eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świerczów › "Przebudowa drogi gminnej Biestrzykowice Dąbrowa"



Ogłoszenie z dnia 2022-05-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
"Przebudowa drogi gminnej Biestrzykowice Dąbrowa"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Świerczów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412757

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Brzeska

1.5.2.) Miejscowość: Świerczów

1.5.3.) Kod pocztowy: 46-112

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.5.7.) Numer telefonu: 774196170

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug_rolnictwo@swierczow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.swierczow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Przebudowa drogi gminnej Biestrzykowice Dąbrowa"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f10fd384-cc57-11ec-aa46-6a814e8de928

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00145966

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00012159/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Przebudowa drogi Biestrzykowice - Dąbrowa

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://epuap.gov.pl/wps/portal

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,
elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu
opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z
elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).Maksymalny rozmiar plików
przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania
oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna RODO dot. przetwarzania danych
osobowych na podstawie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze:1) TOŻSAMOŚĆ
ADMINISTRATORA: Administratorem danych osobowych Wykonawcy przetwarzanych w Urzędzie Gminy Świerczów, REGON: 000543829 jest: Wójt Gminy Świerczów ul. Brzeska 48, 46-112
Świerczów. Z administratorem można skontaktować się pisemnie - kierując korespondencję na adres
siedziby administratora.2) DANE KONTAKTOWE INSPEKTORA OCHRONY DANYCH: Administrator
wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym kontakt jest możliwy pisemnie na adres
siedziby Administratora, pod numerem tel.: 887818800 lub poprzez e-mail:
biuro@centrumcyfryzacji.pl;3) CELE PRZETWARZANIA I PODSTAWA PRAWNA: Dane Wykonawcy
będą przetwarzane w celu zawarcia i realizacji umowy cywilno-prawnej w zakresie określonym
obowiązującymi przepisami, w tymi przepisami prawa cywilnego; w zakresie wypełniania obowiązków
prawnych ciążących na administratorze na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa;
w zakresie gdzie przetwarzanie danych osobowych jest niezbędne do wykonania przez Administratora
celów kontaktowych oraz realizacji praw i obowiązków podmiotów realizujących umowy cywilnoprawne
w ramach, których następuje przekazanie danych osobowych, jak również w celu ustalenia lub
dochodzenia roszczeń lub w celu obrony przed roszczeniami i celach archiwizacyjnych - art. 6 ust. 1 lit.
b, c oraz f RODO.4) ODBIORCY DANYCH: Dane osobowe przekazane w umowach cywilnoprawnych
mogą być udostępniane upoważnionym pracownikom Administratora, członkom organów
Administratora, podmiotom dostarczającym lub utrzymującym infrastrukturę IT Administratora,
podmiotom i osobom świadczącym na rzecz Administratora usługi ubezpieczeniowe, usługi prawne
oraz innym podmiotom, którym Administrator w celu wykonywania praw i obowiązków wynikających z
zawartych umów cywilnoprawnych powierzył dane osobowe (procesorom), a także organom
uprawnionym do otrzymywania danych osobowych na podstawie przepisów prawa. Dane osobowe
Wykonawcy mogą być przekazane wyłącznie podmiotom, które uprawnione są do ich otrzymania
przepisami prawa oraz podmiotom realizującym usługi w imieniu i na rzecz Administratora w zakresie
niezbędnym dla prawidłowego funkcjonowania.5) OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH: Dane
przetwarzane będą przez okres trwania umowy, jak również przez okres trwania wymagalności
ewentualnych roszczeń, zgodnie z art. 118 Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (Dz.U.
2019 poz. 1145), a po tym czasie przez okres wymagany przez przepisy powszechnie obowiązującego
prawa, w tym w zakresie archiwizacji.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 6) PRAWA PODMIOTÓW DANYCH: Posiada Pani/Pan
prawo dostępu do treści danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania,
prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody (jeżeli
przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody) w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z
prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Wszystkie
wymienione prawa wymagają pisemnej formy.7) PRAWO WNIESIENIA SKARGI DO ORGANU
NADZORCZEGO: Wykonawcy przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
zajmującego się ochroną danych osobowych w państwie członkowskim Pani/Pana zwykłego pobytu,
miejsca pracy lub miejsca popełnienia domniemanego naruszenia. Biuro Prezesa Urzędu Ochrony
Danych Osobowych (PUODO) Adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, Telefon: 22 531 03 00.8)
ŹRÓDŁO POCHODZENIA DANYCH OSOBOWYCH: Dane pochodzą od osób których dane dotyczą i
zostały udostępnione na podstawie zawartej umowy cywilno-prawnej.9) INFORMACJA O
DOWOLNOŚCI LUB OBOWIĄZKU PODANIA DANYCH: Podanie danych osobowych jest warunkiem
niezbędnym do zawarcia umowy cywilno-prawnej. W przypadku nie podania danych osobowych nie
będzie możliwe jej zawarcie.10) PRZEKAZANIE DANYCH OSOBOWYCH DO PAŃSTWA
TRZECIEGO LUB ORGANIZACJI MIĘDZYNARODOWEJ: Może wystąpić, jeżeli wystąpi o to państwo
trzecie lub organizacja międzynarodowa, jednak po wykazaniu zgodności z przepisami RODO.11)
INFORMACJE O ZAUTOMATYZOWANYM PODEJMOWANIU DECYZJI, W TYM O PROFILOWANIU:
Pani/Pana dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RIM.271.03.2022.MH

