eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warka › Zwiększenie jakości komunikacji mieszkańców Warki poprzez rozwój infrastruktury drogowej na obszarach osiedlowych



Ogłoszenie z dnia 2022-05-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zwiększenie jakości komunikacji mieszkańców Warki poprzez rozwój
infrastruktury drogowej na obszarach osiedlowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WARKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223400

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Stefana Czarnieckiego 1

1.5.2.) Miejscowość: Warka

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-660

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.7.) Numer telefonu: +48 48 665 12 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@warka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.warka.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://warka.pl/pad/p,3,przetargi oraz https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zwiększenie jakości komunikacji mieszkańców Warki poprzez rozwój
infrastruktury drogowej na obszarach osiedlowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9f1315b1-987b-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00145589

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00089941/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IR.271.3.7.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1: „Przebudowa ulic Szwedzkiej, Letniej, Willowej, Słonecznej, Adama Jarzębskiego, Księżycowej, Miłej, Stanisława Marcinowskiego, Gen. Leopolda Okulickiego, Wiosennej, Kwiatowej, Władysława Matlakowskiego w Warce”.
Inwestycja realizowana będzie w oparciu o:
1. Zgłoszenia z dnia 05.04.2019 r. zamiaru wykonywania robót budowlanych polegających na: „Przebudowie ulic Szwedzkiej i Letniej w Warce w istniejącym pasie drogowym” na działkach o nr 2021, 2171, 792/61 .
2. Zgłoszenia z dnia 05.04.2019 r. zamiaru wykonywania robót budowlanych polegających na: „Przebudowie ulic Willowej, Słonecznej, Adama Jarzębskiego, Księżycowej, Miłej, Stanisława Marcinowskiego, Gen. Leopolda Okulickiego, Wiosennej, Kwiatowej, Władysława Matlakowskiego, oraz fragmentów ulicy Myśliwskiej w Warce w istniejącym pasie drogowym na działkach o nr 2063, 2064, 1796, 2104/6, 1817, 1837, 2087, 2104/12, 2135/3, 2104/15, 2105, 2104/8, 2096, 2104/10, 2267, 2264, 1820, 2901/1, 1819, 2086, 2281/2, 2104/1.
3. Zgłoszenia z dnia 01.02.2022 r. zamiaru wykonywania robót budowlanych polegających na: „Przebudowie ulicy Adama Jarzębskiego w Warce w istniejącym pasie drogowym na działkach o nr 2135/5, 2104/15
Realizacja w/w zadania wpłynie na bardziej efektywne wykorzystanie połączenia sieci dróg dojazdowych i ma na celu stworzenie bezpiecznego ciągu ruchu.
Przedmiotem inwestycji jest przebudowa ulic:
Szwedzkiej na odcinku od km 0+008 do km 0+170
Letniej na odcinku od km 0+008,5 do km 0+180
Willowej na odcinku od km 0+008,00 do km 0+370,00
Słonecznej na odcinku od km 0+015,00 do km 0+427,50
Adama Jarzębskiego na odcinku od km 0+010,00 do km 0+188,00
Księżycowej na odcinku od km 0+006,00 do km 0+067,00
Miłej na odcinku od km 0+004,00 do km 0+063,50
Stanisława Marcinowskiego na odcinku od km 0+004,50 do km 0+105,50
Gen. Leopolda Okulickiego na odcinku od km 0+004,50 do km 0+103,50
Wiosennej na odcinku od km 0+010,00 do km 0+174,00
Kwiatowej na odcinku od km 0+010,50 do km 0+237,00
Władysława Matlakowskiego na odcinku od km 0+010,00 do km 0+183,00,
oraz fragmentów ulicy Myśliwskiej w obrębie skrzyżowania z ul. Willową, ul. Słoneczną oraz ul. Adama Jarzębskiego w Warce w istniejącym pasie drogowym.
Lokalizacja inwestycji
Planowana inwestycja drogowa zlokalizowana jest na działkach o nr ewidencyjnych:
2021 – ul. Szwedzka
792/61, 2171 – ul. Letnia
2063, 2064, 1796, 2104/6 – ul. Willowa
1817, 1837, 2087, 2104/12 – ul. Słoneczna
2135/5, 2104/15 – ul. Adama Jarzębskiego
2105, 2104/8 – ul. Księżycowa
2096, 2104/10 – ul. Miła,
2267 – ul. Stanisława Marcinowskiego,
2264 – ul. Gen. Leopolda Okulickiego,
1820, 2901/1 – ul. Wiosenna,
1819 – ul. Kwiatowa,
2086 – ul. Władysława Matlakowskiego,
2281/2, 2104/1 – ul. Myśliwska
obręb Warka, gmina Warka, powiat grójecki, województwo mazowieckie.
Szczegółowy opis zawarty jest w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233221-4 - Malowanie nawierzchi

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

4.5.5.) Wartość części: 3174124,24 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 „Przebudowa ul. Św. Ducha w Warce”
Inwestycja realizowana będzie w oparciu o:
1. Zgłoszenia z dnia 19.08.2019 r. zamiaru wykonywania robót budowlanych polegających na: „Przebudowie ulicy Św. Ducha w Warce w istniejącym pasie drogowym” na działkach o nr 1721, 2899, 1498/2.
Lokalizacja inwestycji
1721 – ul. Św. Ducha
2899 – ul. Ogrodowa
1498/2 – ul. Mostowa

Szczegółowy opis zawarty jest w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233221-4 - Malowanie nawierzchi

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

4.5.5.) Wartość części: 494993,70 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 „Przebudowa i remont ul. Wiktora Krawczyka w Warce”
Inwestycja realizowana będzie w oparciu o:
1. Zgłoszenia z dnia 01.02.2022 r. wykonywania robót budowlanych polegających na: „Przebudowie ulicy Wiktora Krawczyka w Warce w istniejącym pasie drogowym” na działkach o nr 1425, 1439.

Lokalizacja inwestycji
Planowana inwestycja drogowa zlokalizowana jest na działkach o nr ewidencyjnych: 1425, 1439.

Szczegółowy opis zawarty jest w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233221-4 - Malowanie nawierzchi

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

4.5.5.) Wartość części: 252697,93 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4529656,56 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6251513,63 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4529656,56 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjno – Drogowych w Grójcu S p. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 797 17 29 813

7.3.3) Ulica: Asfaltowa 2

7.3.4) Miejscowość: Jasieniec

7.3.5) Kod pocztowy: 05-604

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4529656,56 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 751941,93 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1048206,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 751941,93 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjno – Drogowych w Grójcu S p. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 797 17 29 813

7.3.3) Ulica: Asfaltowa 2

7.3.4) Miejscowość: Jasieniec

7.3.5) Kod pocztowy: 05-604

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 751941,93 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 399120,65 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 633289,42 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 399120,65 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjno – Drogowych w Grójcu S p. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 797 17 29 813

7.3.3) Ulica: Asfaltowa 2

7.3.4) Miejscowość: Jasieniec

7.3.5) Kod pocztowy: 05-604

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 399120,65 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.