Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00056414/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-14
- 2022/BZP 00061061/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie Porządku - usługi świadczone w obiektach Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Sztuk Pięknych w Warszawie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000275777
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Krakowskie Przedmieście 5
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-068
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: (22) 320 02 48
1.5.8.) Numer faksu: (22) 828 11 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@asp.waw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.asp.waw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip.asp.waw.pl/artykul/607/12278/dpzp-zp-26-1-2022-pb1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrzymanie Porządku - usługi świadczone w obiektach Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c5ec3851-8d82-11ec-9bc1-c2db95d08897
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00144971
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00056414/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DPZP-ZP.26.2.2022/PB
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług utrzymania porządku w obiektach Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie.
Wykonawca będzie świadczył usługi przy użyciu własnego sprzętu oraz zapewni środki czystości i higieny niezbędne do realizacji usługi.
ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 37/39, pow. 6 631,50 m.kw.
3 osoby w godz.6:00 – 10:00
1 osoba w godz. 6:00 – 15:00*
ul. Myśliwiecka 8, pow. 5 355,78 m.kw.
2 osoby w godz. 6:00 – 10:00
1 osoba w godz. 6:00 – 14:00*
1 osoba w godz. 14:00 – 18:00
ul. Spokojna 15, 2 317,40 m.kw.
1 osoba w godz. 6:30 – 10:30
1 osoba w godz. 6:30 – 12:30*
ogółem: 14 304,68 m.kw.
*tzw. dyżurny serwis dzienny
Prace realizowane będą w dni robocze, przy czym za dni robocze przyjmuje się dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem sobót i niedziel oraz dni ustawowo uznanych za wolne od pracy.
Zamawiający zgodnie z art. 95 ustawy PZP, wymaga by osoby realizujące czynności objęte zakresem zamówienia były zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawców na podstawie umowy o pracę, zgodnie z art. 22 § 1 Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku – Kodeks pracy (Dz.U. 2020 poz. 1320).
Wykonawca wśród osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę uwzględni przynajmniej 30% osób niepełnosprawnych.
Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia wymagane jest odbycie wizji lokalnej w każdym z obiektów ASP.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90919300-5 - Usługi sprzątania szkół
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 725380,2 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1267806,26 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 725380,2 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AGNUS Agnieszka Szustak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6482049509
7.3.3) Ulica: ul. Białostocka 9
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-741
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 725380,2 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-06-118.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przeprowadzenie szkoleń (łącznie 19 grup) dla pracowników Sieci Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich (PIFE)
- Budowa tężni solnych na Pradze Południe w ramach zadań pn.: 1) "Tężnia solna na Pradze Południe", 2) "Tężnia solna nad Balatonem"
- Zakup usługi wsparcia i gwarancji producenta dla przełączników szkieletowych na okres 12 miesięcy z opcją wydłużenia do 24 miesięcy.
- Dostawa i montaż urządzeń multimedialnych dla SOSW nr 9 przy ul. Paska 10 w Warszawie.
- Wykonanie dezynfekcji 400 mb archiwaliów Narodowego Archiwum Geologicznego
- Wyprodukowanie i dostawę oraz montaż stojaków rowerowych w ramach realizacji zadania z Budżetu Obywatelskiego pn. Stojaki rowerowe przy ulicach i na podwórkach...
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa usługa sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach Uniwersyteckiego Centrum Stomatologicznego
- Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania w budynku Sądu, sprzątanie pomieszczeń Ośrodka Kuratorskiego, utrzymanie w czystości terenu zewnętrznego, wykonywanie drobnych, bieżących napraw
- Kompleksowe sprzątanie obiektów Sądu Rejonowego w Rybniku
- Usługi kompleksowego sprzątania i utrzymania w czystości pomieszczeń SP ZOZ
- USŁUGI UTRZYMANIA STANU SANITARNO - PORZĄDKOWEGO NIERUCHOMOŚCI WRAZ Z TERENAMI PRZYNALEŻNYMI NA NIERUCHOMOŚCIACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ ŁÓDZKIE NIERUCHOMOŚCI SP. Z O.O.
- Usługa sprzątania
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.