Ogłoszenie z dnia 2022-05-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00110422/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Część nr 1 - Dostawa środków i materiałów do utrzymania czystości
Część nr 2 - Dostawa drobnego sprzętu gospodarczego i materiałów do utrzymania zieleni wraz transportem i rozładunkiem do magazynów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 32 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zamościu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 061402337
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 2F
1.5.2.) Miejscowość: Zamość
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-400
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 261181536
1.5.8.) Numer faksu: 261181607
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 32wog.zampub@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.32wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/32wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Wojskowa Jednostka Budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Część nr 1 - Dostawa środków i materiałów do utrzymania czystościCzęść nr 2 - Dostawa drobnego sprzętu gospodarczego i materiałów do utrzymania zieleni wraz transportem i rozładunkiem do magazynów
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0ac64b16-b4cf-11ec-97c7-b646b0ba23df
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00145559
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00086277/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Dostawa środków czyszczących dla służby infrastruktury
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00110422/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/TP/12/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 299741,87 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 78876,92 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:1) Część nr 1 - Dostawa środków i materiałów do utrzymania czystości wraz transportem i rozładunkiem do nw. magazynów:
Grupy Zabezpieczenia Zamość ul. Wojska Polskiego 2F, 22-400 Zamość, budynek nr 75;
Grupy Zabezpieczenia Chełm ul. Lubelska 168, 22-100 Chełm, budynek nr 12;
Grupy Zabezpieczenia Hrubieszów ul. Dwernickiego 4, 22-500 Hrubieszów, budynek nr 97;
Grupy Zabezpieczenia Lublin ul. Nowy Świat 40, 20-400 Lublin, budynek nr 109;
Grupy Zabezpieczenia Jawidz, gm. Spiczyn, 21-077 Spiczyn, budynek nr 18
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA zawarty jest w:
1) Załączniku nr 1 do SWZ, tj.: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający jednocześnie wykaz asortymentowo-ilościowy
- W ZAKRESIE CZĘŚCI NR 1
SZCZEGÓŁOWE WYMAGANIA Zamawiającego w stosunku do dostawy
1. Wszystkie dostarczone towary muszą spełniać parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia i formularzu cenowym, muszą być fabrycznie nowe (I kat.) nieużywane i wolne od wad oraz posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania lub opakowania dostawcy realizującego Umowę, z oznaczeniami producenta i numeru katalogowego (jeśli występuje).
2. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość oraz zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia.
3. Cena obejmuje również dostawę towarów stanowiących przedmiot Umowy do magazynów zlokalizowanych w miejscowości: Lublin, Zamość, Chełm i Hrubieszów i Jawidz.
4. Wykonawca dostarczy towary na swój koszt i ryzyko. Za szkody lub braki powstałe w czasie transportu odpowiada Wykonawca. Towary muszą być zabezpieczone przez bezzwrotne opakowania gwarantujące, iż nie zostaną uszkodzone w czasie transportu i przeładunku.
5. Towar dostarczony przez Wykonawcę winien być fabrycznie nowy, w pierwszym gatunku, nieużywany, nieregenerowany, z produkcji co najmniej 2021 r.
6. Warunkiem dokonania odbioru ilościowego i jakościowego przez Zamawiającego będzie dostarczenie przez Wykonawcę wraz z towarami poniższego kompletu dokumentów:
1) faktury VAT (oryginał oraz kopia),
2) protokołu odbioru towaru (1 egzemplarz podpisany przez przedstawicieli Wykonawcy i Zamawiającego).
7. Wykonawca zobowiązuje się do zorganizowania dostawy towaru własnym transportem i na własny koszt do magazynów 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu, Lublinie, Chełmie i Hrubieszowie (w godz. 8 – 14 od poniedziałku do czwartku oraz w piątek od 8-12), zgodnie z wykazem asortymentowo – ilościowym do miejsca wskazanego poniżej.
- ZAMOŚĆ - ul. Wojska Polskiego 2F, 22-400 Zamość,
- LUBLIN - ul. Nowy Świat 40 20-400 Lublin,
- HRUBIESZÓW - ul. Dwernickiego 4, 22-500 Hrubieszów,
- CHEŁM - ul. Lubelska 168, 22-100 Chełm,
- JAWIDZ - gm. Spiczyn, 21-077 Spiczyn;
8. Wykonawcy przysługiwać będzie wynagrodzenie za faktyczną ilość zrealizowanych dostaw, na podstawie faktur częściowych i faktury końcowej.
9. Podstawę do wystawienia każdej faktury stanowić będzie każdorazowo Protokół Odbioru Towarów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33711900-6 - Mydło
33760000-5 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety
39514200-0 - Ścierki
39525100-9 - Ściereczki do kurzu
39811100-1 - Odświeżacze powietrza
39813000-4 - Pasty i proszki czyszczące
39822000-0 - Alkaliczne środki czyszczące
39831300-9 - Środki do czyszczenia podłóg
39831600-2 - Środki do czyszczenia toalet
4.5.5.) Wartość części: 58533,76 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:2) Część nr 2 - Dostawa drobnego sprzętu gospodarczego i materiałów do utrzymania zieleni wraz z transportem i rozładunkiem do nw. magazynów:
Grupy Zabezpieczenia Zamość ul. Wojska Polskiego 2F, 22-400 Zamość, budynek nr 75;
Grupy Zabezpieczenia Chełm ul. Lubelska 168, 22-100 Chełm, budynek nr 12;
Grupy Zabezpieczenia Hrubieszów ul. Dwernickiego 4, 22-500 Hrubieszów, budynek nr 97;
Grupy Zabezpieczenia Lublin ul. Nowy Świat 40, 20-400 Lublin, budynek nr 109;
Grupy Zabezpieczenia Jawidz, gm. Spiczyn, 21-077 Spiczyn, budynek nr 18
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA zawarty jest w:
2) Załączniku nr 2 do SWZ, tj.: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający jednocześnie wykaz asortymentowo-ilościowy
- W ZAKRESIE CZĘŚCI NR 2
SZCZEGÓŁOWE WYMAGANIA Zamawiającego w stosunku do dostawy
1. Wszystkie dostarczone towary muszą spełniać parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia i formularzu cenowym, muszą być fabrycznie nowe (I kat.) nieużywane i wolne od wad oraz posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania lub opakowania dostawcy realizującego Umowę, z oznaczeniami producenta i numeru katalogowego (jeśli występuje).
2. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość oraz zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia.
3. Cena obejmuje również dostawę towarów stanowiących przedmiot Umowy do magazynów zlokalizowanych w miejscowości: Lublin, Zamość, Chełm i Hrubieszów i Jawidz.
4. Wykonawca dostarczy towary na swój koszt i ryzyko. Za szkody lub braki powstałe w czasie transportu odpowiada Wykonawca. Towary muszą być zabezpieczone przez bezzwrotne opakowania gwarantujące, iż nie zostaną uszkodzone w czasie transportu i przeładunku.
5. Towar dostarczony przez Wykonawcę winien być fabrycznie nowy, w pierwszym gatunku, nieużywany, nieregenerowany, z produkcji co najmniej 2021 r.
6. Warunkiem dokonania odbioru ilościowego i jakościowego przez Zamawiającego będzie dostarczenie przez Wykonawcę wraz z towarami poniższego kompletu dokumentów:
1) faktury VAT (oryginał oraz kopia),
2) protokołu odbioru towaru (1 egzemplarz podpisany przez przedstawicieli Wykonawcy i Zamawiającego).
7. Wykonawca zobowiązuje się do zorganizowania dostawy towaru własnym transportem i na własny koszt do magazynów 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu, Lublinie, Chełmie i Hrubieszowie (w godz. 8 – 14 od poniedziałku do czwartku oraz w piątek od 8-12), zgodnie z wykazem asortymentowo – ilościowym do miejsca wskazanego poniżej.
- ZAMOŚĆ - ul. Wojska Polskiego 2F, 22-400 Zamość,
- LUBLIN - ul. Nowy Świat 40 20-400 Lublin,
- HRUBIESZÓW - ul. Dwernickiego 4, 22-500 Hrubieszów,
- CHEŁM - ul. Lubelska 168, 22-100 Chełm,
- JAWIDZ - gm. Spiczyn, 21-077 Spiczyn;
8. Wykonawcy przysługiwać będzie wynagrodzenie za faktyczną ilość zrealizowanych dostaw, na podstawie faktur częściowych i faktury końcowej.
9. Podstawę do wystawienia każdej faktury stanowić będzie każdorazowo Protokół Odbioru Towarów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44410000-7 - Artykuły łazienkowe i kuchenne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
16160000-4 - Różny sprzęt ogrodniczy
18141000-9 - Rękawice robocze
18930000-7 - Worki i torby
34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci
39224300-1 - Miotły i szczotki i inne artykuły do sprzątania w gospodarstwie domowym
44511100-6 - Szpadle i szufle
44511200-7 - Narzędzia ogrodnicze
4.5.5.) Wartość części: 20343,16 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 73262,83 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 79319,26 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 73262,83 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KRUSZYŃSKI WALDEMAR PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLU HURTOWEGO
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 430145091
7.3.3) Ulica: Łęczyńska
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-313
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 73262,83 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24431,49 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27020,08 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24431,49 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWA JAN DUSZEŃKO
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 890225824
7.3.3) Ulica: Legnicka
7.3.4) Miejscowość: Strzegom
7.3.5) Kod pocztowy: 58-150
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWA JAN DUSZEŃKO
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWA JAN DUSZEŃKO
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24431,49 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- Koszenie poboczy dróg powiatowych w roku 2024
- "Rozbudowa drogi gminnej nr 110397L w m. Sitaniec Wolica w zakresie budowy chodnika."
- Rozbudowa drogi gminnej nr 110389L w m. Zawada i Płoskie (od km 0+000,00 do km 1+975,00).
- Świadczenie usług serwisowania systemu do badań kardioangiograficznych Artis Zee Floor prod Siemens wraz z dwiema stacjami opisowymi Syngo XWP i ACOM PC
- Dostosowanie bazy danych ewidencji gruntów i budynków dla jednostek ewidencyjnych: Krasnobród - Miasto, Zwierzyniec - Miasto, Zwierzyniec - obszar wiejski, Stary Zamość oraz Sułów
- KONTYNUACJA PRZEBUDOWY ULICY KONOPNICKIEJ
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy środków czystości.
- Dostawa środków do dezynfekcji i utrzymania higieny szpitalnej z podziałem na pakiety
- Dostawa chemii profesjonalnej do Domu Pomocy Społecznej w Nowej Wsi Ełckiej
- Dostawa środków czystości do Domu Pomocy Społecznej w Nowej Wsi Ełckiej
- Sukcesywna dostawa profesjonalnych skoncentrowanych środków czystościowych dla jednostek Uniwersytetu Warszawskiego
- Dostawa środków dezynfekcyjnych i pojemników na odpady medyczne
więcej: Różny sprzęt ogrodniczy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.