eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole Lubelskie › Modernizacja obiektów użyteczności publicznej na potrzeby świadczenia usług społecznych, sportowych oraz komunalnych w zakresie Budowa Sali sportowej (gimnastycznej) z zapleczem oraz łącznikiem ....



Ogłoszenie z dnia 2022-05-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja obiektów użyteczności publicznej na potrzeby świadczenia usług społecznych, sportowych oraz komunalnych w zakresie Budowa Sali sportowej (gimnastycznej) z zapleczem oraz łącznikiem ....

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA OPOLE LUBELSKIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431020026

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Lubelska 4

1.5.2.) Miejscowość: Opole Lubelskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 24-300

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.7.) Numer telefonu: 081 827 72 01

1.5.8.) Numer faksu: 081 827 72 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@opolelubelskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://opolelubelskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

pzp.opolelubelskie.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja obiektów użyteczności publicznej na potrzeby świadczenia usług społecznych, sportowych oraz komunalnych w zakresie Budowa Sali sportowej (gimnastycznej) z zapleczem oraz łącznikiem ....

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f71d062a-993a-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00145600

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00010583/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Modernizacja obiektów użyteczności publicznej na potrzeby świadczenia usług społecznych, sportowych oraz komunalnych - Polski Ład

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00071086/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IPR.271.6.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 5045588,57 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3. Przedmiotem zamówienia jest budowa Sali sportowej (gimnastycznej) z zapleczem oraz łącznikiem pomiędzy salą sportową a istniejącym budynkiem szkolnym.
4. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie między innymi następujących robót:
1) Niwelacja istniejącego terenu,
2) Wycinka drzewostanu kolidujących z zamierzoną inwestycją (zgodnie z decyzją na wycinkę znak RLŚ.613.1.24.2021 z dnia 17.12.2021r. . Usunięty drzewostan należy przekazać na rzecz Zamawiającego protokołem zdawczo odbiorczym, karpiny wykonawca usuwa z terenu budowy na własny koszt oraz gałęzie pozostałe po wycince drzewostanu;
3) Wykonanie nasadzeń zgodnie z projektowaną zielenią;
4) Budowa budynku sali sportowej o powierzchni 413 m2 wraz z salą gimnastyczną na piętrze budynku oraz łącznikiem między istniejącym budynkiem szkoły zgodnie z projektem,
5) Budowę utwardzeń terenu wraz z miejscami parkingowymi w tym 3 miejsca postojowe dla osób niepełnosprawnych, wykonanie ciągów pieszych,
6) Budowa altanki śmietnikowej wraz z utwardzeniem,
7) W związku z kolizją istniejącej altany należy wykonać jej rozbiórkę wraz z przeniesieniem wiaty w nowo projektowane miejsce,
8) Montaż uzupełniających elementów wyposażenia małej architektury: ławki, kosze, altana śmietnikowa,
9) Dostawa wyposażenia zgodnie z projektem oraz zgodnie z załącznikiem nr 8a do SWZ – Specyfikacja wyposażenia.
10) Wykonanie instalacji elektrycznej zgodnie z wytycznymi projektowymi, zasilanie w energię elektryczną z istniejącego przyłącza wraz z dostawą i montażem paneli fotowoltaicznych na dachu budynku,
11) Budowa przyłącza wodociągowego,
12) Budowa zewnętrznej wewnętrznej instalacji gazu wraz z zbiornikiem naziemnym o poj. 6400 l oraz kotłowni,
13) Budowa zewnętrznej kanalizacji sanitarnej wraz z 2 zbiornikami bezodpływowymi o pojemności 2 x 15,00 m3,
14) Budowa instalacji wewnętrznych zgodnie z dokumentacją projektową,
15) Zapewnienie obsługi geodezyjnej,
16) Ocieplenie budynku (należy wykonać kołkowanie z zaślepkami styropianowymi), fundamenty – beton C25/30 (B30),
17) Wykonanie podłogi sportowej, (wykonanie podłogi wg rozwiązania systemowego)
18) Zakup i dostawa sprzętu p.poż i jego rozmieszczenie zgodnie z opracowaną przez wykonawcę instrukcją bezpieczeństwa pożarowego.
5. Informujemy, że Wykonawca w cenie oferty winien kalkulować wykonanie stolarki okiennej z PCV za wyjątkiem stolarki okiennej ujętej w dokumentacji projektowej jako stolarka p.poż.
6. Wykonawca w cenie oferty nie kalkuluje wykonania akustyki Sali sportowej z uwagi na rezygnację z jej wykonania przez Zamawiającego. W związku z powyższym w miejsce okładzin akustycznych należy wykonać tynki. Zamawiający informuje, że zmiany ujęto w odpowiednich pozycjach przedmiarów robót załączone do SWZ.
7. Wszystkie roboty budowlane objęte zakresem rzeczowym zamieszczonego projektu budowlanego, projektu technicznego / wykonawczego należy wykonać ściśle według wymagań określonych w stosownych polskich normach.
8. Wykonawca zapewnia stały nadzór geologa podczas wykonywanych robót ziemnych. Powyższy nadzór, przeprowadzone badania, odbiór warunków gruntowych, wyznaczony geolog potwierdzi wpisem do dziennika budowy lub protokołem.
9. Zamawiający informuje, że realizacja zadania będzie przebiegać na terenie szkolnym. Nie przewiduje się wyłączenia działania placówki w czasie prowadzenia robót. Wykonawca jest obowiązany do zabezpieczenia terenu robót ogrodzeniem, oznakowania tablicami bezpieczeństwa.
10. Wykonawca jest obowiązany do dostosowania w porozumieniu z Dyrektorem Szkoły harmonogramu robót aby ograniczyć uciążliwość prac budowlanych.
11. Wykonawca jest obowiązany założyć książkę obiektu wraz z wypełnieniem niezbędnych danych, którą należy przekazać Zamawiającemu najpóźniej w dniu odbioru końcowego.
12. Informujemy, że Wykonawca jest obowiązany do realizacji robót budowlanych w oparciu o pozwolenie na budowę nr 363/2021 Znak: Ab.6740.5.110.2021 z dnia 17.09.2021 r. (dotyczy budowy hali) oraz w oparciu o pozwolenie na budowę nr 453/2021 Znak: Ab.6740.5.149.2021 z dnia 10.12.2021 (dotyczy przeniesienia wiaty).
13. Szczegółowy zakres zamówienia dla części I obejmuje dokumentacja projektowa składająca się z projektu budowlanego, projektu technicznego, STWIORB, przedmiarów robót poszczególnych branż, stanowiąca załączniki nr 8 i 8 a do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6927608,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7645380,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6927608,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARBUD INVESTMENT SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9482597537

7.3.3) Ulica: Al. Wojska Polskiego 43

7.3.4) Miejscowość: Radom

7.3.5) Kod pocztowy: 26-600

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6927608,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.