eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Goleniów › Wykonanie oświetlenia ciągów komunikacyjnych w Gminie Goleniów



Ogłoszenie z dnia 2021-08-11


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00145399 z dnia 2021-08-11

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie oświetlenia ciągów komunikacyjnych w Gminie Goleniów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Goleniów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684367

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Lotników 1

1.5.2.) Miejscowość: Goleniów

1.5.3.) Kod pocztowy: 72-100

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.7.) Numer telefonu: (91) 4698200

1.5.8.) Numer faksu: (91) 4698298

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@goleniow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.goleniow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://goleniow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie oświetlenia ciągów komunikacyjnych w Gminie Goleniów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-43229427-c52a-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00145399

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00008614/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Budowa oświetlenia ulicznego na terenach wiejskich gminy Goleniów

1.1.11 Budowa oświetlenia ulicznego na terenie miasta Goleniów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00074341/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WGG.271.1.09.2021.EJ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1673380,86 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest zadanie inwestycyjne pn.: „Wykonanie oświetlenia ciągów komunikacyjnych w Gminie Goleniów” w tym wykonanie wszystkich prac prowadzących do osiągnięcia stanu zgodnego z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, SWZ oraz projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na 2 części:
Część nr 1: „Wykonanie oświetlenia ciągów komunikacyjnych na terenach wiejskich Gminy Goleniów”
Część nr 2: „Wykonanie oświetlenia ciągów komunikacyjnych w mieście Goleniów”
3. Zakres przedmiotu zamówienia do wykonania w ramach części nr 1 obejmuje:
1) zamawiający przewiduje, że na etapie realizacji zamówienia, będzie korzystał z prawa opcji. Zgodnie z regulacjami ustawowymi prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, a nie obowiązkiem do realizacji pełnego zakresu przedmiotu zamówienia tj. z prawem opcji.
2) minimalny poziom zamówienia, który Zamawiający planuje zrealizować w terminie obowiązywania umowy czyli ZAMÓWIENIE PODSTAWOWE obejmuje budowę oświetlenia ulicznego n/w lokalizacjach:
a) Imno- przystanki autobusowe,
b) Tarnowiec- od przystanku autobusowego,
c) Mosty- przy szkole,
d) Pucice- Osiedle Wrzosowe,
e) Pucice ul. Rzemieślnicza,
f) Białuń ul. Sielankowa ,
g) Zabród,
h) Załom ul. Parkowa,
i) Komarowo- plac zabaw i boisko,
j) Marszewo dz. nr 120/5,
k) Lubczyna- zakręt przy ul. Lipowej,

3) zamówienie z użyciem PRAWA OPCJI to zamówienie w ramach którego Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia zamówienia podstawowego o dodatkowe ilości robót budowlanych, zgodnie z cenami wykazanymi przez Wykonawcę w Formularzu Cenowym, stanowiącym załącznik nr 1A do SWZ. Zamówienie podstawowe (opisane szczegółowo w ppkt 2) może ulec zwiększeniu o prawo opcji, które obejmuje budowę oświetlenia ulicznego w n/w lokalizacjach:
a) Miękowo- od posesji nr 12G w stronę lasu,
b) Czarna Łąka ul. Przyjazna,
c) Stawno- droga do kościoła
4) zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji w niepełnym zakresie tzn. w ramach PRAWA OPCJI Zamawiający może zlecić – według własnego uznania – wykonanie budowy oświetlenia ulicznego w jednej, kilku lub wszystkich lokalizacjach, o których mowa w powyższym ppkt 3) lit. a) - c).
5) prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe.
6) cena robót budowlanych zamawianych w ramach prawa opcji zostanie określona przez Wykonawcę w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 1A do SWZ, który zostanie złożony wraz z ofertą. Łączna cena za zamówienie objęte prawem opcji określone przez Wykonawcę w formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1.1. do SWZ ma wynikać z jej obliczenia w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 1A do SWZ.
7) Zamawiający uprawniony będzie do skorzystania z prawa opcji przez okres obowiązywania umowy, wobec tego jeśli przed upływem terminu na jaki została zawarta umowa, zostaną zrealizowane roboty budowlane przewidziane w ramach zamówienia podstawowego, Zamawiający będzie mógł zamawiać dalej, aż do wykorzystania wszystkich robót budowlanych przewidzianych jako opcja.
8) o zamiarze skorzystania z prawa opcji Zamawiający poinformuje Wykonawcę odrębnym pismem/oświadczeniem.
9) w przypadku, gdy Zamawiający nie skorzysta z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Warunkiem skorzystania z prawa opcji będzie posiadanie w budżecie środków finansowych na realizację dalszej budowy oświetlenia ciągów komunikacyjnych.
10) postanowienia SWZ odnoszące się do ZAMÓWIENIA PODSTAWOWEGO przedmiotu zamówienia znajdują odpowiednie zastosowanie do zamówienia objętego prawem opcji.
4. Dalszy szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 1134253,97 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie inwestycyjne pn.: „Wykonanie oświetlenia ciągów komunikacyjnych w Gminie Goleniów” w tym wykonanie wszystkich prac prowadzących do osiągnięcia stanu zgodnego z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, SWZ oraz projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na 2 części:
Część nr 1: „Wykonanie oświetlenia ciągów komunikacyjnych na terenach wiejskich Gminy Goleniów”
Część nr 2: „Wykonanie oświetlenia ciągów komunikacyjnych w mieście Goleniów”
3. Zakres przedmiotu zamówienia do wykonania w ramach części nr 2 obejmuje:

1) zamawiający przewiduje, że na etapie realizacji zamówienia, będzie korzystał z prawa opcji. Zgodnie z regulacjami ustawowymi prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, a nie obowiązkiem do realizacji pełnego zakresu przedmiotu zamówienia tj. z prawem opcji.

