcy.
15. Przy wykonawstwie oraz odbiorze robót objętych zamówieniem obowiązywać będą zasady i wymagania dotyczące zasad prowadzenia robót, jak również ogólne wymagania dotyczące wykonania i odbioru robót budowlanych określonych w:
1) programie funkcjonalno – użytkowym,
2) projekcie budowlanym wraz z załącznikami opracowanym przez Wykonawcę,
3) opracowanej przez Wykonawcę Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych,
4) Specyfikacji Warunków Zamówienia z załącznikami,
5) Obowiązujących normach.
16. Wykonawca przy realizacji robót budowlanych, w ramach zaoferowanej ceny ofertowej zobowiązany będzie uwzględnić wymagania określone w pkt 16 rozdziału III SWZ. 17. Stosownie do art. 95 ust. 1 i 2 oraz art. 438 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego rodzaje podanych niżej czynności związanych z realizacją zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy
- roboty polegające na wykonaniu robót budowlanych ziemnych, układania nawierzchni.
Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli określono w rozdziale III SWZ i projekcie umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45212140-9 - Obiekty rekreacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1202300,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1202300,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1202300,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Velo Projekt Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5423238102
7.3.3) Ulica: Sienna 64
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-825
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1202300,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
INNE PRZETARGI Z RAWICZA
- Opracowanie aktów planowania przestrzennego dla Gminy Rawicz
- Zakup sprzętu do projekcji cyfrowych w Kinie Promień w Rawiczu
- Remont łaźni pawilonu B w Zakładzie Karnym w Rawiczu
więcej: przetargi w Rawiczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty budowlane w zakresie utwardzenia i przebudowy dróg na terenie Gminy Mełgiew
- MODERNIZACJA DACHU W BUDYNKU TEATRU LALEK GULIWER W WARSZAWIE PRZY UL. RÓŻANEJ 16.
- Przebudowa drogi gminnej od km 0+011,60 do km 0+547,55 w ciągu ulicy Chełmońskiego w m. Sade Budy gm. Jaktorów w zakresie wykonania chodnika.
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębów ewidencyjnych 326101_1.0055 i 326101_1.0056 położonych w jednostce ewidencyjnej Miasto Koszalin 326101_1
- Rozbiórka budynków magazynowych w Kalsku
- Wykonanie instalacji pomp ciepła na obiekcie Hali Sportowej Ośrodka Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Bemowo - w formule zaprojektuj i wybuduj
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.