eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraśnik › Budowa drogi gminnej ulicy Mleczarskiej w Kraśniku na odcinku od ul. Pułaskiego do Festiwalowej



Ogłoszenie z dnia 2022-05-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa drogi gminnej ulicy Mleczarskiej w Kraśniku na odcinku od ul. Pułaskiego do Festiwalowej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO KRAŚNIK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019402

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Lubelska 84

1.5.2.) Miejscowość: Kraśnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 23-200

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.7.) Numer telefonu: (81) 825-15-40

1.5.8.) Numer faksu: (81) 825-15-00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@krasnik.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.krasnik.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa drogi gminnej ulicy Mleczarskiej w Kraśniku na odcinku od ul. Pułaskiego do Festiwalowej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-266521b1-94a1-11ec-9bc1-c2db95d08897

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00145185

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025435/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Budowa drogi gminnej ulicy Mleczarskiej w Kraśniku na odcinku od ul. Pułaskiego do Festiwalowej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00066334/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WIR.FiZP.271.1.7.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Budowa drogi gminnej ulicy
Mleczarskiej w Kraśniku na odcinku od ul. Pułaskiego do Festiwalowej”
2. Zakres zamówienia obejmuje:
Budowę drogi gminnej ul Mleczarskiej na odcinku od ul. Kazimierza Pułaskiego do ul.
Festiwalowej o łącznej długości ok. 160 m. Zakres robót obejmuje budowę nowej konstrukcji
ciągu pieszo-jezdnego oraz chodnika z nawierzchni asfaltowo-bitumicznej, zabezpieczenie
istniejących sieci uzbrojenia terenu, wymianę słupów i opraw oświetlenia ulicznego, roboty
wykończeniowe.
3. Zamówienie należy wykonać m.in. zgodnie z dokumentacją projektową opracowaną przez:
Zespół Projektowania i Obsługi Inżynierskiej Budownictwa Drogowego „ToMaR – DROG”,
Tomasz Lis, Marek Oleszczuk – Spółka Jawna stanowiące załącznik do SWZ wraz z
uwzględnieniem zapisów niniejszej umowy oraz SWZ.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają m.in.:
1) dokumentacja projektowa,
2) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych.
5. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
w szczególności ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (tekst jednolity, Dz. U. z 2021
r. poz. 2351 ze zm.) zwane dalej „Prawo budowlane” wraz z przepisami wykonawczymi,
normami i instrukcjami producentów stosowanych urządzeń i materiałów, zasadami wiedzy
technicznej i sztuki budowlanej, pod nadzorem przedstawicieli Zamawiającego.
6. Przedmiot zamówienia należy wykonać z udziałem osób posiadających odpowiednie
kwalifikacje i doświadczenie.
7. Materiały dostarczone i użyte przez Wykonawcę powinny odpowiadać, co do jakości,
wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w art.
10 ustawy – Prawo budowlane.
8. Wykonanie przedmiotu zamówienia i oddanie do użytku musi być zgodne ze wszystkimi
aktami prawnymi właściwymi dla przedmiotu zamówienia, z przepisami technicznobudowlanymi, obowiązującymi normami, instrukcjami producentów stosowanych urządzeń i
materiałów oraz zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej.
9. Jeżeli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa
handlowa firmy, towaru lub produktu, ma ona charakter wyłącznie informacyjny. Zamawiający w
odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji przetargowej parametrów, czy danych
(technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź
produkt dopuszcza rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się
parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji.
10. Jeżeli Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w dokumentacji, ale
nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały Wykonawca
zobowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadający się funkcjonalnie
do wymaganego zastosowania. Jeżeli Wykonawca powołuje się na rozwiązania równoważne
opisane przez Zamawiającego, ma obowiązek udowodnić w ofercie, że proponowane
rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu
zamówienia. Nazwą własną jest nazwa, pod którą oznaczony przez nią przedmiot występuje (lub
występowałby) zarówno w Polsce, jak i w innych krajach.
11. W każdym przypadku, gdy Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie
do norm, krajowych ocen technicznych, europejskich ocen technicznych, specyfikacji
technicznych, systemów referencji technicznych, dopuszcza rozwiązania równoważne
opisywanym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 270652,34 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 298972,62 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 298972,62 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WOD-BUD Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7150200454

7.3.3) Ulica: Piłsudskiego

7.3.4) Miejscowość: Kraśnik

7.3.5) Kod pocztowy: 23-200

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

roboty rozbiórkowe, roboty ziemne, część robót brukarskich, roboty elektryczne


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 298972,62 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.