eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgierz › Utrzymanie zieleni drogowej w pasach dróg powiatowych w tym konserwacja i utrzymanie drzewostanu



Ogłoszenie z dnia 2021-08-11


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00145750 z dnia 2021-08-11

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie zieleni drogowej w pasach dróg powiatowych w tym
konserwacja i utrzymanie drzewostanu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Zgierski

1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Zgierzu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057661

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sadowa 6a

1.5.2.) Miejscowość: Zgierz

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-100

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.7.) Numer telefonu: 42 2888153, 42 2888154, 42 2888156;

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi_wojcik@powiat.zgierz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.zgierz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_zgierz

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utrzymanie zieleni drogowej w pasach dróg powiatowych w tym
konserwacja i utrzymanie drzewostanu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1a2b732f-c9c4-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00145750

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004280/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Utrzymanie zieleni w pasach drogowych dróg powiatowych w tym konserwacja i utrzymanie drzewostanu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00084440/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.18.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 284552,85 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 121951,22 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie zieleni drogowej w pasach dróg powiatowych w tym konserwacja i utrzymanie drzewostanu na terenie Powiatu Zgierskiego.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają dokumenty zamówienia:
1) Projekt umowy – załącznik nr 4 do SWZ;
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 5 do SWZ;
3) Wykaz dróg – załącznik nr 6 do SWZ;
4) SST– załącznik nr 7 do SWZ;
5) SST– załącznik nr 8 do SWZ;
szacowana wielkość i rodzaj usług Usunięcie drzewa niewymagającego użycia specjalistycznego sprzętu lub uzgodnień:
obwód pnia do 50 cm 10 szt.
obwód pnia od 51 cm do 75 cm 10 szt.
obwód pnia od 76 cm do 100 cm 10 szt.
obwód pnia od 101 cm do 125 cm 10 szt.
obwód pnia od 126 cm do 150 cm 10 szt.
obwód pnia od 151 cm do 175 cm 10 szt.
obwód pnia od 176 cm do 200 cm 10 szt.
obwód pnia powyżej 200 cm 10 szt.
Usunięcie drzewa wymagające użycia specjalistycznego sprzętu lub uzgodnień:
obwód pnia do 50 cm 10 szt.
obwód pnia od 51 cm do 75 cm 10 szt.
obwód pnia od 76 cm do 100 cm 10 szt.
obwód pnia od 101 cm do 125 cm 10 szt.
obwód pnia od 126 cm do 150 cm 10 szt.
obwód pnia od 151 cm do 175 cm 10 szt.
obwód pnia od 176 cm do 200 cm 10 szt.
obwód pnia powyżej 200 cm 10 szt.
Frezowanie pnia:
obwód pnia do 50 cm 20 szt.
obwód pnia od 51 cm do 75 cm 20 szt.
obwód pnia od 76 cm do 100 cm 20 szt.
obwód pnia od 101 cm do 125 cm 20 szt.
obwód pnia od 126 cm do 150 cm 20 szt.
obwód pnia od 151 cm do 175 cm 20 szt.
obwód pnia od 176 cm do 200 cm 20 szt.
obwód pnia powyżej 200 cm 20 szt.
Usunięcie wiatrołomu 100 roboczo
-
godzina
Cięcie sanitarne, pielęgnacyjne
i techniczne drzew.
15 szt.
Usunięcie zakrzaczeń z pasów drogowych
100
m2
Cięcie sanitarne, pielęgnacyjne
i techniczne drzew rosnących w szpalerze 30 szt.
Sadzenie i pielęgnacja nowych nasadzeń. Minimalny obwód pnia na wysokości 100 od ziemi 10 -16 cm.
40
szt.
7. Wykonawca określi ceny jednostkowe brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia. Cena jednostkowa za poszczególne zlecenia nie ulegnie zmianie w trakcie realizacji umowy. Wykonawca zobowiązany jest skalkulować wszystkie koszty min: koszty robocizny, sprzętu, materiałów, paliwa, ogólne koszty, ubezpieczeń, podatków, koszty transportu i składowania skoszonej trawy, chwastów, gałęzi i innych zanieczyszczeń, koszty usunięcia i likwidacji chwastów, gałęzi i odrostów, koszty sprowadzenia sprzętu, koszty opracowania projektu zmian organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, koszty oznakowania miejsca robót oraz zysk Wykonawcy.
8. Zamawiający informuje, że szacunkowe ilości wskazane w Formularzu Ofertowym - Tabela, są ilościami orientacyjnymi ustalonymi na podstawie przewidywanego na rok 2021 zapotrzebowania. Wyliczona na tej podstawie łączna cena brutto służy porównaniu ofert złożonych w postępowaniu w kryterium cena . Ilość ta może ulec zmianie, z tym, że łączna wartość zamawianych usług nie przekroczy wartości umownej wynagrodzenia, przy czym Zamawiający gwarantuje, że przedmiotowe zmiany ilościowe nie spowodują obniżenia wynagrodzenia należnego Wykonawcy o więcej niż 25 % umówionej kwoty. Wykonawcy nie służy roszczenie o realizację usług w wielkościach wskazanych w ofercie.
9. W cenie oferty uwzględnia się zysk Wykonawcy oraz wszelkie wymagane przepisami prawa podatki i opłaty, a w szczególności podatek VAT.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77211400-6 - Usługi wycinania drzew

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew

90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 192750,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 197550,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 192750,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zieleń-Pawlak Sp. Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 470768866

7.3.3) Ulica: ul. Zbiorcza 2a

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 92-332

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 192750,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1. Ustala się następujące terminy realizacji przedmiotu zamówienia:
1) termin rozpoczęcia realizacji umowy: od dnia podpisania umowy;
2) termin przekazania przedmiotu umowy Wykonawcy przez Zamawiającego: do 7 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy;
3) termin zakończenia realizacji przedmiotu umowy: do 5 miesięcy od dnia podpisania umowy lub z datą wyczerpania środków finansowych, o których mowa w § 3 ust. 1.
2021-08-11 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.