eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytów › Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniami inwestycyjnymi w gminie Bytów



Ogłoszenie z dnia 2022-05-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniami inwestycyjnymi w gminie Bytów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bytów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979499

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 1 Maja 15

1.5.2.) Miejscowość: Bytów

1.5.3.) Kod pocztowy: 77-100

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.7.) Numer telefonu: 598222011

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@bytow.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bytow.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniami inwestycyjnymi w gminie Bytów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-25dc5cac-a52e-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00145053

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025026/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Nadzór inwestorski

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00088661/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BRZ.271.8.2022.AZ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 160950,34 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 40300,42 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. Rewitalizacja przestrzeni miejskiej wraz z zagospodarowaniem wód opadowych w śródmieściu Bytowa – przebudowa ul. Śródmiejskiej i kwartału Wojska Polskiego 35 – Etap III.

Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie:
1) sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
2) sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
3) sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych
nad:
przebudową ul. Śródmiejskiej w Bytowie – odc. B – o długości ok. 70 m, której zakres obejmuje:
 rozbiórkę istniejącej nawierzchni jezdni i chodników,
 roboty ziemne,
 wykonanie podbudowy,
 budowę jezdni,
 budowę chodników,
 budowę zjazdów,
 przebudowę kanalizacji deszczowej,
 demontaż istniejącego oświetlenia,
 budowa oświetlenia drogowego,
 zakup i montaż oznakowania zgodnie ze stałą organizacją ruchu;
budową sięgacza ul. Śródmiejskiej w Bytowie, której zakres obejmuje:
 rozbiórkę istniejącej nawierzchni betonowej oraz chodników,
 roboty ziemne,
 rozbiórkę zbiornika podziemnego – szambo,
 wykonanie podbudowy,
 budowę jezdni,
 budowę chodników,
 budowę miejsc postojowych,
 budowę śmietników półpodziemnych,
 budowę kanalizacji sanitarnej,
 budowę kanalizacji deszczowej,
 budowę oświetlenia drogowego,
 budowę kanału technologicznego,
 wykonanie nasadzeń,
 zakup i montaż oznakowania zgodnie ze stałą organizacją ruchu.

Przewidywany termin zakończenia robót budowlanych polegających na przebudowie ul. Śródmiejskiej oraz budowie sięgacza ul. Śródmiejskiej w Bytowie przypada na dzień 15.09.2022 r.
Dokumentacja projektowa powyższego zadania dostępna jest stronie internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/93166de3-9e69-419f-b827-1468aedf8741

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.5.) Wartość części: 13475,48 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. Przebudowa drogi gminnej nr 163013G ul. Górnej w Bytowie od skrzyżowania z ul. Pochyłą do skrzyżowania z ul. Sikorskiego.

Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie:
1) sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
2) sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
3) sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych
nad przebudową drogi gminnej nr 163013G ul. Górnej w Bytowie od skrzyżowania z ul. Pochyłą do skrzyżowania z ul. Sikorskiego, której zakres obejmuje:
 rozebranie jezdni, zjazdów, parkingów i chodników,
 wykonanie jezdni z kostki brukowej,
 wykonanie miejsc postojowych z kostki brukowej,
 wykonanie chodnika i nawierzchni utwardzonej z kostki brukowej,
 wykonanie nawierzchni utwardzonej z płytek chodnikowych,
 budowę schodów terenowych,
 budowę kanału technologicznego w projektowanej drodze oraz studni telekomunikacyjnych,
 budowę kanalizacji deszczowej,
 budowę wodociągu,
 demontaż i budowę oświetlenia drogowego,
 wycinkę czterech drzew kolidujących z projektowanym obiektem, nasadzenie krzewów, wykonanie murków z kostki kamiennej otaczających zieleń,
 zakup i montaż oznakowania zgodnie ze stałą organizacją ruchu.

Przewidywany termin zakończenia robót budowlanych polegających na przebudowie drogi gminnej nr 163013G ul. Górnej w Bytowie od skrzyżowania z ul. Pochyłą do skrzyżowania z ul. Sikorskiego przypada na dzień 15.06.2022 r.
Dokumentacja projektowa powyższego zadania dostępna jest na stronie internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/85ff5a77-8d8f-4d4d-91a7-cd540e9520d6

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.5.) Wartość części: 6290,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. Przebudowa drogi gminnej nr 163036G ul. Ogrodowej w Bytowie.

Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie:
1) sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
2) sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
nad przebudową drogi gminnej nr 163036G ul. Ogrodowej w Bytowie, której zakres obejmuje:
 rozebranie nawierzchni z płyt drogowych betonowych,
 rozbiórkę nawierzchni z kostki brukowej betonowej,
 rozebranie krawężników i obrzeży betonowych,
 rozebranie podbudowy z kruszywa – jezdnia, chodniki i zjazdy,
 wywiezienie materiałów z rozbiórki samochodami samowyładowczymi,
 demontaż tablic i znaków drogowych,
 demontaż słupków do znaków drogowych,
 profilowania i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni,
 wykonanie podbudowy z mieszanki niezwiązanej,
 wykonanie nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej,
 wykonanie nawierzchni jezdni z kostki brukowej betonowej – starobruk,
 ustawianie krawężników kamiennych,
 ustawianie obrzeży betonowych,
 montaż barier ochronnych,
 wykonanie oznakowania pionowego i poziomego zgodnie ze stałą organizacją ruchu,
 wykonanie murku z kostki kamiennej,
 przebudowa istniejącego oświetlenia ulicznego,
 remont kanalizacji deszczowej.