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem opracowania jest przebudowa drogi gminnej relacji Biestrzykowice Dąbrowa. Przebudowywana droga gminna o nawierzchni asfaltowej zlokalizowana na działkach 60, 83, 85. Droga włącza się do drogi gminnej działki nr 116 (Dąbrowa) oraz dz. nr 60 (Biestrzykowice). Realizacja inwestycji w ramach istniejącego pasa drogowego.

Istniejące parametry techniczne:
klasa techniczna D
kategoria ruchu KR1
szerokość jezdni ok. 3.0 ÷ 4,0m
pobocza brak
odwodnienie lewo lub prawostronne, rowy w średnim stanie technicznym(wymagają odmulenia)
Odwodnienie nawierzchni jezdni odbywa się poprzez powierzchniowy spływ wód opadowych do rowów przydrożnych lub na przylegający do drogi teren.

Projektowany zakres remontu drogi:
Podstawową funkcją drogi jest komunikacja między miejscowościami Biestrzykowice Dąbrowa oraz dojazd do użytków rolnych.
Włączenia do drogi gminnej w miejscowości Dąbrowa oznaczono km. 0+0,00.
Obszar oddziaływania projektowanej inwestycji mieści się w całości w granicach terenu objętego wnioskiem o wydanie pozwolenia na budowę zgodnie ze wskazaną w części rysunkowej projektowaną granicą pasa drogowego.

Roboty rozbiórkowe:
- rozbiórka istniejącego przepustu km 2+889,02
- frezowanie nawierzchni istniejącej drogi

Zakłada się poniższe parametry techniczne:
klasa techniczna D
prędkość projektowa Vp = 30 km/h
szerokość jezdni 4,00 - 5,00m(mijanki)
pobocza 0.5 m (utwardzone)
poch. poprzeczne jezdni jednostronne i dwustronne 2%
poch. poboczy 6%
kategoria ruchu KR1
odwodnienie powierzchniowe do przydrożnych rowów
Zestawienie powierzchni poszczególnych części i bilans zagospodarowania terenu
1. Powierzchnia działek:
1.1 dz. nr 83 20 950 m2
1.2 dz. nr 85 1 013 m2
1.3. dz. nr 60 17 621 m2
2. Obiekt projektowany:
2.1. Długość projektowanej drogi 2916,64m
2.2. Powierzchnia projektowanych poboczy 2585,14m2
2.3. Powierzchnia mijanek 217,47m2
2.4. Powierzchnia jezdni 11655,54m2
2.5. Całkowita pow. drogi 14458,15 m2
2.6. Powierzchnia poszerzeń istniejącej jezdni 2549,77m2

Przyjmując natężenie ruchu KR1 zaprojektowano konstrukcję jezdni:
warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S 4,0 cm
warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16P / istn. nawierzchnia drogi 6,0 cm
podbudowa z kruszywa łamanego 4/63 stabilizowanego mechanicznie 20 cm
warstwa odsączająca piasku 10 cm
Uwaga! Istniejącą nawierzchnię bitumiczną poddać frezowaniu i wykonać nakładkę gr. 4cm AC11S i 6cm AC16P
Zjazdy na posesje(nie są objęte wnioskiem)
Nawierzchnia na zjazdach do posesji:
warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S 4,0 cm
warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16P / istn. nawierzchnia drogi 6,0 cm
podbudowa z kruszywa łamanego 4/63 stabilizowanego mechanicznie 20 cm
warstwa odsączająca piasku 10 cm
Zaprojektowano zjazdy indywidualne na posesje o szer. jezdni 3m i skosach 1:1,5.
Rowy i odwodnienie
W km 2+889,02 zgodnie z rysunkiem zagospodarowania zaprojektowano przebudowę istniejącego przepustu drogowego. Zaprojektowano rurę typu WIPRO C40/50 dn400 o dł. ok. 10m. Po każdej stronie zjazdu ścianki czołowe przepustu fi400.
Z racji braku miejsca na lokalizację pasa drogowego istniejący rów przy skrzyżowaniu km 0+545,85 będzie wzmocniony korytkami betonowymi krakowskimi. Pozostała część istniejących rowów i przepustów będzie odmulona i pozostanie w stanie niezmienionym.
Sposób i warunki korzystania z obiektu.
Głównym zadaniem inwestycji jest polepszenie komunikacji relacji Biestrzykowice Dąbrowa. Transport rolniczy na istniejącej szerokości drogi znacznie utrudnia bezpieczne poruszanie się.
Budowa pasywnej infrastruktury szerokopasmowej - kanałów technologicznych
W miejscu objętym planowaną przebudową drogi brak jest infrastruktury w postaci kanału technologicznego wynikającego z ustawy o drogach. W ramach przebudowy drogi należy wybudować kanał technologiczny uliczny (KTu i KTp), który zaprojektowany został w poboczu projektowanej drogi.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45112300-8 - Rekultywacja gleby