2) minimalny poziom zamówienia, który Zamawiający planuje zrealizować w terminie obowiązywania umowy czyli ZAMÓWIENIE PODSTAWOWE obejmuje budowę oświetlenia ulicznego n/w lokalizacjach:

a) skrzyżowanie ul. Jagiełły i ul. Słowackiego,
b) ul. Kilińskiego - droga do szkoły na działce: 67/3 obręb ew. Goleniów-6 oraz na działce: 452/8 obręb ew. Goleniów-5 w m. Goleniów,
c) ścieżka rowerowa na ul. Spacerowej.

3) zamówienie z użyciem PRAWA OPCJI to zamówienie w ramach którego Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia zamówienia podstawowego o dodatkowe ilości robót budowlanych, zgodnie z cenami wykazanymi przez Wykonawcę w Formularzu Cenowym, stanowiącym załącznik nr 1B do SWZ. Zamówienie podstawowe (opisane szczegółowo w ppkt 2) może ulec zwiększeniu o prawo opcji, które obejmuje budowę oświetlenia ulicznego n/w lokalizacjach:
a) ul. Starzyńskiego,
b) ul. Chrobrego i pętla autobusowa,
c) ul. Zacisze
4) zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji w niepełnym zakresie tzn. w ramach PRAWA OPCJI Zamawiający może zlecić – według własnego uznania – wykonanie budowy oświetlenia ulicznego w jednej, kilku lub wszystkich lokalizacjach, o których mowa w powyższym ppkt 3) lit. a) - c).
5) prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe.
6) cena robót budowlanych zamawianych w ramach prawa opcji zostanie określona przez Wykonawcę w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 1B do SWZ, który zostanie złożony wraz z ofertą. Łączna cena za zamówienie objęte prawem opcji określone przez Wykonawcę w formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1.2. do SWZ ma wynikać z jej obliczenia w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 1 B do SWZ.
7) Zamawiający uprawniony będzie do skorzystania z prawa opcji przez okres obowiązywania umowy, wobec tego jeśli przed upływem terminu na jaki została zawarta umowa, zostaną zrealizowane roboty budowlane przewidziane w ramach zamówienia podstawowego, Zamawiający będzie mógł zamawiać dalej, aż do wykorzystania wszystkich robót budowlanych przewidzianych jako opcja.
8) o zamiarze skorzystania z prawa opcji Zamawiający poinformuje Wykonawcę odrębnym pismem/oświadczeniem.
9) w przypadku, gdy Zamawiający nie skorzysta z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Warunkiem skorzystania z prawa opcji będzie posiadanie w budżecie środków finansowych na realizację dalszej budowy oświetlenia ciągów komunikacyjnych.
10) postanowienia SWZ odnoszące się do ZAMÓWIENIA PODSTAWOWEGO przedmiotu zamówienia znajdują odpowiednie zastosowanie do zamówienia objętego prawem opcji.
4. Dalszy, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 539126,89 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 522229,71 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 803499,86 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 522229,71 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ”ELEKTROINSTAL” – P.H.U. Jan Bagiński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8561151657

7.3.3) Ulica: Ogrodowa 10

7.3.4) Miejscowość: Goleniów

7.3.5) Kod pocztowy: 72-100

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 522229,71 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 160 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 225520,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 286716,37 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 225520,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "ELEKTROINSTAL” – P.H.U. Jan Bagiński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8561151657

7.3.3) Ulica: Ogrodowa 10

7.3.4) Miejscowość: Goleniów

7.3.5) Kod pocztowy: 72-100

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 225520,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 160 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający przewidywał korzystanie z prawa opcji. Wobec powyższego:
A. W ramach części nr 1:
1) cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem :
- za wykonanie zamówienia podstawowego: 522 229,71 PLN
-za wykonanie zamówienia objętego prawem opcji: 239 616,30 PLN
2) cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem:
- za wykonanie zamówienia podstawowego: 803 499,86 PLN
- za wykonanie zamówienia objętego prawem opcji: 373 820,12 PLN.
3) cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 522 229,71 PLN, jednakże w przypadku, gdy Zamawiający skorzysta z prawa opcji, wartość umowy wzrośnie maksymalnie o kwotę w wysokości 239 616,30 zł łącznie z podatkiem VAT.
B. W ramach części nr 2:
1) cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem :
- za wykonanie zamówienia podstawowego: 225 520,50 PLN
-za wykonanie zamówienia objętego prawem opcji: 162 683,49 PLN
2) cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem:
- za wykonanie zamówienia podstawowego: 286 716,37 PLN
- za wykonanie zamówienia objętego prawem opcji: 192 972,20 PLN.
3) cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 225 520,50 PLN, jednakże w przypadku, gdy Zamawiający skorzysta z prawa opcji, wartość umowy wzrośnie maksymalnie o kwotę w wysokości 162683,49 zł łącznie z podatkiem VAT.
2. Termin realizacji dla części nr 1:
2.1. zamówienia podstawowego: 160 dni od dnia podpisania umowy w sprawie zamówienia
2.2. zamówienia objętego prawem opcji: 160 dni od dnia poinformowania Wykonawcy pismem
lub oświadczeniem o uruchomieniu prawa opcji.
3. Termin realizacji dla części nr 2:
3.1. zamówienia podstawowego: 160 dni od dnia podpisania umowy w sprawie zamówienia
publicznego.
3.2. zamówienia objętego prawem opcji: 160 dni od dnia poinformowania Wykonawcy pismem
lub oświadczeniem o uruchomieniu prawa opcji.
4. Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
2021-08-11 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.