Ogłoszenie z dnia 2023-03-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług cateringowych polegających na przygotowaniu i wydawaniu na potrzeby stołówki szkolnej w Szkole
Podstawowej nr 3 w Łomiankach.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Integracyjne Centrum Dydaktyczno-Sportowe
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015633558
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Staszica 2
1.5.2.) Miejscowość: Łomianki Dolne
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-092
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@icds.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.icds.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług cateringowych polegających na przygotowaniu i wydawaniu na potrzeby stołówki szkolnej w SzkolePodstawowej nr 3 w Łomiankach.”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4e2e8e91-b1ee-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00146084
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00045548/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Świadczenie usług cateringowych polegających na przygotowaniu i wydawaniu na potrzeby stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 3 w Łomiankach.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00104616
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Postepowanie prowadzone w trybie z wolnej ręki zgodnie z ustawa PZP art. 213 ust. 1 oraz 214 ust1. a) ustawy z dnia 11
września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2022 r. poz. 1710).
Usługi mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze. Nie ma
możliwości technicznych aby posiłki były wydawane w odpowiednim czasie w trakcie trwania przerw szkolnych, ponieważ
inny wykonawca nie będzie miał możliwości technicznych , aby wydać je uczniom w czasie niezbędnym, aby mogli je
spożyć. Określony stan faktyczny wpisuje się w normę prawną podaną powyżej
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WR1
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług cateringowych polegających na przygotowaniu i wydawaniu na potrzeby stołówki szkolnej w Szkole
Podstawowej nr 3 w Łomiankach.”Zadanie obejmuje::
a) przygotowania i wydaniu posiłków w szacowanej liczbie 70 672 sztuk, w tym zupy i drugiego dania - uczniom i innym
uprawnionym osobom korzystającym ze stołówki w Szkole w dni pracujące dla szkoły,
b) terminowego dostarczania posiłków do stołówki Szkoły tj. między godzinami 11.00-16.00,
c) dotrzymania odpowiedniej temperatury dla dostarczanych posiłków zgodnie
z obowiązującymi normami,
d) przedstawiania tygodniowego jadłospisu i gramatury poszczególnych dań,
4.5.3.) Główny kod CPV: 55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 848064,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 848064,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 848064,00 EUR
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AGAB S.C
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5213289205
7.3.3) Ulica: Czereśniowa 73A
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-457
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 848064,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-02-27 do 2023-11-30PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja wyjazdu edukacyjnego do Centrum Brytyjskiego UMCS w Lublinie dla uczniów Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Kaplonosach w ramach projektu "Włączamy kształcenie w Gminie Wyryki"
- Sukcesywna obsługa spotkań i wydarzeń organizowanych przez Urząd Marszałkowski Województwa Łódzkiego w ramach projektów współfinansowanych z UE oraz zadań własnych.
- Przeprowadzenie wizyt edukacyjnych instytucji szkoleniowych w przedsiębiorstwach z branż kluczowych w województwie świętokrzyskim
- Usługa polegająca na przygotowaniu, porcjowaniu oraz dowozie gorących posiłków oraz suchego prowiantu dla około 30 świadczeniobiorców Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sosnowcu dziennie.
- Świadczenie usług hotelowo-restauracyjnych dla uczestników oraz organizatorów spotkania w dniach 2 - 6 grudnia 2024 r. w Opolu.
- Kompleksowa organizacja seminarium w formie stacjonarnej w ramach realizacji projektu: "Multisensoryczny system pomiarów (...).
więcej: Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.