eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Obryte › Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie gminy Obryte



Ogłoszenie z dnia 2023-03-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie gminy Obryte

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA OBRYTE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550668137

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Obryte 185

1.5.2.) Miejscowość: Obryte

1.5.3.) Kod pocztowy: 07-215

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski

1.5.7.) Numer telefonu: 297411004

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugobryte@obryte.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.obryte.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://obryte.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie gminy Obryte

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8a980a57-ab95-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00146039

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00022161/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie gminy Obryte

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00092908

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZ.271.ZP.3.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest inwestycja do pn.: Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie gminy Obryte.
2. Zadanie dofinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych
3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty został w dokumentacjach projektowych i przedmiarze robót stanowiących załączniki nr 11 i 12 do SWZ.
4. W ramach modernizacji infrastruktury drogowej należy wykonać:
1) Przebudowę drogi gminnej na odcinku w miejscowości Płusy, a mianowicie:
a) Roboty przygotowawcze,
b) Remont przepustów,
c) Nawierzchnie bitumiczne,
d) Oznakowanie i urządzenia bezpieczeństwa ruchu,
e) Roboty wykończeniowe.
2) Przebudowę drogi gminnej na odcinku Ciółkowo Małe – Zambski Stare, a mianowicie:
a) Roboty przygotowawcze,
b) Nawierzchnie bitumiczne,
c) Oznakowanie i urządzenia bezpieczeństwa ruchu,
e) Roboty wykończeniowe.
3) Przebudowę drogi gminnej na odcinku Gródek Nowy – Cygany, a mianowicie:
a) Roboty przygotowawcze,
b) Przełożenie ścieku,
c) Nawierzchnie bitumiczne,
d) Oznakowanie i urządzenia bezpieczeństwa ruchu,
e) Roboty wykończeniowe.
4) Przebudowę drogi gminnej na odcinku Gródek Rządowy – Sadykierz, a mianowicie:
a) Roboty przygotowawcze,
b) Remont przepustów,
c) Nawierzchnie bitumiczne,
d) Oznakowanie i urządzenia bezpieczeństwa ruchu,
e) Roboty wykończeniowe.
5) Wykonanie powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej zmodernizowanej infrastruktury drogowej.
5. Szczegółowy opis zamówienia stanowią dokumentacje techniczne dołączona do SWZ stanowiące Załącznik nr 11. Przed złożeniem oferty należy dokonać weryfikacji załączonego przedmiaru co do zgodności z rzeczywistym zakresem prac wymaganych do realizacji inwestycji. Zamawiający wymaga od Wykonawcy zapoznania się z całością dokumentacji. Zamieszczony przedmiar należy traktować pomocniczo. W ofercie i przedłożonym kosztorysie ofertowym ująć należy wszystkie roboty i materiały konieczne do realizacji inwestycji, nawet jeśli nie zostały wykazane wprost a są konieczne do realizacji inwestycji.
6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, nie dopuszcza składania ofert wariantowych, nie zamierza zawrzeć umowy ramowej, nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej, a także nie dopuszcza złożenia oferty w postaci katalogów elektronicznych ani załączenia do oferty katalogów elektronicznych.
7. Zamawiający na podstawie art. 462 ust. 2 ustawy żąda, aby Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podał firmy (nazwy) ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani.
8. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
9. Zamawiający informuje zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy, iż jeżeli w niniejszej SWZ zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególne procesy które charakteryzują produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, domniemywa się że towarzyszą im wyrazy „lub równoważne” w zakresie funkcjonalno-użytkowym. Zgodnie z art. 99 ust. 6 ustawy, Zamawiający stosował będzie kryteria równoważności określone w dokumentacji zamówienia, w szczególności w opisie przedmiotu zamówienia.
