Ogłoszenie z dnia 2021-08-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00085381/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-16
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00145167 z dnia 2021-08-11 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa drogi powiatowej nr 1639N Witowo – Warchały. Etap I w km 2+566 - 3+532
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W SZCZYTNIE
1.3.) Oddział zamawiającego: Sekcja drogowo-mostowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510751183
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Krzysztofa Mrongowiusza 2
1.5.2.) Miejscowość: Szczytno
1.5.3.) Kod pocztowy: 12-100
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 896240736
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@zdp.szczytno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://szczytno-zdp.bip-wm.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/szczytno_zdp1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie drogami powiatowymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa drogi powiatowej nr 1639N Witowo – Warchały. Etap I w km 2+566 - 3+5322.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-308efc5b-ce98-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00145167
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003327/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Rozbudowa drogi powiatowej nr 1639N Witowo - Warchały. Etap I w km 2+566 - 3+532
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00085381/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DM.272.4.2021.RB
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 3004990,15 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z rozbudową drogi powiatowej nr 1639N Witowo – Warchały. Etap I w km 2+566 – 3+532. Projekt przewiduje również budowę ciągu pieszo-rowerowego, budowe poboczy oraz zajzdów.
2. Przedmiot zamówienia realizowany będzie na podstawie: przedmiaru robót, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, ustaleń SWZ, zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i sztuką budowlaną.
3. Roboty realizowane bedą na podstawie:
- decyzji Nr 2/2019 z dnia 20.12.2019 r. o zezwoleniu na realizację inwestyci drogowej;
- dokumentacji projektowej „Opracowanie dokumentacji projektowej na rozbudowę drogi powaitowej nr 1639N Witowo – Warchały” firmny DROMACC Maciej Białoszewski, ul. Goworowska 31a/5, 07-410 Ostrołęka;
- projekcie stałej organizacji ruchu – Km.7121.1.1.2018 z dnia 12.01.2018 r.
- projekcie czasowej organizacji ruchu – Km.7121.2.1.2018 z dnia 12.01.2018 r.
4. W zakres inwestycji wchodzi wykonanie niżej wymienionych prac:
- rozbudowa drogi powiatowej do 6,00 m (dwa pasy ruchu po 3,00 m szerokości każdy),
- budowa ciągu pieszo-rowerowego o szerokości 3,50 m,
- budowa oraz przebudowa zjazdów do posesji,
- budowa pobocza na całej długości o szerokości 1,00m,
- zjazdy indywidualne o nawierzchni z kostki betonowej o szerokosci zmiennej,
- odwodnienie odbywac się będzie do projektowanych rowów spławnych oraz rowów rozsączająco – odparowujących - km od ok. 3+253 do ok. 3+390 zaprojektowano odwodnienie jako rozsączenie w grunt poprzez system rur drenarskich oraz drenażu francuskiego, w km ok. 3+352 zaprojektowano wpust boczny, który ma za zadanie usprawnić odprowadzenie wód opadowych z rejonu skrzyżowania z droga krajową. Podłączony do niego zostanie przykanalik, dzięki któremu woda zostanie odprowadzona do projektowanego rowu przydrożnego,
- montaż oznakowania pionowego i poziomego, w tym zmiana organizacji ruchu i zastosowanie znaków B-33 oraz utworzenie przejścia dla pieszych.
5. Uwagi do wyceny:
a) materiały z rozbiórki nadające się do użytku lub ponownego wbudowania są własnością Zamawiającego. Materiały z rozbiórki nienadające się do wykorzystania stają się własnością Wykonawcy i winny być usunięte poza teren budowy na koszt Wykonawcy i z zachowaniem przepisów ustawy o odpadach;
b) wykonany zakres robót ma zapewnić prawidłowe funkcjonowanie drogi powiatowej nr 1639N.
6. Zakres wartościowy umowy obejmuje również wszelkie koszty niezbędne do wykonania zadania między innymi:
a) urządzenie, utrzymanie i zabezpieczenie terenu budowy wraz z zapleczem budowy,
b) koszty doprowadzenia i utrzymania energii i wody oraz innych niezbędnych mediów dla potrzeb technologicznych, zaplecza i terenu budowy,
c) wykonanie dróg tymczasowych dla celów budowy i dla ewentualnych objazdów,
d) utrzymanie w należytym porządku dróg dojazdowych na teren budowy, ze szczególnym uwzględnieniem utrzymania czystości na odcinkach związanych z transportem budowy (m.in. nie dopuszczanie do wynoszenia błota na kołach samochodów wyjeżdżających z budowy),
e) utrzymanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwanie na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci,
f) naprawy uszkodzonych na skutek prowadzonych robót urządzeń podziemnych oraz dróg i ulic dojazdowych,
g) zapewnienie dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy,
h) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów oraz ewentualnego uzupełnienia dokumentacji odbiorowej dla zakresu robót objętych umową,
i) dokonanie uzgodnień, uzyskanie wszelkich opinii niezbędnych do wykonania przedmiotu budowy,
j) demontaż obiektów i urządzeń tymczasowych budowy, uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót i przekazania Zamawiającemu najpóźniej w dniu odbioru,
k) zapewnienie obsługi geodezyjnej budowy,
l) opracowania i czynności, które Wykonawca wykona we własnym zakresie: program zapewnienia jakości (PZJ), pozostałe niezbędne opracowania wynikające z obowiązujących przepisów, wydanych decyzji oraz przyjętych technologii wykonywania robót, wszelką inną dokumentację, którą Wykonawca uzna za niezbędną do właściwego wykonania robót.
7. Szczegółowy opis zamówienia został zawarty w:
a. dokumentacji, która stanowi załączniki nr: 13,14,15,16,17,18,19;
b. szczegółowej specyfikacji technicznej , która stanowi załączniki nr 12 do SWZ
c. projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 9 do SWZ;
d. przedmiarze robót, który stanowi załącznik nr 11 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45232300-5 - Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych
45232452-5 - Roboty odwadniające
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2862890,89 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4024061,33 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2862890,89 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowo - Mostowych ,,Ostrada’’ Sp.z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7582027548
7.3.3) Ulica: Lokalna 2
7.3.4) Miejscowość: Ostrołęka
7.3.5) Kod pocztowy: 07-410
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Roboty sanitarne, roboty elektryczne, roboty telekomunikacyjne, roboty ziemne, podbudowy, chodniki, pobocza - około 40%
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWO-MOSTOWYCH "OSTRADA" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWO-MOSTOWYCH "OSTRADA" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2862890,89 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
2021-08-11 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z SZCZYTNA
- Dostawa materiałów poligraficznych
- Dostawa materiałów biurowych, sprzętu biurowego i smyczy z nadrukiem (postępowanie z podziałem na 3 części)
- Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Szczytno
- Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej nr 2 w Szczytnie
więcej: przetargi w Szczytnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja piwnic budynku Głównego Szpitala Chorób Płuc w Siewierzu na potrzeby szatni pielęgniarek wraz z budową zewnętrznych schodów z zadaszeniem - III
- Roboty konserwacyjne przy drogach gminnych w 2024 r.
- Rozbudowa drogi gminnej nr 110389L w m. Zawada i Płoskie (od km 0+000,00 do km 1+975,00).
- Wykonanie modernizacji Sali gimnastycznej oraz malowanie pomieszczeń Szkoły Podstawowej nr 9 w Zakopanem
- Budowa toalety kontenerowej na terenie Muzeum Wsi Opolskiej w Opolu
- Remont tarasów zewnętrznych w Teatrze Nowym im. K. Dejmka w Łodzi
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.