45112600-1 - Wycinanie i napełnianie

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego
oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w SWZ i została oceniona jako
najkorzystniejsza,tj. uzyskaław sumie największą ilość punktów na podstawie przyjętych kryteriów
oceny ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1.1. nie podlegają wykluczeniu,
1.2. spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego.
2. Warunki udziału w postępowaniu:
2.1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym
ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA WARUNKU W TYM ZAKRESIE.
2.2. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile
wynika to z odrębnych przepisów
ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA WARUNKU W TYM ZAKRESIE.
2.3. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa.
ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA WARUNKU W TYM ZAKRESIE.
2.4. Zdolność techniczna lub zawodowa – o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że:
1) Wykonawca musi wykazać udokumentowane należyte wykonanie, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo zrealizował (zakończył): - co najmniej jedno zadanie polegające na remoncie, budowie lub przebudowie drogi na kwotę min. 1 000 000,00 zł brutto (słownie: jeden milion złotych);
W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, Wykonawcy mogą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek.
2) Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami, którym zostanie powierzone wykonanie niniejszego zamówienia, na stanowiskach wymienionych poniżej:
a) co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia mogą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 2.1. Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
2.1.1. Wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego zgodnie z zał. nr 5 do SWZ, zawierającego:
a) co najmniej jedną osobę posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej,
2.1.2. Wykaz robót należytego wykonania zadania zgodnie z pkt. 2.4 SWZ – zał. nr 9 do SWZ wraz z referencjami.
2.1.3. Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust.1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Pzp – zał. nr 10 do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY SKŁADANE WRAZ Z OFERTĄ.
1.1. Oferta składana jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej
i opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Ofertę należy sporządzić zgodnie z Formularzem oferty stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ.
1.2. Do oferty Wykonawca dołącza:
a) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, którego wzór stanowi Załącznik nr 2 do
SWZ,
b) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, którego wzór stanowi Załącznik nr 3
do SWZ
w zakresie wskazanym w Rozdziale VA ust. 1 i 2 i w Rozdziale XV ust. 1 i ust. 2 stanowią dowód
potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na dzień
składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane podmiotowe środki dowodowe, wskazane w
Rozdziale VB, ust. 2 SWZ.
1.3. Oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VB, ust. 1 pkt. 1.2 SWZ składają odrębnie:
1.3.1. Wykonawca/każdy spośród Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W
takim przypadku oświadczenia potwierdzają brak podstaw wykluczenia Wykonawcy oraz spełnianie
warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie
warunków udziału w postępowaniu;
1.3.2. podmiot udostępniający zasoby, na którego potencjał powołuje się Wykonawca celem
potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku oświadczenia
potwierdzają brak podstaw wykluczenia podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w
zakresie, w jakim podmiot udostępnia swoje zasoby Wykonawcy.
1.4. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest załączyć:
1.4.1. pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania
Wykonawcy, gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów opisanych w
Rozdziale VB ust. 1 ppkt 1.4.1. SWZ
1.4.2. zobowiązanie, o którym mowa w Rozdziale VD ust. 3 i 4 SWZ w przypadku polegania na
zasobach podmiotu udostepniającego zasób Wykonawcy
1.4.3. w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
pełnomocnictwo, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania ich w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w
sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno zawierać w szczególności wskazanie:
- postępowania o zamówienie publicznego, którego dotyczy,
- wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy
z określeniem adresu siedziby,
- ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego pełnomocnictwa,
1.5. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w Rozdziale VB, ust.
1, ppkt. 1.4.1. SWZ, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych
baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
1.6. Zapisy Rozdziału VB, ust. 1, ppkt. 1.4.2. SWZ stosuje się odpowiednio do osoby działającej w
imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
1.7. Zapisy Rozdziału VB, ust. 1, ppkt. 1.4.1. i ppkt 1.4.2., pkt 1.5 SWZ stosuje się odpowiednio do
osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118
ustawy Pzp.
1.8. Dokumenty zawierające informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy).

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o dzielenie zamówienia. W takim przypadku
Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia
umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez
Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.
2. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub
doświadczenia (o ile zostały sformułowane) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie
zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty
budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
3. W przypadku, o którym mowa w ust. 2 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie
zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane,
dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną
wprowadzone do treści tej umowy, określone zostały w załączniku nr 6 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-05-23 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia,zmiany lub wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-05-23 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-06-21

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.