10. Ponadto Zamawiający informuje, iż każdorazowo odnosząc się do norm, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i/lub ust. 3 ustawy, dopuszcza rozwiązania równoważne wskazywanym, pod warunkiem, że wykonawca udowodni w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
11. Minimalny okres gwarancji i rękojmi za wady wynosi 48 m-cy. Wykonawca określa maksymalny okres gwarancji i rękojmi za wady w formularzu ofertowym. Bieg gwarancji oraz rękojmi rozpoczyna się od dnia podpisania przez strony protokołu końcowego odbioru przedmiotu umowy. i
12. Materiały z rozbiórki (z wyjątkiem materiału pozyskanego z frezowania nawierzchni) zgodnie z obowiązującym prawem wykonawca pozyska lub zutylizuje we własnym zakresie uwzględniając wynikający z tych zabiegów koszt przy wycenie przedmiotu zamówienia. Destrukt pozyskany z frezowana na poszczególnych odcinkach dróg Wykonawca przekaże Zamawiającemu.
13. Wykonawca w ramach wynagrodzenia, dostarczy na własny koszt i ryzyko, wszystkie niezbędne materiały, wyposażenie techniczne i sprzęt oraz zapewni odpowiednio wykwalifikowany i doświadczony personel i nadzór nad realizacją zadania, umożliwiający wykonanie zamówienia w wyznaczonym terminie.
14. Wykonawca zobowiązany jest wykonać zamówienie zgodnie z posiadaną odpowiednią wiedzą, doświadczeniem oraz potencjałem wykonawczym, zapewniającym wykonanie przedmiotu zamówienia z należytą starannością, jakością i organizacją pracy.
15. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wykonanie całości zamówienia.
16. Zamawiający nie przewiduje obowiązku odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej oraz sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego.
17. Zamawiający przewiduje płatności częściowe za roboty realizowane w oparciu o sporządzony harmonogram rzeczowo – finansowy zatwierdzony przez Zamawiającego – 2 płatności:
1) Pierwsza płatność – zaliczka przekazywana Wykonawcy w kwocie nie mniejszej niż 5% wynagrodzenia umownego na podstawie faktury częściowej wystawionej przez Wykonawcę, na podstawie protokołu odbioru częściowego, podpisanego przez upoważnianych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy w terminie 30 dni od daty otrzymania faktury. Datą zapłaty jest dzień obciążenia rachunku Zamawiającego.
2) Druga płatność – pozostała część wynagrodzenia umownego wypłacona zostanie po zakończeniu realizacji inwestycji na podstawie faktury końcowej wystawionej przez Wykonawcę, na podstawie protokołu odbioru końcowego, podpisanego przez upoważnianych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy w terminie 35 dni od daty otrzymania faktury. Datą zapłaty jest dzień obciążenia rachunku Zamawiającego.
18. Pod pojęciem zaliczki, o której mowa powyżej należy rozumieć płatność częściową realizowaną przez Beneficjenta programu Rządowy Fundusz Polski Ład Program Inwestycji Strategicznych w ramach wkładu własnego, jako zapłatę wynagrodzenia Wykonawcy po zrealizowaniu robót o wartości nie mniejszej niż 5% wynagrodzenia umownego.
19. Wykonawca zapewnia finansowanie inwestycji w części niepokrytej udziałem własnym Beneficjenta programu Rządowy Fundusz Polski Ład Program Inwestycji Strategicznych na czas poprzedzający wypłatę z Promesy z jednoczesnym zastrzeżeniem, że zapłata wynagrodzenia Wykonawcy inwestycji w całości nastąpi po wykonaniu inwestycji, w terminie nie dłuższym niż 35 dni od dnia odbioru inwestycji przez Beneficjenta.
20. Podstawą do wystawienia faktury VAT za wykonanie części robót o wartości nie mniejszej niż 5%, jest protokół odbioru częściowego, potwierdzający pozytywny i zgodny z harmonogramem rzeczowo – finansowym, odbiór częściowy robót podpisany przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy bez uwag i zastrzeżeń.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6152500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7084659,76 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6152500 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Drogi i Mosty Jan Kaczmarczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5680001394

7.3.3) Ulica: -

7.3.4) Miejscowość: Kacice 76

7.3.5) Kod pocztowy: 06-100

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6152500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.