eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja budynku przy ul. Rzymowskiego 36 na potrzeby Zespołu Szkół Specjalnych nr 85" w Warszawie.



Ogłoszenie z dnia 2023-03-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Modernizacja budynku przy ul. Rzymowskiego 36 na potrzeby Zespołu Szkół Specjalnych nr 85” w Warszawie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Stołeczny Zarząd Rozbudowy Miasta

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000162665

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Senatorska, 29/31

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-099

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: +48 22 277-58-00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szrm@szrm.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szrm.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://szrm.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Modernizacja budynku przy ul. Rzymowskiego 36 na potrzeby Zespołu Szkół Specjalnych nr 85” w Warszawie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-07acd26e-869c-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00145985

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021196/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 ”Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja budynku przy ul. Rzymowskiego 36 na potrzeby Zespołu Szkół Specjalnych 85

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00004689

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RZP-II-WI/40/ZPIK/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 7001796,36 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Opis przedmiotu zamówienia:
Modernizowany budynek, zwany także Budynkiem C jest obiektem parterowym, częściowo podpiwniczonym o podstawie w kształcie prostokąta, wybudowanego w latach 60-70tych XX w. stanowi część nieruchomości składającej się z budynków A, B i C. Przed modernizacją budynek C wspólnie z budynkiem A pełnił funkcję oświatową dla szkoły specjalnej. Zmodernizowany budynek będzie wyodrębnioną siedzibą filii Zespołu Szkół Specjalnych nr 85 w Warszawie Nieruchomość przy ul. Rzymowskiego jest użytkowana aktualnie przez Specjalny Ośrodek szkolno-Wychowawczy nr 8 (budynek A) , Mazowiecki Zarząd Nieruchomości (budynek B) oraz Zespół Szkół nr 27 (odrębny budynek). Wszystkie podmioty korzystają ze wspólnego wjazdu od ul. Orzyckiej oraz parkingów.
Modernizowany budynek posadowiony jest na terenie działki szkolnej, na której znajdują się dwie szkoły,
(numer działki ew.1/1 , w obrębie 04-11w Gminie Mokotów).
Teren działki jest płaski z nieznacznym spadkiem w kierunku północno-wschodnim z zagłębieniem ok. 1,5 m w części środkowej działki. Poziom parteru znajduje się 90 cm powyżej poziomu terenu. Do budynku prowadzi jedno wejście od strony północnej a na poziom parteru prowadzi 5 stopni.
Zasilenie podstawowe budynku należy wykonać z sieci elektroenergetycznej z godnie z warunkami przyłączenia wydanymi przez dostawcę energii.
W budynku przewiduje się wykonanie nowych instalacji sanitarnych: wody bytowej (zimnej, ciepłej oraz cyrkulacji) oraz instalacji hydrantowej, centralnego ogrzewania, wentylacji mechanicznej oraz klimatyzacji wybranych pomieszczeń. Źródłem ciepła dla budynku będzie istniejący węzeł ciepła. Przyłącza wodno-kanalizacyjne zgodnie z aktualnymi warunkami technicznymi przyłączenia do sieci
Głównym zadaniem inwestycji jest modernizacja i przebudowa istniejącego budynku na siedzibę nowej szkoły dla Zespołu Szkół Specjalnych według wytycznych Zamawiającego.

2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności wykonanie robót budowlanych zgodnie z zatwierdzonym projektem budowlanym oraz projektami wykonawczymi w tym m.in.:
1) przygotowanie terenu pod budowę, m.in. zagospodarowanie placu budowy wraz z tymczasową organizacją komunikacji i zapewnieniem tymczasowego dojazdu do szkół funkcjonujących na terenie nieruchomości przy ul. Rzymowskiego 36 i 38;
2) wykonanie robót wyburzeniowych i demontażowych;
3) rozbudowa o windę zewnętrzną;
4) wykonanie robót budowlanych zewnętrznych związanych z budową nowego wejścia głównego, parkingów, rampy dla niepełnosprawnych, platformy dla osób ze szczególnymi potrzebami;
5) wykonanie robót budowlanych w budynku;
6) wykonanie instalacji sanitarnych;
7) wykonanie instalacji elektrycznych i teletechnicznych;
8) wykonanie przyłącza elektrycznego i teletechnicznego;
9) wykonanie przyłączy wodno-kanalizacyjnych;
10) wykonanie robót w zakresie zagospodarowania terenu działki;
11) przebudowa węzła cieplnego, która obejmuje montaż oddzielnego
licznika dla modernizowanego budynku.
3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają nw. dokumenty:
1) Decyzja nr 183/B/2022 zatwierdzająca projekt zagospodarowania terenu oraz projekt architektoniczno-budowlany i udzielająca pozwolenia na budowę;
2) Projekt budowlany;
3) Projekt techniczny:
- Projekt architektury,
- Projekt konstrukcji,
- Projekt instalacji sanitarnych,
- Projekt instalacji elektrycznych,
4) Projekt wykonawczy:
- Projekt architektury,
- Projekt konstrukcji,
- Projekt instalacji sanitarnych,
- Projekt instalacji elektrycznych,
5) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR);
6) Przedmiary robót.
4. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie umowy o pracę:
1) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia:
a) roboty ogólnobudowlane, w tym w szczególności prace zbrojarsko - betoniarskie, blacharskie, dekarskie, murarskie, stolarskie, posadzkarskie, ślusarskie, tynkarskie, malarskie z wyłączeniem prac, których wykonanie wymaga posiadania stosownych uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji np. kierownika budowy;
b) roboty elektryczne i teletechniczne, w tym w szczególności prace w zakresie sieci i instalacji i/lub monterskie urządzeń z wyłączeniem prac, których wykonanie wymaga posiadania stosownych uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji;
c) roboty sanitarne, w tym w szczególności prace w zakresie sieci i instalacji i/lub prace monterskie urządzeń, z wyłączeniem prac, których wykonanie wymaga posiadania stosownych uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji.
2) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1) czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
a) żądania oświadczeń w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,
c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
3) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu określony/e dowód/dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 1) czynności. Dokumenty, o których mowa powyżej powinny zawierać informacje niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w szczególności: imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę oraz zakres obowiązków pracownika.
4) Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1) czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w PPU. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1) czynności.
5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7199565,75 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10522434,68 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7199565,75 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TENEO Piotr Gregorczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5241785672

7.3.3) Ulica: Kaliszówka 4/46

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-909

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wykonanie prac rozbiórkowych oraz częściowych prac wykończeniowych - HELSEN Łukasz Wasielewski


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7199565,75 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-10-13

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.