Ogłoszenie z dnia 2022-05-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00088661/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-17
- 2022/BZP 00093139/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniami inwestycyjnymi w gminie Bytów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bytów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979499
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 1 Maja 15
1.5.2.) Miejscowość: Bytów
1.5.3.) Kod pocztowy: 77-100
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.7.) Numer telefonu: 598222011
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@bytow.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bytow.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniami inwestycyjnymi w gminie Bytów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-25dc5cac-a52e-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00145053
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025026/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Nadzór inwestorski
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00088661/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BRZ.271.8.2022.AZ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 160950,34 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 40300,42 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. Rewitalizacja przestrzeni miejskiej wraz z zagospodarowaniem wód opadowych w śródmieściu Bytowa – przebudowa ul. Śródmiejskiej i kwartału Wojska Polskiego 35 – Etap III.Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie:
1) sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
2) sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
3) sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych
nad:
przebudową ul. Śródmiejskiej w Bytowie – odc. B – o długości ok. 70 m, której zakres obejmuje:
rozbiórkę istniejącej nawierzchni jezdni i chodników,
roboty ziemne,
wykonanie podbudowy,
budowę jezdni,
budowę chodników,
budowę zjazdów,
przebudowę kanalizacji deszczowej,
demontaż istniejącego oświetlenia,
budowa oświetlenia drogowego,
zakup i montaż oznakowania zgodnie ze stałą organizacją ruchu;
budową sięgacza ul. Śródmiejskiej w Bytowie, której zakres obejmuje:
rozbiórkę istniejącej nawierzchni betonowej oraz chodników,
roboty ziemne,
rozbiórkę zbiornika podziemnego – szambo,
wykonanie podbudowy,
budowę jezdni,
budowę chodników,
budowę miejsc postojowych,
budowę śmietników półpodziemnych,
budowę kanalizacji sanitarnej,
budowę kanalizacji deszczowej,
budowę oświetlenia drogowego,
budowę kanału technologicznego,
wykonanie nasadzeń,
zakup i montaż oznakowania zgodnie ze stałą organizacją ruchu.
Przewidywany termin zakończenia robót budowlanych polegających na przebudowie ul. Śródmiejskiej oraz budowie sięgacza ul. Śródmiejskiej w Bytowie przypada na dzień 15.09.2022 r.
Dokumentacja projektowa powyższego zadania dostępna jest stronie internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/93166de3-9e69-419f-b827-1468aedf8741
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.5.) Wartość części: 13475,48 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. Przebudowa drogi gminnej nr 163013G ul. Górnej w Bytowie od skrzyżowania z ul. Pochyłą do skrzyżowania z ul. Sikorskiego.Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie:
1) sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
2) sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
3) sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych
nad przebudową drogi gminnej nr 163013G ul. Górnej w Bytowie od skrzyżowania z ul. Pochyłą do skrzyżowania z ul. Sikorskiego, której zakres obejmuje:
rozebranie jezdni, zjazdów, parkingów i chodników,
wykonanie jezdni z kostki brukowej,
wykonanie miejsc postojowych z kostki brukowej,
wykonanie chodnika i nawierzchni utwardzonej z kostki brukowej,
wykonanie nawierzchni utwardzonej z płytek chodnikowych,
budowę schodów terenowych,
budowę kanału technologicznego w projektowanej drodze oraz studni telekomunikacyjnych,
budowę kanalizacji deszczowej,
budowę wodociągu,
demontaż i budowę oświetlenia drogowego,
wycinkę czterech drzew kolidujących z projektowanym obiektem, nasadzenie krzewów, wykonanie murków z kostki kamiennej otaczających zieleń,
zakup i montaż oznakowania zgodnie ze stałą organizacją ruchu.
Przewidywany termin zakończenia robót budowlanych polegających na przebudowie drogi gminnej nr 163013G ul. Górnej w Bytowie od skrzyżowania z ul. Pochyłą do skrzyżowania z ul. Sikorskiego przypada na dzień 15.06.2022 r.
