eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jaworzno › "Świadczenie usług odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych oraz odpadów niebezpiecznych dla SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie"



Ogłoszenie z dnia 2022-05-05

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Świadczenie usług odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych oraz odpadów niebezpiecznych dla SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SP ZOZ Szpital Wielospecjalistyczny w Jaworznie

1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 270641184

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Chełmońskiego 28

1.5.2.) Miejscowość: Jaworzno

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-600

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 6164482

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubl@szpital.jaworzno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.jaw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://szpitaljaw.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Świadczenie usług odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych oraz odpadów niebezpiecznych dla SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-466cc6a2-cc4b-11ec-b879-9a86e5ac3946

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00145676

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamawiający w ogłoszeniu o zamówieniu oraz w SIWZ do postępowania przetarg. o sygn: SZP.III.240/40/20/P przewidział zamówienia,
o których mowa w art. 214 ust.1 pkt 7 ustawy Pzp(zamówienia ujęte odpowiednio w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Pzp,na podst.której było prowadzone ww. postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego). Zamówienie uzupełniające dokonane będzie na podstawie nowej umowy, zawartej w postępowaniu
o zamówienie publiczne w trybie zamówienia z wolnej ręki. Zakres zamówienia uzupełniającego nie będzie większy, niż 10 % zamówienia podstawowego.W związku z powyższym zachodzi okoliczność uzasadniająca udzielenie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt 1 ustawy z dnia 11.09.2019 r. Pzp, zatem Zamawiający zamierza udzielić zamówienia po negocjacjach tylko z jednym Wykonawcą, z uwagi na fakt, iż wskazany Wykonawca aktualnie świadczy usługi określone w zamówieniu a także jako jedyny Wykonawca przystępował do wcześniejszych postępowań przet.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SZP.III.240/13/22/WR

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 37574,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych oraz odpadów niebezpiecznych wytworzonych przez SP ZOZ Szpital Wielospecjalistyczny w Jaworznie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

90520000-8 - Usługi w zakresie odpadów radioaktywnych, toksycznych, medycznych i niebezpiecznych

90524200-8 - Usługi usuwania odpadów szpitalnych

90524400-0 - Usługi gromadzenia, transportu i wywozu odpadów szpitalnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40579,92 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40579,92 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40579,92 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Ekomed Gospodarka Odpadami Sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: SARPI Dąbrowa Górnicza Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6292495708

7.3.3) Ulica: Przedziałowa 7B

7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza

7.3.5) Kod pocztowy: 42-523

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40579,92 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-04-14 do 2022-04-26

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Wielkość przedsiębiorstwa pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, tj.: : SARPI Dąbrowa Górnicza Sp.
z o.o., ul. Koksownicza 16, 42-523 Dąbrowa Górnicza - średni przedsiębiorca.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.