eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stepnica › Przewozy szkolne w ramach regularnej komunikacji zbiorowej w okresie od 1 września 2021 r. do 30 czerwca 2022 r. na terenie Gminy Stepnica



Ogłoszenie z dnia 2021-08-11


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00145261 z dnia 2021-08-11

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przewozy szkolne w ramach regularnej komunikacji zbiorowej w okresie od 1 września 2021 r. do 30 czerwca 2022 r. na terenie Gminy Stepnica

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Stepnica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684338

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Tadeusza Kościuszki 4

1.5.2.) Miejscowość: Stepnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 72-112

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.7.) Numer telefonu: 914188521

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@stepnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.stepnica.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://stepnica.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przewozy szkolne w ramach regularnej komunikacji zbiorowej w okresie od 1 września 2021 r. do 30 czerwca 2022 r. na terenie Gminy Stepnica

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f963ea2a-d40d-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00145261

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000977/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Przewozy szkolne w ramach regularnej komunikacji zbiorowej w roku od 1 września 2021 r. do 30 czerwca 2022 r. na terenie Gminy Stepnica

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00091824/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: AOŚ.271.2.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 130555,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługowego przewozu dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym.
Przedmiotem zamówienia są przewozy dzieci, do Szkoły Podstawowej im. ks. J. Twardowskiego w Racimierzu, Zespołu Szkolno - Przedszkolnego im. Konstantego Maciejewicz w Stepnicy w roku szkolnym 2021/2022.
Przewozy obejmują wyjazd ze wskazanego przez zamawiającego miejsca, przejazd wyznaczoną trasą, przybycie do wyznaczonej szkoły w odpowiednim czasie przed rozpoczęciem zajęć lekcyjnych, oraz odwiezienie uczniów po zajęciach do miejscowości w których mieszkają. Wyszczególnienie tras i godzin dowozu i odwozu do szkół oraz liczbę uczniów przedstawia harmonogram przewozów szkolnych na terenie Gminy Stepnica od 1 września 2021 r. do 30 czerwca 2022 r. stanowiący załącznik nr 1a do specyfikacji, nie ujęto jednak miejscowości Budzień, ponieważ godzinę dowozu i odwozu uczniów z tej miejscowości należy ustalić z Dyrektorem Zespołu Szklono – Przedszkolnego w Stepnicy po podpisaniu umowy.
Wykonawca świadczyć będzie usługi własnymi środkami transportu nie starszymi niż 2015 rok produkcji, które spełniają wszelkie wymogi do przewozu dzieci. Dowóz realizowany musi być co najmniej 2 autobusami rano jak i w godzinach popołudniowych. Wykonawca zapewni min. 2 kierowców posiadających stosowne uprawnienia. W przypadku odpracowania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz dzieci zgodnie z rozkładem jazdy ustalonym przez zamawiającego.
Przewóz realizowany będzie w oparciu o utworzone przez Wykonawcę i zaakceptowane przez Zamawiającego linie komunikacji regularnej – komercyjnej z pierwszeństwem przejazdu dla posiadaczy biletów miesięcznych. Wymaga się, aby wszystkim przewożonym uczniom szkół podstawowych w Racimierzu i Stepnicy zapewniono miejsca siedzące.
Linie komunikacji regularnej muszą być ułożone w sposób umożliwiający uczniom przejazd z miejsca zamieszkania do placówki oświatowej oraz powrót do miejsca zamieszkania w dni nauki szkolnej przy zachowaniu norm bezpieczeństwa obowiązujących w zakresie transportu drogowego osób, a także dostosowaniu liczby kursów oraz pojemności (liczby miejsc) pojazdów na poszczególnych trasach do ilości przewożonych osób. Szczegółowy opis tras z ilością dowożonych osób stanowi załącznik nr 1a do SIWZ.
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości dowożonych dzieci w zakresie odwozu i dowozu w ilości +/- 5%.
W przypadku awarii autobusu/autobusów Wykonawca zapewnia niezwłocznie (maksymalnie do 90 minut) transport zastępczy spełniający wymagania określone w niniejszej SWZ. W przypadku niemożności zrealizowania transportu zastępczego w w/w. czasie, Wykonawca niezwłocznie powiadomi o tym Zamawiającego oraz zorganizuje przewóz przez inny podmiot na swój koszt. Zastępczy przewóz przez inny podmiot na koszt Wykonawcy może być również zorganizowany przez Zamawiającego. Przekroczenie ww. terminu bez względu na to kto zrealizował przewóz zastępczy, jest podstawą do uznania, iż Wykonawca nie wykonał bądź nienależycie wykonał swoje zobowiązanie.
W przypadku zwiększenia ilości dowożonych uczniów Wykonawca musi zapewnić ich dowóz na warunkach podanych w ofercie. Z tytułu zmniejszenia ilości dowożonych uczniów Zamawiający nie przewiduje ponoszenia dodatkowych opłat z tego tytułu.
Zamawiający zapewni osoby odpowiedzialne za kompleksową opiekę nad dziećmi podczas dowozu oraz odwozu (po min. 1 osobie w każdym autobusie).
Zamawiający ponosi wszelkie koszty związane z zapewnieniem należytej opieki podczas wykonania usługi (koszty zatrudnienia opiekunów).
Przewóz dzieci na poszczególnych trasach odbywał się będzie na podstawie indywidualnych biletów miesięcznych.
Szczegółowy zakres określają następujące załączniki do SIWZ:
Harmonogram przewozów szkolnych na terenie Gminy Stepnica od 1 września 2021 r. do 30 czerwca 2022 r. stanowiący – załącznik nr 1a do SIWZ

Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia występują nazwy konkretnych elementów, wyrobów lub określenia (parametry techniczne) sugerujące wyroby, elementy konkretnych firm, producentów, Wykonawca winien uznać, iż podano produkty przykładowe, a Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania elementów, wyrobów, materiałów równoważnych o właściwościach, parametrach technicznych nie gorszych niż przyjęto w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
3. Zamawiający działając na podstawie art. 95 ustawy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, a realizacja tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dn. 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r., poz. 1040 z późn. zm.) : czynności związane z prowadzeniem autobusu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 139600 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 139600 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 139600 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNIKACJI SAMOCHODOWEJ Sp. z o.o. KAMIEŃ POMORSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9860192096

7.3.3) Ulica: Szczecińska 76

7.3.4) Miejscowość: Kamień Pomorski

7.3.5) Kod pocztowy: 72-400

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 139600 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-09-01 do 2022-06-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-08-11 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.