eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Kompleksowa modernizacja energetyczna wielorodzinnego budynku mieszkalnego położonego przy ul. Policyjnej 10 w Katowicach



Ogłoszenie z dnia 2022-05-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Kompleksowa modernizacja energetyczna wielorodzinnego budynku mieszkalnego położonego przy ul. Policyjnej 10 w Katowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMUNALNY ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W KATOWICACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 241031620

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Michała Grażyńskiego 5

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-126

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 416 31 60

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kzgm.katowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kzgm.katowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/kzgm_katowice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowa modernizacja energetyczna wielorodzinnego budynku mieszkalnego położonego przy ul. Policyjnej 10 w Katowicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-04f8df13-a5c2-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00145970

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00030796/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Kompleksowa modernizacja energetyczna wielorodzinnego budynku mieszkalnego przy ul. Policyjnej 10

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00090979/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: NZ.231.015.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1056538,22 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z przebudową, likwidacją niskiej emisji, wykonaniem indywidualnych instalacji C.O. i ciepłej wody w lokalach mieszkalnych, wykonaniem instalacji gazowej, remontem klatki schodowej, zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową. Roboty będą obejmować w szczególności:
1) Prace mające na celu poprawę energetyczną budynku:
• ocieplenie ścian piwnic wraz z hydroizolacją
• ocieplenie ścian nadziemia
• ocieplenie i remont dachu
• ocieplenie stropu nad pomieszczeniami piwnicznymi
• remont przejazdu z ociepleniem ściany przy przejeździe i stropu nad przejazdem
• wymiana stolarki otworowej
• likwidacja pieców kaflowych i budowa instalacji gazowej zasilającej kotły dwu-funkcyjne i kuchenki gazowe
• wykonanie nowych instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej
• wymiana oświetlenia w obrębie klatki schodowej oraz części piwnicznej na oprawy LED z zastosowaniem czujników ruchu
2) Inne prace remontowo-budowlane, nie wpływające na zmniejszenie zużycia energii, lecz konieczne do wykonania ze względu na zły stan techniczny budynku i brak zgodności z odpowiednimi przepisami:
• wymiana konstrukcji dachu
• wzmocnienie drewnianego stropu na strychu
• naprawa pęknięć w ścianach zewnętrznych
• wykonanie robót remontowych w lokalach mieszkalnych, związanych z wykonaniem instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej
• przebudowa lokalu na poddaszu użytkowym ze zmianą sposobu użytkowania powierzchni stanowiącej obecnie strych
• wykonanie ścianek działowych w piwnicach w celu nowego podziału komórek lokatorskich
• remont elewacji bocznej
• wykonanie nowych nadproży
• dobudowa brakujących przewodów wentylacyjnych i spalinowych
• wymiana instalacji elektrycznej i teletechnicznej w mieszkaniu nr 5
• wymiana instalacji elektrycznej w stropie nad mieszkaniem nr 3
• montaż zbiorczej instalacji RTV + SAT
• wymiana instalacji odgromowej
• wymiana instalacji wody zimnej
• wymiana instalacji kanalizacji sanitarnej
• budowa chodników i elementów zieleni urządzonej
3. Wyżej wymienione roboty będą wykonywane na podstawie dokumentacji projektowej wraz ze STWiORB (zatwierdzonej decyzją (pozwoleniem) RBDEC – 1569/2021), stanowiącej załącznik nr 5 do SWZ oraz przedmiarów robót stanowiących załącznik nr 6 do SWZ.
UWAGA! Przedmiary w formacie ATH załączone są pomocniczo.
W przypadku wystąpienia rozbieżności pomiędzy przedmiarami zamieszczonymi w formacie PDF a przedmiarami w formacie ATH wiążące są zapisy przedmiaru robót zamieszczonego w formacie PDF.
4. Wszelkie obowiązki Wykonawcy i Zamawiającego oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia, sposób rozliczania zawierają projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 7 do SWZ.
5. Uwaga: Roboty będą prowadzone w zamieszkanym budynku oraz otoczeniu innych zamieszkałych budynków. Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia dojazdu do okolicznych posesji w trakcie prowadzenia prac oraz utrzymania na bieżąco czystości wykorzystywanych dróg komunikacyjnych, parkingów i chodników.
6. Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na wykonane roboty budowlane, zastosowane materiały oraz zainstalowane urządzenia wynosi – 60 miesięcy.
7. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę
Wykonawca lub podwykonawca jest zobowiązany do zatrudnienia na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w ramach niniejszego zamówienia, gdzie wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz. 1320) - szczegóły w SWZ.
8. Parametry równoważności
1) Jeżeli dokumentacja projektowa wraz ze STWiORB lub przedmiary robót wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, znaki towarowe lub pochodzenie lub nastąpiło wskazanie norm, europejskich ocen technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych lub innych odniesień, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 lub ust. 3 ustawy Zamawiający zgodnie z art. 99 ust. 4 i 5 ustawy dopuszcza składanie „produktów” równoważnych lub zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy zaoferowanie rozwiązań „równoważnych” w stosunku do wskazanych w dokumentacji pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji oraz będą zgodne pod względem:
a) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne, liczba elementów składowych),
b) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji),
c) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów),
d) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, dane hydrauliczne, charakterystyki liniowe, konstrukcja),
e) parametrów bezpieczeństwa użytkowania.
Wszelkie „produkty” pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, by spełnić wymagania stawiane przez zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis minimalnych wymagań parametrów jakościowych zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak, więc posługiwanie się nazwami producentów/produktów/ ma wyłącznie charakter przykładowy. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie w trakcie badania oferty.
2) Tam, gdzie w dokumentacji projektowej wraz ze STWiORB lub przedmiarach robót przedmiot zamówienia został opisany za pomocą wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności, norm, ocen technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie w trakcie badania oferty.
9. Przedmiotowe środki dowodowe. W przypadku zastosowania materiałów, urządzeń, wyrobów lub rozwiązań równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest do ich wskazania w ofercie oraz do złożenia wraz z ofertą kart technicznych lub innych dokumentów potwierdzających, że oferowane rozwiązania równoważne spełniają wymagania Zamawiającego opisane w przedmiocie zamówienia. Jeżeli Wykonawca nie złoży ww. dokumentów lub złożone dokumenty będą niekompletne (nie potwierdzając w ten sposób równoważności oferty w zakresie opisanym w opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiający będzie wzywał do ich złożenia/uzupełnienia).
10. Zamawiający wymaga aby Wykonawca, z którym zostanie zawarta umowa na realizację przedmiotu zamówienia w trakcie jej obowiązywania spełniał wymagania określone przez przepisy ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz. U. 2020 poz. 908 ze zm.). Zgodnie z art. 68 ust.1 ww. ustawy Zamawiający, jako jednostka samorządu terytorialnego, o której mowa w art. 35 ust. 2, będzie zobowiązany wykonywać lub zlecać wykonywanie zadania publicznego podmiotowi, którego udział wymaganego rodzaju pojazdów we flocie pojazdów użytkowanych przy wykonywaniu tego zadania wynosi procent wskazany w ww. ustawie. Udział pojazdów wskazanych w ww. ustawie przy realizacji zamówienia będzie wymagany w przypadku pojazdów wykorzystywanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia i w tym zakresie Wykonawca musi spełniać wymogi, wynikające z powyżej cytowanej ustawy od dnia wskazanego ww. ustawie. Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że w przypadku zmiany przepisów przez ustawodawcę w tym zakresie, zastosowanie będą miały powszechnie obowiązujące przepisy prawa.
11. Zamówienie nie jest podzielone na części.
Zamówienie dotyczy robót budowlanych obejmujących swoim zakresem branże budowlaną, sanitarną oraz elektryczną. Roboty i będą prowadzone w zamieszkałych lokalach mieszkalnych o zróżnicowanych rozwiązaniach funkcjonalnych, w klatkach schodowych, piwnicach, jak i na zewnątrz budynków. Istnieje ścisłe powiązanie pomiędzy zakresami wszystkich branż, zarówno pod względem technologii jak i czasu ich wykonywania. Wykonawca będzie działał w tym samym obszarze i w tym samym czasie przy pomocy specjalistów różnych branż. Podział przedmiotu zamówienia na części nie jest wskazany z uwagi na wzajemne powiązanie robót i ich współzależność technologiczną
W przypadku konieczności skoordynowania robót wykonywanych przez różnych wykonawców, wykonujących różne zakresy robót, istnieje poważne zagrożenie dla właściwego wykonania zamówienia, zarówno pod względem technologicznym jak i terminowym. Dodatkowym aspektem społecznym jest fakt, że udzielenie zamówienia jednemu wykonawcy pozwoli ograniczyć do minimum uciążliwości dla mieszkańców wynikające nie tylko z zakresu robót, ale również z ograniczeń w korzystaniu z mediów (woda zimna, ciepła, c.o.), które są nieuniknione przy kompleksowej przebudowie instalacji.
12. Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne (przewidział wymóg zatrudnienia na podstawie stosunku pracy) i środowiskowe (realizacja przedmiotu zamówienia ma na celu zmniejszenie zapotrzebowania na ciepło oraz zmniejszenie zanieczyszczenia środowiska).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań

45262310-7 - Zbrojenie

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych

45431000-7 - Kładzenie płytek

45431200-9 - Kładzenie glazury

45432110-8 - Kładzenie podłóg

45442100-8 - Roboty malarskie

45442200-9 - Nakładanie powłok antykorozyjnych

45452000-0 - Zewnętrzne czyszczenie budynków

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1132399,69 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1619124,77 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1132399,69 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ROB-BUD Robert Siudyka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 625 246 07 44

7.3.4) Miejscowość: Przeczyce

7.3.5) Kod pocztowy: 42-460

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1132399,69 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.