Dokumentacja projektowa powyższego zadania dostępna jest na stronie internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/85ff5a77-8d8f-4d4d-91a7-cd540e9520d6
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.5.) Wartość części: 6290,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. Przebudowa drogi gminnej nr 163036G ul. Ogrodowej w Bytowie.Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie:
1) sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
2) sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
nad przebudową drogi gminnej nr 163036G ul. Ogrodowej w Bytowie, której zakres obejmuje:
rozebranie nawierzchni z płyt drogowych betonowych,
rozbiórkę nawierzchni z kostki brukowej betonowej,
rozebranie krawężników i obrzeży betonowych,
rozebranie podbudowy z kruszywa – jezdnia, chodniki i zjazdy,
wywiezienie materiałów z rozbiórki samochodami samowyładowczymi,
demontaż tablic i znaków drogowych,
demontaż słupków do znaków drogowych,
profilowania i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni,
wykonanie podbudowy z mieszanki niezwiązanej,
wykonanie nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej,
wykonanie nawierzchni jezdni z kostki brukowej betonowej – starobruk,
ustawianie krawężników kamiennych,
ustawianie obrzeży betonowych,
montaż barier ochronnych,
wykonanie oznakowania pionowego i poziomego zgodnie ze stałą organizacją ruchu,
wykonanie murku z kostki kamiennej,
przebudowa istniejącego oświetlenia ulicznego,
remont kanalizacji deszczowej.
Przewidywany termin zakończenia robót budowlanych polegających na przebudowie drogi gminnej nr 163036G ul. Ogrodowej w Bytowie przypada na dzień 15.06.2022 r.
Dokumentacja projektowa powyższego zadania dostępna jest na stronie internetowej:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/85ff5a77-8d8f-4d4d-91a7-cd540e9520d6
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.5.) Wartość części: 3461,77 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. Regulacja koryta rzeki Bytowy.Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie
sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych nad regulacją koryta rzeki Bytowy, której zakres obejmuje:
pogłębienie koryta rzeki w związku odprowadzeniem wód deszczowych z urbanizowanego terenu oraz umocnienie brzegów rzeki na odcinku km 15+864 ÷ 15+930 w celu bezpiecznego odprowadzenia wód wezbraniowych, w tym rozebranie istniejących umocnień w dnie rzeki, tj. progów siatkowo-kamiennych, umocnienie brzegów grodzicami z oczepem żelbetowym i okładziną kamienną, umocnienie dna brukiem kamiennym na płycie żelbetowej, wykonanie progu-stopnia.
Przewidywany czas prowadzenia robót budowlanych polegających na regulacji koryta rzeki Bytowy wynosi 5 miesięcy.
Dokumentacja projektowa powyższego zadania dostępna jest na stronie internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/317d5c82-e7ef-4c36-a20f-1caededcb42c
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.5.) Wartość części: 8943,09 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. Budowa sieci kanalizacji burzowej wraz z podczyszczalnią wód opadowych, ul. Zakładowa do rzeki Bytowy.Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie
sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych nad budową sieci kanalizacji burzowej wraz z podczyszczalnią wód opadowych, ul. Zakładowa do rzeki Bytowy, której zakres obejmuje:
budowę kanału burzowego odc. W – D1, DN800, L-18,0m, z montażem brzegowego wylotu betonowego DN800,
budowę kanału burzowego odc. D2 – D5, DN800, L- 72,2 m,
montaż separatora D1 – D2, DN800, L-16,7 m,
budowę kanału burzowego odc. D1 – Dw, DN400, L-13,8 m, z montażem studzienki wlotowej,
przebudowę rowu melioracyjnego L-240,0m z umocnieniem brzegów rzeki Bytowy,
przebudowę przepustu,
przebudowę rowu melioracyjnego L-27,6 m,
konserwację – odmulenie istniejącego przepustu DN1000,
przebudowę rowu melioracyjnego; L-111,4 m,
przebudowę przepustu z DN600 na DN900; L-27,4m,
przebudowę rowu melioracyjnego; L-107,4m, z montażem brzegowego wylotu bet. DN600,
wycinkę 13 drzew (olcha) rosnących w planie rowu utrudniających prowadzenie wód światłem rowu melioracyjnego.
