eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzelce Krajeńskie › "Dostawa wraz z instalacją wyposażenia w ramach projektu pod nazwą: "Modernizacja kształcenia zawodowego w Powiecie Strzelecko-Drezdeneckim",

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-08-11


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00145290 z dnia 2021-08-11

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa wraz z instalacją wyposażenia w ramach projektu pod nazwą: „Modernizacja kształcenia zawodowego w Powiecie Strzelecko-Drezdeneckim”,

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY ZESPÓŁ EKONOMICZNO-ADMINISTRACYJNY W STRZELCACH KRAJEŃSKICH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 081044939

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. ks. Stefana Wyszyńskiego 7

1.5.2.) Miejscowość: Strzelce Krajeńskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-500

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: projekty.pzea@gmail.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.wrota.lubuskie.pl/pzea/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa wraz z instalacją wyposażenia w ramach projektu pod nazwą: „Modernizacja kształcenia zawodowego w Powiecie Strzelecko-Drezdeneckim”,

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b024692a-b47d-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00145290

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00054535/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 „Dostawa wraz z instalacją wyposażenia w ramach projektu pod nazwą: „Modernizacja kształcenia zawodowego w Powiecie Strzelecko-Drezdeneckim”,

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie 2020 w ramach Poddziałania 8.4.1 Doskonalenie jakości kształcenia zawodowego – projekty realizowane poza formułą ZIT

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00054596/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 2/8.4.1/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I Narzędzia i sprzęt budowlany
16-LINIOWY POZIOMICA LASEROWA 360° LASER KRZYŻOWY 1
Rusztowanie aluminiowe 1
ZAGĘSZCZARKA SPALINOWA 1
Teodolit elektroniczny laserowy 1
Nożyce elektryczne do prętów 1
GIĘTARKA DO PRĘTÓW PŁASKOWNIKÓW 1
Kobyłka kozioł - rusztowanie murarskie 6
Mieszadło do kleju 3
Mieszarka do zapraw przepływowa 1

4.5.3.) Główny kod CPV: 44510000-8 - Narzędzia

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38410000-2 - Przyrządy pomiarowe

43315000-4 - Maszyny do zagęszczania gruntu

43413000-1 - Mieszalniki betonu lub zaprawy

44212310-5 - Rusztowania

4.5.5.) Wartość części: 35569,75 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II Narzędzia i sprzęt ogrodowy
Plecakowa kosa spalinowa 1
Spalinowy odkurzacz do liści - z napędem 1
Przecinarka akumulatorowa 1

4.5.3.) Główny kod CPV: 16160000-4 - Różny sprzęt ogrodniczy

4.5.5.) Wartość części: 11874,67 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III Narzędzia i sprzęt warsztatowy
Nitownica akumulatorowa do nitów bez otworowych 3
Nitownica akumulatorowa do nitów zrywalnych 3
Urządzenie rozruchowe 1
Prostownik rozruchowy sieciowy 3
Przedłużacze elektryczne 230V 3
Narzynki i gwintowniki 4
Smarownica ręczna/pneumatyczna + naboje 3
Zespół przygotowania powietrza 1
Montażownica kół 1
Myjka ultradźwiękowa 1
Myjka warsztatowa 1
Szafki pod wiertarki stołowe 3
Zestaw rur i ssawek do odkurzacza Karcher IVC 60/24-2 Ap 1

4.5.3.) Główny kod CPV: 31430000-9 - Akumulatory elektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39713431-3 - Akcesoria do odkurzaczy

42995000-7 - Różne maszyny czyszczące

4.5.5.) Wartość części: 108107,50 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29468,34 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40995,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29468,34 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Inżynieryjne Martex, Marcin Puźniak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6211772122

7.3.3) Ulica: Gorzeszów 19

7.3.4) Miejscowość: Krzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 58-405

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29468,34 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
3) cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.
Zamawiający w toku prowadzonego postępowania wezwał wykonawcę Zamtech Zbigniew Sokolik, ul. Mariańska 116, 47-400 Racibórz, do wyjaśnienia treści złożonej oferty.
Treść oferty, która podlegała wyjaśnieniu:
część II, poz. 2
propozycja wykonawcy: Spalinowy odkurzacz do liści z napędem solo by ALKO 750 P
Zamawiający zwrócił się z pytaniem czy zaoferowany odkurzacz do liści z napędem wyposażony jest w rurę ssawną o długości min. 5 m
Do wyznaczonego terminu wykonawca nie udzielił odpowiedzi.