Przewidywany termin zakończenia robót budowlanych polegających na przebudowie drogi gminnej nr 163036G ul. Ogrodowej w Bytowie przypada na dzień 15.06.2022 r.
Dokumentacja projektowa powyższego zadania dostępna jest na stronie internetowej:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/85ff5a77-8d8f-4d4d-91a7-cd540e9520d6

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.5.) Wartość części: 3461,77 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. Regulacja koryta rzeki Bytowy.

Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie
sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych nad regulacją koryta rzeki Bytowy, której zakres obejmuje:
pogłębienie koryta rzeki w związku odprowadzeniem wód deszczowych z urbanizowanego terenu oraz umocnienie brzegów rzeki na odcinku km 15+864 ÷ 15+930 w celu bezpiecznego odprowadzenia wód wezbraniowych, w tym rozebranie istniejących umocnień w dnie rzeki, tj. progów siatkowo-kamiennych, umocnienie brzegów grodzicami z oczepem żelbetowym i okładziną kamienną, umocnienie dna brukiem kamiennym na płycie żelbetowej, wykonanie progu-stopnia.
Przewidywany czas prowadzenia robót budowlanych polegających na regulacji koryta rzeki Bytowy wynosi 5 miesięcy.
Dokumentacja projektowa powyższego zadania dostępna jest na stronie internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/317d5c82-e7ef-4c36-a20f-1caededcb42c

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.5.) Wartość części: 8943,09 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. Budowa sieci kanalizacji burzowej wraz z podczyszczalnią wód opadowych, ul. Zakładowa do rzeki Bytowy.

Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie
sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych nad budową sieci kanalizacji burzowej wraz z podczyszczalnią wód opadowych, ul. Zakładowa do rzeki Bytowy, której zakres obejmuje:
 budowę kanału burzowego odc. W – D1, DN800, L-18,0m, z montażem brzegowego wylotu betonowego DN800,
 budowę kanału burzowego odc. D2 – D5, DN800, L- 72,2 m,
 montaż separatora D1 – D2, DN800, L-16,7 m,
 budowę kanału burzowego odc. D1 – Dw, DN400, L-13,8 m, z montażem studzienki wlotowej,
 przebudowę rowu melioracyjnego L-240,0m z umocnieniem brzegów rzeki Bytowy,
 przebudowę przepustu,
 przebudowę rowu melioracyjnego L-27,6 m,
 konserwację – odmulenie istniejącego przepustu DN1000,
 przebudowę rowu melioracyjnego; L-111,4 m,
 przebudowę przepustu z DN600 na DN900; L-27,4m,
 przebudowę rowu melioracyjnego; L-107,4m, z montażem brzegowego wylotu bet. DN600,
 wycinkę 13 drzew (olcha) rosnących w planie rowu utrudniających prowadzenie wód światłem rowu melioracyjnego.

Przewidywany czas prowadzenia robót budowlanych polegających na budowie sieci kanalizacji burzowej wraz z podczyszczalnią wód opadowych, ul. Zakładowa do rzeki Bytowy 7 miesięcy.
Dokumentacja projektowa powyższego zadania dostępna jest na stronie internetowej:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/08e5e6a1-1b16-4959-aadf-688ccfca521d

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.5.) Wartość części: 8130,08 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10645,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 87835,53 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10645,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Kompleksowej Obsługi Inwestycji "Ankra-Bis" Gabriel Trojański

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8421182793

7.3.3) Ulica: Św. Wojciecha

7.3.4) Miejscowość: Rzepnica

7.3.5) Kod pocztowy: 77-100

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10645,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-09-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7490,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 41560,47 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7490,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Kompleksowej Obsługi Inwestycji "Ankra-Bis" Gabriel Trojański

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8421182793

7.3.3) Ulica: Św. Wojciecha

7.3.4) Miejscowość: Rzepnica

7.3.5) Kod pocztowy: 77-100

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7490,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-06-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4040,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26631,96 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4040,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Kompleksowej Obsługi Inwestycji "Ankra-Bis" Gabriel Trojański

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8421182793

7.3.3) Ulica: Św. Wojciecha

7.3.4) Miejscowość: Rzepnica

7.3.5) Kod pocztowy: 77-100

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4040,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-06-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9890,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38631,84 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9890,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Kompleksowej Obsługi Inwestycji "Ankra-Bis" Gabriel Trojański

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8421182793

7.3.3) Ulica: Św. Wojciecha

7.3.4) Miejscowość: Rzepnica

7.3.5) Kod pocztowy: 77-100

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9890,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia dla części V, ponieważ wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć.
W dniu 28.03.2022 r. Zamawiający unieważnił, na podstawie art. 255 pkt 3 PZP, postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego pn. Budowa sieci kanalizacji burzowej wraz z podczyszczalnią wód opadowych, ul. Zakładowa do rzeki Bytowy, ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.