Przewidywany czas prowadzenia robót budowlanych polegających na budowie sieci kanalizacji burzowej wraz z podczyszczalnią wód opadowych, ul. Zakładowa do rzeki Bytowy 7 miesięcy.
Dokumentacja projektowa powyższego zadania dostępna jest na stronie internetowej:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/08e5e6a1-1b16-4959-aadf-688ccfca521d
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.5.) Wartość części: 8130,08 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10645,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 87835,53 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10645,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Kompleksowej Obsługi Inwestycji "Ankra-Bis" Gabriel Trojański
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8421182793
7.3.3) Ulica: Św. Wojciecha
7.3.4) Miejscowość: Rzepnica
7.3.5) Kod pocztowy: 77-100
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10645,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-09-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7490,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 41560,47 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7490,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Kompleksowej Obsługi Inwestycji "Ankra-Bis" Gabriel Trojański
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8421182793
7.3.3) Ulica: Św. Wojciecha
7.3.4) Miejscowość: Rzepnica
7.3.5) Kod pocztowy: 77-100
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7490,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-06-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4040,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26631,96 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4040,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Kompleksowej Obsługi Inwestycji "Ankra-Bis" Gabriel Trojański
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8421182793
7.3.3) Ulica: Św. Wojciecha
7.3.4) Miejscowość: Rzepnica
7.3.5) Kod pocztowy: 77-100
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4040,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-06-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9890,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38631,84 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9890,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Kompleksowej Obsługi Inwestycji "Ankra-Bis" Gabriel Trojański
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8421182793
7.3.3) Ulica: Św. Wojciecha
7.3.4) Miejscowość: Rzepnica
7.3.5) Kod pocztowy: 77-100
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9890,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia dla części V, ponieważ wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć.
W dniu 28.03.2022 r. Zamawiający unieważnił, na podstawie art. 255 pkt 3 PZP, postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego pn. Budowa sieci kanalizacji burzowej wraz z podczyszczalnią wód opadowych, ul. Zakładowa do rzeki Bytowy, ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
INNE PRZETARGI Z BYTOWA
- Dostawa aparatu ultrasonograficznego na potrzeby Szpitala Powiatu Bytowskiego Sp. z o.o. ZP18/2024
- Dostawa produktów leczniczych - umowa ramowa ZP16/A/11/2024
- Świadczenie usług w zakresie przygotowywania i dostawy całodziennych posiłków dla pacjentów Szpitala Powiatu Bytowskiego Sp. z o.o. ZP17/2024
- Dostawa wyrobów medycznych - umowa ramowa ZP15/A/10/2024
- Przebudowa ulicy Jagodowej w Bytowie
więcej: przetargi w Bytowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa obiektu magazynowego na wyposażenie i sprzęt p.poż. w Goniądzu w formule zaprojektuj i wybuduj
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych związanych z wykonaniem zadania pn.: "Adaptacja i modernizacja Dworu Badenich w Wadowie", dla ZZM w Krakowie.
- Świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego nad przebudową szatni w budynku Liceum Ogólnokształcącego im. Marii Konopnickiej w Legionowie
- Budowa drogi w miejscowości Wałdówko oraz relacji Komierowo - Mała Klonia
- Świadczenie usług związanych z pełnieniem funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadań inwestycyjnych przy obiektach Powiatu Limanowskiego realizowanych formule zaprojektuj i wybuduj
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadania: a) Projekt i budowa ul. Targowej i Handlowej w Ksawerowie, b) Projekt i budowa ul. Klonowej w Ksawerowie.
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.