W kolejnym etapie prowadzonego postępowania, Zamawiający wezwał kolejnego wykonawcę Biuro Inżynieryjne Martex Marcin Puźniak, Gorzeszów 19, 58-405 Krzeszów, również do wyjaśnienia treści złożonej oferty.
Treść oferty, która podlegała wyjaśnieniu:
część II, poz. 2
propozycja wykonawcy: Spalinowy odkurzacz do liści z napędem solo by ALKO 750 P
Zamawiający zwrócił się z pytaniem czy zaoferowany odkurzacz do liści z napędem wyposażony jest w rurę ssawną o długości min. 5 m
Do wyznaczonego terminu wykonawca nie udzielił odpowiedzi.

W związku z powyższym działając na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2) lit. C ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:
2) została złożona przez wykonawcę:
c) który nie złożył w przewidzianym terminie oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, lub podmiotowego środka dowodowego, potwierdzających brak podstaw wykluczenia lub spełnianie warunków udziału w postępowaniu, przedmiotowego środka dowodowego, lub innych dokumentów lub oświadczeń.

W prowadzonym postępowaniu w części II pozostała oferta wykonawcy Supply24 Sp. z o.o., Pl. Solny 14a/3, 50-062 Wrocław, jednak cena oferty przewyższa możliwości finansowe zamawiającego.
Zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówienia kwotę 10 000,00 zł brutto natomiast cena oferty wynosi 15 990,00 zł
Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione na mocy art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, który stanowi:
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
3) cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.
Zamawiający w toku prowadzonego postępowania wezwał wykonawcę Zamtech Zbigniew Sokolik, ul. Mariańska 116, 47-400 Racibórz, do wyjaśnienia treści złożonej oferty w zakresie zaoferowanej nitownicy akumulatorowej do nitów bez otworowych.
Z przedstawionych wyjaśnień wynika, że zaoferowane urządzenie Accubird Gesipa nie spełnia wymagań określonych w opisie przedmiotu zamówienia ponieważ zamawiający jednoznacznie wskazał, że wymaga zaoferowania akumulatorowej nitownicy do nitów bezotworowych.

W kolejnym etapie prowadzonego postępowania, Zamawiający wezwał kolejnego wykonawcę Biuro Inżynieryjne Martex Marcin Puźniak, Gorzeszów 19, 58-405 Krzeszów, również do wyjaśnienia treści złożonej oferty.
Treść oferty, która podlegała wyjaśnieniu:
Nitownica akumulatorowa do nitów bez otworowych.
W złożonej ofercie wykonawca oferuje urządzenie NTS BASIC Nitownica hydrauliczna 6T natomiast zamawiający wymagał zaoferowania nitownicy akumulatorowej.
Do wyznaczonego terminu wykonawca nie udzielił odpowiedzi.

W związku z powyższym działając na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2) lit. C ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:
2) została złożona przez wykonawcę:
c) który nie złożył w przewidzianym terminie oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, lub podmiotowego środka dowodowego, potwierdzających brak podstaw wykluczenia lub spełnianie warunków udziału w postępowaniu, przedmiotowego środka dowodowego, lub innych dokumentów lub oświadczeń.

W prowadzonym postępowaniu w części III pozostała oferta wykonawcy Supply24 Sp. z o.o., Pl. Solny 14a/3, 50-062 Wrocław, jednak cena oferty przewyższa możliwości finansowe zamawiającego.
Zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówienia kwotę 99 000,00 zł brutto natomiast cena oferty wynosi 123 000,00 zł
Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

2021-08-11 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.